Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailua?

Häirikkö
10.07.2016 |

Flirttailu on kuulemma vain harmitonta huvia (ja naisen itsetunnon kohentamista) eikä sen ei ole koskaan ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. Eikä ainakaan intiimiin kontaktiin.

Tosiaan, naiset tekevät kaikkina aikoina selväksi, etteivät ole kiinnostuneita seksistä. Vaan ihmissuhteista. Niin kuin näissä keskusteluissakin on moneen kertaan todettu että miehen on turha yrittää esimerkiksi yhden yön suhteita, sillä naiset eivät niitä halua. Deittisivuilla miehen ei myöskään koskaan kannata kertoa olevansa kiinnostunut seksistä, sillä se varmistaa että yhtäkään matchia ei tule.

En edes tiedä, olenko itse kohdannut flirttailua, vai olenko paineissani vain joskus provosoinut ja sen jälkeen tulkinnut reaktion väärin muka myönteiseksi.

Todellisuudessa olen siis vain häirinnyt naisia, jotka haluavat olla rauhassa !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on mukava piristys päivään, itselleni ei sen enempää, mutta olenkin naimisissa ja siten mitään ihmeempää taka-ajatusta ei ole olemassa. Kiva myös yllättää flirttikumppani iloisesti, ja kyllä se miehenkin itsetuntoa hivelee kun joku osoittaa huomiota.

Vierailija
2/4 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän parikin aviossa olevaa naista joista toinen oikein painottaa ettei hänen flirttinsä tarkoita mitään, mutta annas olla kun ollaan sopivasti kahden niin kyllä siinä on jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä, 50-vuotiaana, olen huomannut että jos koetan flirttailla yli 45-vuotiaiden naisten kanssa, ryhmän, josta minun ikäisteni kuuluu yleisen tuomion mukaan olla kiinnostunut, saatan saada vastaani ällistyneen, suorastaan pöyristyneen katseen naiselta, kun hän tajuaa mitä on tekeillä. Ajatukset varmaan "minulla on perhe, minulla on lapsia, minä olen jo aikuinen nainen, minä en enää pelehdi!"

Joten, koska olen hyväkuntoinen ja hyvännäköinen, flirttailen sitten paljon ikäistäni nuorempien naisten kanssa. He tuntuvat olevan vähän avoimempia ja rennompia.

Vierailija
4/4 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on minulle että mennään nussimaan. Minunkanssa ei leikitä, ja näin on tapahtunutkin. Olen joutunut nussimaan monia naisia sana on levinnyt. Olen talkkarina naisvaltaisessa firmassa, ja pikkujouluissa olen kusessa. Mutta tämä sanonta on totta niin makaa kun petaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi