Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintoloissa ja ruokapaikoissa työskentelevät - mikä on lihavan asiakkaan lemppariruoka?

Vierailija
10.07.2016 |

Tai juoma?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että light-limuja tarjoillaan ruokajuomina melkein kaikkien vastausten"ravintoloissa"... Missä ihmeen räkälöissä te olette töissä??

Vierailija
22/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki liho ruualla

Osa viinillä ja oluella ja siiderillä

Osa herkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota et jengi ottaa light-juomaa. Ne maistuu pahalta ja on yleensä makempia kuin tavis sokerijuomat. Miks ihmiset niitä juo?

Vierailija
24/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että light-limuja tarjoillaan ruokajuomina melkein kaikkien vastausten"ravintoloissa"... Missä ihmeen räkälöissä te olette töissä??

News flash: jopa hienoimmista fine dining- ravintoloista saa light-limuja. On ihan asiakkaan itsensä päätettävissä, mitä ruokajuomaa tilaa, ei niitä limuja noin vaan tarjoilla. Urpå.

Vierailija
25/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaranskikset. Ja hamppariin tuplamajoneesi.

Vierailija
26/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon. On niitä jotka syö just jotain salaattia ja sit on niitä jotka ottaa talon isoimman mättöannoksen tai ulkofileen kastikkeella ja ranskalaisilla.

Juomista tosiaan sen eron huomaa helpommin, juuri koskaan ei lihava tilaa vettä vaan aina jotain sokerilitku limsaa tai olutta/siideriä/viiniä.

Vierailija
27/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en työskentele, mutta en kyllä mitään salaattia menisi raflaan syömään jos nyt joskus olisi varaa mennä. En ole kyllä käynyt etten tiedä kyselläänkö siellä lemppareita.

Ja siis minäkin ottaisin sen isoimman ja täyttävimmän herkun, kun kerran kallista on niin haluan rahalle vastinetta. Ja syön muutenkin isoja annoksia kerralla, se saattaa hyvinkin olla päivän ainoa ateriani. Tai usein useammankin päivän, minulla ei ole tarvetta puputtaa montaa kertaa päivässä.

Syöt pari kolme kertaa viikossa? Kuulostaa fiksulta.

Vierailija
28/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ruokalassa, jossa annostelen linjastolla ihmisille ruuat (annokset laskettu, ei voi päästää ketään rohmuamaan) Yleensä lihavammat ihmiset sanovat kysyttäessä "Laita vähän" tai "Vain yksi pihvi" vaikka saisi kaksi. Eivät myöskään usein halua kastiketta. Toki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Vierailija
29/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin viimeksi ravintolassa, niin tilasin pihvin perunoitten ja  caesar salaaatin kanssa. otin myös viinipullon, josta itse join puolet ja vimo loput.

Vierailija
30/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PepsiMaxia ei muuten osta oikeastaan kuin lihavat.

Vierailija
31/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä ruokalassa, jossa annostelen linjastolla ihmisille ruuat (annokset laskettu, ei voi päästää ketään rohmuamaan) Yleensä lihavammat ihmiset sanovat kysyttäessä "Laita vähän" tai "Vain yksi pihvi" vaikka saisi kaksi. Eivät myöskään usein halua kastiketta. Toki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

No ehkä ne yrittää pudottaa painoa? Vai onko se niin, että jos on lihavaksi päässyt, pitää joka aterialla syödä "niinkuin lihavat syövät". Että pääsee sitten naapuripöydän porukka kauhistelemaan kuinka läski syö paljon? Sitä paitsi ei kaikki lihavat ole varsinaisesti ruualla lihoneet, luulen että monilla syynä on karkkien yms. syönti ruoka-aikojen ulkopuolella.

Vierailija
32/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, sanoinko noin? Vastasin vain otsikon kysymykseen. Hyvähän se on että syövät edes joskus terveellisesti.

-28

Vierailija
33/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit juo lightlimuja, yleensä myös jättävät ruokaa näyttävästi huokaillen. Kun lautasta hakee pois vielä naukuva "kauhee kun tulin täyteen". Laiha kaveri vetänyt kaiken lautaseltaan ja juonut sokerilimua.

Joo, minä olen tuo 130kg läski joka ei jaksa yleensä syödä kaikkea. En kyllä naukuvalla äänellä sano, vaan iloisella ja reippaalla, pakko jotain sanoa ettei tarjoilija mene sanomaan kokille että läskille ei maistunut sun ruokas. 

Minä otan yleensä jotain kanaa tai lohta, en syö mitään alkusalaatteja, koska sitten olisi maha jo täynnä. Cokista juon aina, ei mitään paskanmakuisia kevytjuomia. Jälkkäriä tekisi aina mieli, mutta koskaan ei jaksa, yleensä ähky jo jos yrittää pääruokaa syödä niin että ei jäisi muuta kuin jotain perunaa ja vihannesta, eli ne kalliimmat tulisi syötyä. Jos haluan syödä jälkkäriä, pitää ruuaksi ottaa vaan joku pieni alkupala.

Vierailija
34/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina tikkulaiha Matti Vanhanen kehui iltapäivälehdissä laihtuneensa 8 kg PepsiMaxia juomalla.

Vierailija
35/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito huomio!

Miksei näitä lihavuusrasismikirjoituksia poisteta yhtä tehokkaasti kuin muita rasistisia kirjoituksia. Vai hyväksyykö Vauva-lehti tällaisen kiusaamisen vaieten? Huomautan, että vaikeneminen on myös kannanotto.

On paljon erilaisista syömishäiriöistä kärsiviä ihmisiä ja tällaiset kirjoitukset pahentavat heidän sairauttaan.

Ei ole mikään excuse, että näitä tänne liukuhihnalla tekee joku mielenterveystapaus. Kirjoitukset pitää vain poistaa.

Täällä käy näitä lukemassa hyvin nuoria ihmisiä, jopa lapsia. Aikuisten pitää tuntea vastuunsa.

Vierailija
36/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31, sanoinko noin? Vastasin vain otsikon kysymykseen. Hyvähän se on että syövät edes joskus terveellisesti.

-28

Edes joskus? Et voi tietää miten ihmiset syövät pelkästää painon perusteella. Eräs hoikka tuttavani elää käytännössä karkeilla ja kerran viikossa ostetulla kebab-aterialla, monella lihavalla on taatusti terveellisemmät ruokailutottumukset. Miksi teillä muuten on epäterveellisiä annoskokoja edes valmiiksi laskettuna, jos terveellisesti syövä joutuu pyytämään jättämään puolet annoksesta pois? Vai olisiko se laskettu normaali annoskoko kuitenkin ihan terveellinen?

Vierailija
37/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina tikkulaiha Matti Vanhanen kehui iltapäivälehdissä laihtuneensa 8 kg PepsiMaxia juomalla.

Voi olla, mutta sen mitä cittarin kassalla olen huomannut, niin sitä Pepsi Maxia ei oikeasti osta kuin ne lihavat. Cola zeroa esim on sit taas lihavilla, normaaleilla ja hoikilla, mutta Pepsi Maxia ei hoikilta kyllä oikeastaan koskaan löydy. Mutta pitänee tarkentaa, että puhun 1,5litran pulloista. Pienempiin pulloihin en ole kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
38/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, Annos on esim. 250g kala/kanafilee/pihvi ja kaksi kauhallista muussia/riisiä, salaatin, juomat ja leivät saa ottaa itse.

Tai keittopäivinä ihan tavallinen lautasellinen keittoa. Mielestäni ihan perusannos, 90% normaalipainoisista  ruokailijoista ottaa sen maksimi määrän ja lihavista sitten n. 30%.

Toki ensin aina kysymme kuinka paljon asiakas haluaa.

-28

Vierailija
39/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito huomio!

Miksei näitä lihavuusrasismikirjoituksia poisteta yhtä tehokkaasti kuin muita rasistisia kirjoituksia. Vai hyväksyykö Vauva-lehti tällaisen kiusaamisen vaieten? Huomautan, että vaikeneminen on myös kannanotto.

On paljon erilaisista syömishäiriöistä kärsiviä ihmisiä ja tällaiset kirjoitukset pahentavat heidän sairauttaan.

Ei ole mikään excuse, että näitä tänne liukuhihnalla tekee joku mielenterveystapaus. Kirjoitukset pitää vain poistaa.

Täällä käy näitä lukemassa hyvin nuoria ihmisiä, jopa lapsia. Aikuisten pitää tuntea vastuunsa.

Et taida tietää, mitä rasismi tarkoittaa, vai ovatko lihavat sinusta eri rotua kuin muut?

Vierailija
40/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me käytiin viimeksi sushilla koko perhe. Mä olen meistä ainoa lihava. Johtuu varmaan siitä misokeitosta jonka tykkään ottaa alkuun, muut ei siitä niin väitä. x)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän