Miksi Ronaldon poikaystävä ei ole mukana futareiden kuumimmat puolisot -listauksissa?
Kommentit (60)
Homofobiaa. Suomenkin mediassa pitää olla tarkkana, ettei edistetä ja ihannoida epätervettä, uskonnonvastaista elämäntapaa. Lehtien keskustelupalstat täyttyisivät tulenaroista viesteistä, joiden moderointi veisi liikaa aikaa ja tulisi kalliiksi. Nykyisellään keskustelupalstan pitää vastata siitä, että keskusteluissa ei rikota lakia ja sallita esim. vihapuhetta.
Minusta on mukavampi fantasioida Ronaldosta tekemässä kierähdyshyppynsä ja työntävän lantiollaan (ilman housuja) samalla kun pyllistän, kun en tiedä hänen parisuhdetilannettaan. Näin voin ylläpitää kuvaa siitä, että tuo ylivertainen tummasilmäinen atleetti voisi ottaa minut rajusti ja määrätietoisesti, samoin kuin toimii kentälläkin. On se MIES, joka puskee joukkuetta aina voittoon, tahtoo olla ratkaisija ja tehdä maalit. SCooooooooor, aaah
Vierailija kirjoitti:
Kuka se poikaystävä on?
Badr Hari on ollut Ruunaldon boyfrendi jo monta vuotta!
http://www.pinknews.co.uk/2015/10/18/cristiano-ronaldo-marries-boxer-ba…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se poikaystävä on?
Badr Hari on ollut Ruunaldon boyfrendi jo monta vuotta!
http://www.pinknews.co.uk/2015/10/18/cristiano-ronaldo-marries-boxer-ba…
Onpa kuuma! Huh huh.
On vain yksi Ronaldo ja sakset. Christiano Ronaldo on pikkupoika häneen verrattuna.
Mä en tienny et Ronaldo on homo. Varppina oon nähnyt joskus, kun se on esitelly tyttöystäviään. Mut nyt kun tarkemmin ajattelee, niin onhan se ihan selkee. Oon kai ollu jossain pimennossa tässä asiassa.
Kyllä David Beckham on se paras futisfantasia. Ne alusasumainokset! Näistä uusista oli pantavan näköinen se Walesin partasuu Bale vai mikä se oli. Saisi minua pukata milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tienny et Ronaldo on homo. Varppina oon nähnyt joskus, kun se on esitelly tyttöystäviään. Mut nyt kun tarkemmin ajattelee, niin onhan se ihan selkee. Oon kai ollu jossain pimennossa tässä asiassa.
Ehkä se on bi? Ei kuulu meille. Yksi parhaista futaajista tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla vain suomalaisia lehtiä jää pimentoon monessa monessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla vain suomalaisia lehtiä jää pimentoon monessa monessa asiassa.
Onpa tästä kirjoitettu iltasanomissakin:
No onpas homoja kuvia, hehhee. Samalla tavalla homo kuin Mannerheim näillä tiedoilla.
Nyt on paha paikka. Mutta oli kyllä suloista herkkyyttä, Ronaldo itkun partaalla, kun peli ei onnistu. On se niin söötti!
Minun mieleen on se Ruotsin huippupelaaja. Nimeä en muista mutta ne käsivarret kyllä. Hänellähän on kai vanhempi vaimo eli ei ole mikään ikärasisti.
Voi juku, zoomatkaapa tuon Ronaldon miehen etumusta! Sillä seisoo tuossa, kun pitelee sylissään Ronaldoa.
Olipa karmea mies, tykkääkö joku oikeasti tuollaisista? Tuli vähän Bull Mentula-vibat
Kuka se poikaystävä on?