Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto, mikä meitäkin vaivaa :D ihan kauhia sairaala fetissi kummallakin!

Vierailija
10.07.2016 |

Tiiättekö sen tunteen kun joku asia kiinnostaa ja kiehtoo ihan älyttömästi? Siis tää on varmaan ihan hulluinta ikinä maailmassa mitä sanon mut joo. Siis myö ollaa miehen kans aivan täpinöissää aina kun puhutaan sairaalasta tai luetaan netistä kaikkii sairaala juttuja, katsellaan sairaala ohjelmia telkusta.... No, ei siinä mitään. No nyt sitten minä olen sairaalassa yötä lapsen kanssa. Siis voi hitto tätä meijän intoa ja hurmos tilaa :D siis me ollaa nytkin ihan täpinöissää kiertelemässä tätä sairaalaa ihan hulluna ja ottamassa selvää missä on mikäkin osasto :D jos pitäis sanoa oma fiilis niin se on verrattavissa tilanteeseen ihan kun odottaisit jotain kauan odotettua keikkaa ja vihdoinkin pääsisit sinne!:D

Onko tää ihan normaalia? :D No jos ei niin täytyy kyllä sanoa, onneksi ollaa jo sairaalassa! Ei meistä kumpikaan haluaisi ees lähtee täältä :DD pienet iltakävely masennukset kun viiminen yö edessä :D

Joo.o sanokaa työ mammat ollaaks myö iha terveit? 😅

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautukaa alalle!

Vierailija
2/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sairaaloissa on aika tiukka valvonta mm. lääkevarkauksien varalta. Vaikea uskoa, että omatoimikiertely onnistuisi ihan noun vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni sairaaloissa on aika tiukka valvonta mm. lääkevarkauksien varalta. Vaikea uskoa, että omatoimikiertely onnistuisi ihan noun vaan.

Ei myö nyt ihan kaikkialle menty kuiteskaa :D

Vierailija
4/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla onnistui yhdessä isossa sairaalassa todella hyvin ison operaation jälkeen. Lääkärit ja hoitajat ihan kehoittivat liikkumaan vointini mukaan. En tosin ollut ollenkaan kiinnostunut sairaalasta turismikohteena, mieluummin olisin mennyt ulos kävelemään. Tippapullon kanssa se olisi voinut olla vaikeaa talvipakkasessa ja ne sairaalavaatteetkaan eivät olisi riittäneet ainakaan pidempää ulkoilua varten.

Vierailija
5/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sairaalassa omanlainen tunnelma. Viihdyin ja viihdyn itsekkin, sekä potilaana että työntekijänä. Käsittääkseni sairaalafetissi vai miksikä sitä nyt kutsutaan on ihan yleinen varsinkin vanhojen ja yksinäisten keskuudessa.

Itseäni kyllä kiehtoo kaikki laitosmainen elämä. Vankilat, luostarit, sisäoppilaitokset jne. Pidän niistä käsittelevistä elokuvista, sarjoista, kirjoista, tarinoista..

Vierailija
6/17 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattoiltana kävi kuoro laulamassa teho-osastolla potilashuoneen ovella. Itkuhan siinä tuli. Kaunis kiitos vapaaehtoisille näin jälkeen päin. :)

Vierailija
7/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse osastolle mitenkään, kyllä hoitajat käännyttää sut pois. Tosin oletkin ilmeisesti vain selvittänyt missä mikäkin osasto on. Ja jos ei ole vaaraa saada tartuntaa tai itse et ole tartuttamassa mitään tautia niin saat kyllä kierrellä sairaalassa ja pihallakin kun joku niin epäili ettei saa...

Vierailija
8/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun elät arkea sairaalassa joko helvetillisissä kivuissa tai hoitajana , niin se "sairaalaromantiikka/hurmos" katoaa kuin pieru saharaan.

Sh

Vierailija
9/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sillä lapsella on?

Vierailija
10/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysvaikeuksia ja siksi tarkkailussa täällä.

Vierailija
11/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on meitä moneen junaan, minä taas en voi sietää sairaaloita :D Ahdistaa se haju ja kaikki valkotakkiset, jotenkin siellä tuntee itsensä korostetun sairaaksi. Sulla on fetissi ja mulla on fobia! ;D

Vierailija
12/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihotutko sä siitä sairaalasta?  kostuuko ja kramppaako pimpuli?

Vierailija
13/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on meitä moneen junaan, minä taas en voi sietää sairaaloita :D Ahdistaa se haju ja kaikki valkotakkiset, jotenkin siellä tuntee itsensä korostetun sairaaksi. Sulla on fetissi ja mulla on fobia! ;D

Sama. Sairaalat saa mut voimaan pahoin. Oon kai niin traumatisoitunut lapsena. Siellä tulee sellainen alistettu ja kidutettu olo, sellainen että sulla ei ole määräysvaltaa omaan kehoosi vaan joku/jotkut voivat tulla tekemään sulle mitä vaan vaikka väkivalloin. Sweet memories <3

Vierailija
14/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella hengitysvaikeuksia ja päällimmäisenä tunteena on innostus olla sairaalassa?

Vierailija
15/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on oltava joku provo, jos on lapsen kanssa sairaalassa niin silloin ei sairaalaa kierrellä, varsinkaan jos lapsi on hengityskoneessa. Tai sitten ap on siellä yksin mutta miks sillä sillon olis mies mukana... koko tämä palsta on yks vitsi, joka toinen aloitus on provo, missä modet?!?

Vierailija
16/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo fetissi...

Vierailija
17/17 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi liittyy seksuaaliseen kiihottumiseen ja lääkäri- ja sairaanhoitaja/uniformufetissit hyvin yleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi