Seinäjoen asuntomessuilla mukavan väljää
Eilen ei ollut juuri yhtään porukkaa. Muilla messuilla tottunut jonottamaan. Joissakin taloissa oli vain muutama meidän lisäksi.
Kommentit (126)
Mukavan väjät taitaa olla housuissa :D:D
Pohojalaasten messujen ruuhka on sellaanen, missä pari paikallista hämmästelöö villeroipotshin veskipönttöä jotta "jessus sentähäre tääll o hyyskä puoliksi ilmas - seinähän niitattuna!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei ollut juuri yhtään porukkaa. Muilla messuilla tottunut jonottamaan. Joissakin taloissa oli vain muutama meidän lisäksi.
Ihmiset on kyllästynyt messuihin
Ja pohjanmaalaisiin
Pohjanmaalainen 😂
Väljää ku eteläpohojalaasilla asuntomessuulla.
Vierailija kirjoitti:
Väljää ku eteläpohojalaasilla asuntomessuulla.
Hauskaa koska totta
Seinäjoen asuntomessut on laihialaasten disneyländ.
Minä kävin viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin
viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D
:D Tämän ketjun mammat ovat käyneet vaan Anttilan alennusmyyntiä vaklaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanonut samaa
Vittu mikä pettymys! Tuli käytyä tänään
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoella järvetkin on keinotekoisia. Kaupungin keskusta oli vitsi.
Ruma se on
Vierailija kirjoitti:
Pieniä huoneita. Paljon epäkäytännöllisiä ratkaisuja. Ja tosiaan missä ihmiset?
Sjoella ei näy ihmisiä muualla kuin herättäjäkokouksissa, karaokepaaris, maatalousnäyttelyissä, provinssirockissa, tangomarkkinoilla ja raviradalla. Siinä on prioriteetit, valise siitä ja sopeudu tai häivy.
Oliko missään uima-allasta ulkona?
Tänään oli porukkaa reilusti. Samanlainen tungos kuin aiemmilla messuilla missä olin käynyt. Muutenkin tuli olo että nää on nähty jo ennenkin. Tosin pohjalaistalot oli tällaiselle savolaiselle ihan uus juttu. Hienon näköisiä oli! Eniten tykkäsin hirsitaloista itse.
Minkälainen se Kpe.n hehkuttama Kannustalo oli livenä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen se Kpe.n hehkuttama Kannustalo oli livenä?
Kävin vaan alakerrassa, koska se mustanpuhuvuus alkoi ahdistaa.
Ruokatila kilometrin päässä, tuvan toisessa päässä. Se oli outo. Pönttöuuni ruma tai kiva, en osaa päättää. Lampe gras hauskasti seinässä. Köökin alakapat kauniit.
Käytiin asuntomessuilla tänään.
Isoja ikkunoita lattiatasoon asti. Ei räystään aluslaudoituksia. Saunoissa oli kaikissa lasiovi ja etuseinä myös puolestavälistä ylöspäin lasia. Onko ns.tuulikaappejakaan enää ollenkaan, ts.ulko-oven jälkeen toista ovea mikä estää vedon tunnetta ?
Kalliita materiaaleja järjestään. paneelit leveitä. Oli poreammetta ja kaikenlaista ammetta. Eräässä talossa oli betoninen kivijalka hiushalkiolla n. 1,5 metrin välein. Ulkoseinäpaneelit on nykyään kaikki vaakatasossa alhaalta ylös asti. Olisiko eristekerroksen takia kun seinää ei haluta enää paksuntaa turhaan. Jos olisi myös pystypaneelia niin ulkoseinä paksuuntuisi n.2,5 senttiä lisää ja ikkunat jäisi vielä syvemmälle ulkoa katsottaessa. En huomanutkaan katsoa sitä missä tasossa ikkunat on sisäpuolelta katsottaessa. Jos syvällä niin lattialämmitys ei tahdo pitää sisäikkunan pintaa kuivana kylmällä ilmalla ja on huurussa ikkuna alareunasta ( tutulla on näin ja rakennettu n. 2010 )ja kosteus turmelee ainakin maalipintaa.
Väkeä oli aika kivasti ja erääseen taloon piti jopa jonottaa.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D
Et sitten huomioinut, että viestiketju oli aloitettu 10.7. ja avajaisviikonloppuna on aina vähän porukkaa. Me jätettiin menemättä, kun Ilkka joku päivä sitten uutisoi, että siellä on kamalasti agressiivisia ampiaisia liikkeellä, ja kymmenet messuvieraat ovat saaneet pistoja.
Asuntomessujen näyttely-alue on pohojalaasten basaari.