Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tämän ihmistyypin? Työkaverini on tällainen, enkä JAKSA häntä...

Vierailija
01.07.2008 |

- Älykäs

- Seuraa aktiivisesti mm. politiikkaa ja muuta maailman menoa

Nämä asiathan ovat sinänsä täysin ok, mutta kun...

- Hän tuo jatkuvasti esilleen omaa tietämystään, ikään kuin koko elämä olisi pelkkää vaikutuksen tekemistä

- Jos joku toinen sanoo tai tekee jotain, tämä tyyppi pistää aina paremmaksi - eli aina hän tietää (tai luulee tietävänsä) paremmin, aina hänellä on helpompaa/vaikeampaa/hauskempaa/enemmän rahaa/vähemmän rahaa/parempi viinapää/huonompi viinapää jne. Tämä pätee ihan kaikkeen.

- Hän ei voi koskaan myöntää olevansa väärässä, vaan kääntää syyn toisen niskoille ("sä taisit nyt ymmärtää väärin, enhän mä noin sitä tarkoittanut")

- Hän hölöttää koko ajan ja kuvittelee olevansa maailman napa

- Jos joku joskus saa tyypin hiljaiseksi esim. poikkeuksellisen vahvoilla argumenteilla, hän alkaa purra huulta ja niellä kyyneleitä (huomaan tämän)

Aarghhh..........................

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin tutulta ;-) Joo, tiedän tunteen, koita kestää!

Vierailija
2/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut ottamaan paljon selvää siitä mikä saa ihmiset tikittämään ja täytyy sanoa että se on lisännyt sata prosenttia myötätuntoani ihmisiä kohtaan. Olen ymmärtänyt miten vähän ihminen ymmärtää itsestään, oman päänsä toimintaa ja muita ihmisisiä. Ihmettelen, että täällä ylipäänsä tullaan toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä työkaverilla on siitä sellainen variaatio käytössä, että sen ei välttämättä tarvitse edes panna "paremmaksi", sen on vain väkisin saatava osallistua joka ikiseen asiaan. Jos mä vaikka kertoisin että tunnen lapsen jonka nimi on Mustikka, se ei välttämättä yrittäisi keksiä erikoisempaa nimeä mutta kylläkin varmasti tuntisi myös lapsen jonka nimi on Mustikka. Riippumatta siitä onko yhtään Mustikkaa koskaan väestörekisteriin merkitty.

Jos joskus löytyy aihe johon se ei pysty mitenkään osallistumaan (jos vaikka jonkun isä olisi palomies ja kaikki tietäisivät että ko. ihmisen isä EI ole palomies) niin se alkaa tuhahdella ja käyttäytyä niin kuin koko aihe olisi tosi typerä.