Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ronaldon poikaystävä ei ole mukana futareiden kuumimmat puolisot -listauksissa?

Vierailija
10.07.2016 |

On minusta kuumempi kuin muut yhteensä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi suhde on bromance ei romance.

Naiset ei kestä ton kaltaista ystävyyttä miesten välillä, siksi heti homo - leima.

Eli toi on vaan sen joku kaveri ja kateelliset pakit saaneet naiset ovat leimanneet Ronaldon nyt homoksi?

Itse nostaisin oikeusjutun tästä Ronaldona, en itse kestäisi ainakaan homottelua yhtään tuossa asemassa enkä muutenkaan. Muistan kun kerran annoin pakit yhdelle naiselle, joka ei vain kiinnostanut itseäni, niin kuukauden päästä kuulin joltain aivan ventovieraalta, että "sinä olet se homo?". Käännyin ja löin nyrkillä tätä kysyjää vatsaan ja laitoin sellaisen läksytyksen päälle, tyyppi aneli armoa maassa ja pyyteli anteeksi, ja sen jälkeen ei ole kukaan kysellyt mitään. 

Että näin voi käydä. Naiset ovat katalia otuksia ja jos joku suosittu mies antaa pakit, niin heti homotellaan. Muistakaa, että homottelulla on aina seurauksensa. 

Kaikella ystävyydellä, naisilla on yleensä todella tarkka homotutka. Lisäksi liioitellun väkivaltainen käytöksesi viittaa siihen, että nainen taisi kumminkin olla oikeassa suhteesi.

Vierailija
42/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä ton kaltaista ystävyyttä miesten välillä, siksi heti homo - leima.

Eli toi on vaan sen joku kaveri ja kateelliset pakit saaneet naiset ovat leimanneet Ronaldon nyt homoksi?

Itse nostaisin oikeusjutun tästä Ronaldona, en itse kestäisi ainakaan homottelua yhtään tuossa asemassa enkä muutenkaan. Muistan kun kerran annoin pakit yhdelle naiselle, joka ei vain kiinnostanut itseäni, niin kuukauden päästä kuulin joltain aivan ventovieraalta, että "sinä olet se homo?". Käännyin ja löin nyrkillä tätä kysyjää vatsaan ja laitoin sellaisen läksytyksen päälle, tyyppi aneli armoa maassa ja pyyteli anteeksi, ja sen jälkeen ei ole kukaan kysellyt mitään. 

Että näin voi käydä. Naiset ovat katalia otuksia ja jos joku suosittu mies antaa pakit, niin heti homotellaan. Muistakaa, että homottelulla on aina seurauksensa. 

Kaikella ystävyydellä, naisilla on yleensä todella tarkka homotutka. Lisäksi liioitellun väkivaltainen käytöksesi viittaa siihen, että nainen taisi kumminkin olla oikeassa suhteesi.

Ai kaikilla naisilla on muka homotutka? Mikä se edes on? Onko kaikilla miehillä sitten lesbotutka? Ainakaan minulla ei ole. Ja monen naisen kohdalla taisi Ronaldon homous tulla aivan puskista mitä täältäkin saa lukea, joten ei teidän homotutkanne kyllä ainakaan kovin tarkasti ole kalibroitu. MOT

Ja varmasti itse tiedän mikä olen seksuaalisuudeltani kuin kukaan muu. Naisia minä himoitsen, mutta rumat ei kelpaa mulle, valitettavasti. Ja tällaiset läskirumat voi painua vittuun mun silmistä.

Naisten katala käytös ja selän takana paskan puhuminen on heille mukaoikeutettua kun kukaan ei siihen uskalla puuttua, Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei reagoi -> olet homo naisten mielestä.

Jos reagoit -> olet homo naisten mielestä.

Olette te reiluja ihmisiä. Tiedätkö kuinka arka paikka homottelu on sellaiselle miehelle, joka ei homo ole? Ei kannata homotella, moni on päässyt hengestään homottelemalla.

Vierailija
44/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te reiluja ihmisiä. Tiedätkö kuinka arka paikka homottelu on sellaiselle miehelle, joka ei homo ole? Ei kannata homotella, moni on päässyt hengestään homottelemalla.

Ööh, mitä sitten, vaikka olisitkin homo? Tai jos joku ajattelee sinun olevan, vaikka et ole? Ja FYI, Ronaldon tapauksessa marokonreissuista eivät ole olleet huolissaan niinkään naiset, vaan Realin johto, koska rakkausretkien on katsottu vaikuttaneen pelaamiseen.

Vierailija
45/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, mitä sitten, vaikka olisitkin homo? Tai jos joku ajattelee sinun olevan, vaikka et ole? Ja FYI, Ronaldon tapauksessa marokonreissuista eivät ole olleet huolissaan niinkään naiset, vaan Realin johto, koska rakkausretkien on katsottu vaikuttaneen pelaamiseen.

En minä ole homo. Mutta täällä päässä lesbotutkani huutaa punaisella, sinä olet LESBO

Vierailija
46/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikilla naisilla on muka homotutka? Mikä se edes on? Onko kaikilla miehillä sitten lesbotutka? Ainakaan minulla ei ole. Ja monen naisen kohdalla taisi Ronaldon homous tulla aivan puskista mitä täältäkin saa lukea, joten ei teidän homotutkanne kyllä ainakaan kovin tarkasti ole kalibroitu. MOT

Ja varmasti itse tiedän mikä olen seksuaalisuudeltani kuin kukaan muu. Naisia minä himoitsen, mutta rumat ei kelpaa mulle, valitettavasti. Ja tällaiset läskirumat voi painua vittuun mun silmistä.

Naisten katala käytös ja selän takana paskan puhuminen on heille mukaoikeutettua kun kukaan ei siihen uskalla puuttua, Suomessa. 

No en tiedä, onko kaikilla naisilla homotutka. Ei varmaankaan. Mutta tosiasia on, että yleensä homon tunnistaa tietyistä merkeistä, kuten kävely, puhuminen, pukeutuminen, jne. Kenellekään ei varmaankaan tule esim. Hottis-Juhan homous yllätyksenä. Naisten kohdalla syynä voi olla evoluutio: naisen ei kannata tuhlata aikaansa homon romanttiseen piirittämiseen, siksi on tärkeää tunnistaa heidät miesten keskuudesta. Myös moni (hetero)mies kykenee tunnistamaan homon vaivatta. Myös lesbot on yleensä helppo tunnistaa. En tiedä, onko miehillä tarkempi tutka naisten suhteen.

Ronaldon homous ei ole voinut tulla kenellekään puskista, ellei asu aivan tynnyrissä. Asiasta on keskusteltu mediassa jo vuosikausia.

Oletko muuten huomannut, että ainoa, joka suhtautuu Ronaldon mahdolliseen homouteen äärimmäisen aggressiivisesti tässä ketjussa on sinä? Eli siis mies. Naisia ja muita miehiä asia ei näytä vaivaavan. Mieti, miksi se vaivaa sinua.

Kauneus on katsojan silmässä ja olen varma, että olet monen mielestä hyvin vastenmielinen ihminen.

Vierailija
47/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homottelu on arka paikka miehelle, joka ei ole varma omasta seksuaalisuudestaan. Noin aggressiivinen suhtautuminen asiaan ei ole normaalia, sinähän vihjailet ihmisten tappamisella sen takia mitä he ovat sanoneet.

Minun miestäni yritti homo kerran iskeä. Mieheni vain sanoi, että kiitos, mutta ei kiitos, ei kiinnosta.

Vierailija
48/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mikä miehen taipumus on. Itse yritän elää aseksuaalina ja olla kiinnittämättä huomiota miesten ulonäköön, mutta täytyy myöntää, että minusta tämä mies ja Salattujen elämien Lari ovat todella kuumia. Joka tapauksessa kun näin iltapäivälehden nettisivulla kuvan, missä halasi Balea pelin jälkeen oli kuva minusta kyllä vähän liian tuttavallinen. Itse en halaisi ketään tuolla tavalla julkisesti.

http://www.iltasanomat.fi/em-futis/art-2000001214915.html

Vierailija
49/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ OLET LESBO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole homo. Mutta täällä päässä lesbotutkani huutaa punaisella, sinä olet LESBO

Ikävä tuottaa pettymys, olet väärässä suhteeni. Mutta kiitos kohteliaisuudesta.

Vierailija
50/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homottelu on arka paikka miehelle, joka ei ole varma omasta seksuaalisuudestaan. Noin aggressiivinen suhtautuminen asiaan ei ole normaalia, sinähän vihjailet ihmisten tappamisella sen takia mitä he ovat sanoneet.

Minun miestäni yritti homo kerran iskeä. Mieheni vain sanoi, että kiitos, mutta ei kiitos, ei kiinnosta.

Naisettomalle miehelle se on, tuo "ei ole varma seksuaalisuudestaan" on aika kulunut juttu jo. Niin varmaan on jollain noin mutta ei tässä tapauksessa.

Pointtini oli se, että homottelu on ihan sama asia kuin rasismi. Se on kiusaamista. Eikä ihmisiä saa homotella missään nimessä. Itse en ole koskaan ketään homotellut, mutta minua on homoteltu. Enkä pidä siitä..

Vierailija
51/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisettomalle miehelle se on, tuo "ei ole varma seksuaalisuudestaan" on aika kulunut juttu jo. Niin varmaan on jollain noin mutta ei tässä tapauksessa.

Pointtini oli se, että homottelu on ihan sama asia kuin rasismi. Se on kiusaamista. Eikä ihmisiä saa homotella missään nimessä. Itse en ole koskaan ketään homotellut, mutta minua on homoteltu. Enkä pidä siitä..

Naisettomuuden takia kukaan ei epäile seksuaalisuuttasi, vaan avoimen vihamielisen suhtautumisesi takia.

Vierailija
52/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai ei, niin Ronaldo on ainakin hottis. Miehet voisivat ottaa mallia.

Vierailija
53/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole homo. Mammat on lukeneet taas vähän liikaa ulkolaisia juorulehtiä ja täällä yritetään nyt olla niin asiantuntiaa.

Vierailija
54/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole homo. Mammat on lukeneet taas vähän liikaa ulkolaisia juorulehtiä ja täällä yritetään nyt olla niin asiantuntiaa.

Katso tuo ekan sivun linkki ja kerro miksi heteromies istuu noin toisen miehen sylissä :)

Vierailija
55/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso tuo ekan sivun linkki ja kerro miksi heteromies istuu noin toisen miehen sylissä :)

Luitko sitä juttua? Vai etkö ymmärtänyt?

Vierailija
56/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama, mikä miehen taipumus on. Itse yritän elää aseksuaalina ja olla kiinnittämättä huomiota miesten ulonäköön, mutta täytyy myöntää, että minusta tämä mies ja Salattujen elämien Lari ovat todella kuumia. Joka tapauksessa kun näin iltapäivälehden nettisivulla kuvan, missä halasi Balea pelin jälkeen oli kuva minusta kyllä vähän liian tuttavallinen. Itse en halaisi ketään tuolla tavalla julkisesti.

http://www.iltasanomat.fi/em-futis/art-2000001214915.html

Kaikissa maissa ei olla niin rajoittuneita kun suomessa. Ei tuossa halauksessa ollut mitään ihmeellistä. Ja meinaatkos, että jos on homo niin silloin halaillaan kaikkia miehiä intiimisti???

Useissa maissa halailu,koskettelu ja tunteiden näyttäminen on ihan arkipäivää. Miehilläkin.

Vierailija
57/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä tuo linkki:

http://www.pinknews.co.uk/2015/10/18/cristiano-ronaldo-marries-boxer-ba…

Vierailija
58/60 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä Ronaldolla naisellinen suu, samanlainen kuin Cheekillä...

Vierailija
59/60 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo selvästi sen suhteen vaimo

Vierailija
60/60 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se vakiovastaus, mutta ei siinä kyllä ole läheskään aina perää. Vaikka tietää olevansa hetero, niin homoksi luuleminen on aika kova isku monelle. Etenkin nuoret miehet alkavat helposti miettimään, että mikä heidän ulkonäössään tai olemuksessaan on sellaista, että heitä luullaan homoksi. Näin oli myös omalla kohdallani aikoinaan. En minä tuolla mitään kovin suurta painoarvoa antanut, mutta eihän se mukavalta tuntunut. Myöhemmin olen ajatellut, että se varmaankin johtuu ujoudestani. Olen keskivertoa hieman komeampi ja tyylikkäämpi, mutta naisten lähestyminen ei ole minulle helppoa. Olen myös nirso, joten annan lähes aina pakit minua lähestyville naisille. Se, että olen yksin, enkä ota kontaktia naisiin (koska kiinnostun niin harvasta) aiheuttaa epäilyksiä homoudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi