Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seinäjoen asuntomessuilla mukavan väljää

Vierailija
10.07.2016 |

Eilen ei ollut juuri yhtään porukkaa. Muilla messuilla tottunut jonottamaan. Joissakin taloissa oli vain muutama meidän lisäksi.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin yllätyin kuinka vähän väkeä oli. Ja agressiivisia tuote-esittelijöitä. Tulo alueelle oli harvinaisen vittumaista näiden takiaisten takia. Ihan kuin johonkin basaarin olisi joutunut

Asuntomessujen näyttely-alue on pohojalaasten basaari.

Vierailija
102/126 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan väjät taitaa olla housuissa :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojalaasten messujen ruuhka on sellaanen,  missä pari paikallista hämmästelöö villeroipotshin veskipönttöä jotta "jessus sentähäre tääll o hyyskä puoliksi ilmas  - seinähän niitattuna!"

Vierailija
104/126 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ei ollut juuri yhtään porukkaa. Muilla messuilla tottunut jonottamaan. Joissakin taloissa oli vain muutama meidän lisäksi.

Ihmiset on kyllästynyt messuihin

Ja pohjanmaalaisiin

Pohjanmaalainen 😂

Vierailija
105/126 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljää ku eteläpohojalaasilla asuntomessuulla.

Vierailija
106/126 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljää ku eteläpohojalaasilla asuntomessuulla.

Hauskaa koska totta

Vierailija
107/126 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoen asuntomessut on laihialaasten disneyländ.

Vierailija
108/126 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D

Vierailija
109/126 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin

viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D

:D Tämän ketjun mammat ovat käyneet vaan Anttilan alennusmyyntiä vaklaamassa.

Vierailija
110/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sanonut samaa

Vierailija
111/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä pettymys! Tuli käytyä tänään

Vierailija
112/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella järvetkin on keinotekoisia. Kaupungin keskusta oli vitsi.

Ruma se on

Vierailija
113/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniä huoneita. Paljon epäkäytännöllisiä ratkaisuja. Ja tosiaan missä ihmiset?

Sjoella ei näy ihmisiä muualla kuin herättäjäkokouksissa, karaokepaaris, maatalousnäyttelyissä, provinssirockissa, tangomarkkinoilla ja raviradalla. Siinä on prioriteetit, valise siitä ja sopeudu tai häivy.

Vierailija
114/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko missään uima-allasta ulkona?

Vierailija
115/126 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 sana Tangomarkkinat

Vierailija
116/126 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli porukkaa reilusti. Samanlainen tungos kuin aiemmilla messuilla missä olin käynyt. Muutenkin tuli olo että nää on nähty jo ennenkin. Tosin pohjalaistalot oli tällaiselle savolaiselle ihan uus juttu. Hienon näköisiä oli! Eniten tykkäsin hirsitaloista itse.

Vierailija
117/126 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se Kpe.n hehkuttama Kannustalo oli livenä?

Vierailija
118/126 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se Kpe.n hehkuttama Kannustalo oli livenä?

Kävin vaan alakerrassa, koska se mustanpuhuvuus alkoi ahdistaa.

Ruokatila kilometrin päässä, tuvan toisessa päässä. Se oli outo. Pönttöuuni ruma tai kiva, en osaa päättää. Lampe gras hauskasti seinässä. Köökin alakapat kauniit.

Vierailija
119/126 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin asuntomessuilla tänään.

Isoja ikkunoita lattiatasoon asti. Ei räystään aluslaudoituksia. Saunoissa oli kaikissa lasiovi ja etuseinä myös puolestavälistä ylöspäin lasia. Onko ns.tuulikaappejakaan enää ollenkaan, ts.ulko-oven jälkeen toista ovea mikä estää vedon tunnetta ?

Kalliita materiaaleja järjestään. paneelit leveitä. Oli poreammetta ja kaikenlaista ammetta. Eräässä talossa oli betoninen kivijalka hiushalkiolla n. 1,5 metrin välein. Ulkoseinäpaneelit on nykyään kaikki vaakatasossa alhaalta ylös asti. Olisiko eristekerroksen takia kun seinää ei haluta enää paksuntaa turhaan. Jos olisi myös pystypaneelia niin ulkoseinä paksuuntuisi n.2,5 senttiä lisää ja ikkunat jäisi vielä syvemmälle ulkoa katsottaessa. En huomanutkaan katsoa sitä missä tasossa ikkunat on sisäpuolelta katsottaessa. Jos syvällä niin lattialämmitys ei tahdo pitää sisäikkunan pintaa kuivana kylmällä ilmalla ja on huurussa ikkuna alareunasta ( tutulla on näin ja rakennettu n. 2010 )ja kosteus turmelee ainakin maalipintaa.

Väkeä oli aika kivasti ja erääseen taloon piti jopa jonottaa.

jne.

Vierailija
120/126 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin viime maanantaina messuilla, ja silloin oli paljon porukkaa ja moneen kohteeseen pitkä jono. Olin vähän pettynyt, koska tämän ketjun perusteella kuvittelin ettei siellä olisi ketään :D

Et sitten huomioinut, että viestiketju oli aloitettu 10.7. ja avajaisviikonloppuna on aina vähän porukkaa. Me jätettiin menemättä, kun Ilkka joku päivä sitten uutisoi, että siellä on kamalasti agressiivisia ampiaisia liikkeellä, ja kymmenet messuvieraat ovat saaneet pistoja.