Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - kokemuksia?

Vierailija
10.07.2016 |

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä oli molemmilla asialliset kuvat, ja asuttiin toisistamme 40 km päässä. Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet kävi yksiin. Minä laitoin ensimmäisen viestin. Nyt ollaan oltu yhdessä jo useampi vuosi onnellisina!

Kumpikaan ei käy baareissa ja on aika kotona viihtyviä, siksi tämä oli hyvä tapa tavata.

Vierailija
42/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla seksitreffit.fi -sivustoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa netin kautta etsiä kun oikeesta elämästä löytää paljo helpommin ja näkee heti minkälainen ihminen on ja kemiat kohtaa tai ei

Jaa-a, varmaan joo jos tapaa uusia ihmisiä arjessa niin näin.Mulla ainakin työ ja harrastukset niin ettei niiden kautta kyllä tapaa.

Vierailija
44/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanhukkaa. Tinder on paljon parempi.

Ne jotka eivät löydä sieltä seuraa, haukkuvat sitä.

Sieltä löytyy ihan kunnollista seuraa, sillä seksiseuran hakijat ilmoittavat usein toiveestaan profiilissaan.

Nimenomaan. Tinder toimii, jos oot siedettävän näköinen. Ne jotka haukkuu sitä, ovat luulleet tasonsa korkeammaksi, kuin se on, ja joutuneet pettymään.

Suomi24:een päätyy se oikea kauhugalleria, joka epäonnistunut muualla.

Vierailija
45/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?

Naisena ihan mielettömän helppoa löytää seuraa, miehenä lähes mahdotonta.

Ketä ne naiset sieltä sitten löytävät ellei miehiä??

Kaikki naiset lähinnä tykkäävät samoista harvoista miehistä, 1% miehistä pyörittää suurinta osaa naisista.

Höpö höpö.

Minulle kelpaisi todella moni mies suomi 24:sta, mutta minä en kelpaa heille, koska olen yh. Vaikka siis etsin vain treffiseuraa tai kaveria.

Uskon että kyseinen palsta on mainettaan parempi. Harmittaa etten lapsettomana sinkkuna tajunnut kokeilla. Niin mukavanoloisia miehiä ja järki päässä.

Eiköhän siellä ole lapsellisiakin miehiä. Minkä ikäinen olet? Itse olen alle kolmekymppinen ja en osaa kuvitella seurustelevani lapsellisen naisen kanssa.

En minä seurustelukumppania etsikään, vaan treffiseuraa tai jotain vastaavaa. Ja ihan omanikäisistä miehistä eli 35-40.

Lapsellisten miesten kanssa on vaikeaa löytää yhteistä vapaa-aikaa. Enkä todellakaan halua puhua lapsista tai kotiasioista.

Entä jos ne miehet ajattelee, että lapsellisen naisen kanssa on vaikea löytää yhteistä vapaa-aikaa? Mutta etköhän löydä jonkun joka käy sua panemassa säännöllisesti. Olet vaan rehellinen mitä etsit.

Oletpa töykeä. Puhuinko panoseurasta?

Just näin ja sitten vielä ihmettelevät miksi eivät kelpaa. Se on juuri tuo se syy että mietintämyssy vaan päähän siitä.

Jos kerta pelkkää panoseuraa ovat etsimässä niin kuin tämäkin mies niin eikös sitä muualtakin saa kuin treffipalstoilta. Niitä panoseuraa vailla olevia miehiä kun ei juuri kukaan nainen sieltä treffipalstoilta etsi. Tämä ihan vaan tiedoksi jos nämä miehet ihmettelee mikseivät sitä panoseuraa saa.

Vierailija
46/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhde haussa!, ja suurin pirtein saman ikäisiä.

Vierailija
47/67 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomia ja tyhjän profiilin omaavia ihme stalkkereita liikaa. Varattuja kyttääjiä. Nuorille ja lapsettomille ei ehkä se oikea paikka (ehkä joskus 15+ v sitten oli) mutta toisen kierroksen tarinoita kyllä tapahtuu.

Jos olet nainen ja tonne haluat, kannattaa rohkeasti itse ottaa yhteyttä miehiin jolla on kiva profiili. Muuten menee motivaatio näihin "ota selvää"-kyyliin.

Ja yleispätevä ohje kaikkeen nettideittailuun NÄHKÄÄ LIVENÄ MAHD. PIAN tai jutelkaa edes puhelimessa. Meileissä voi olla ihan toista kun todellisuudessa.

Vierailija
48/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tutustunut muutamiin naisiin siellä niin että ollaan nähty livenä ja voin sanoa, että lopputulos oli kaikkea muuta paitsi mahtavaa.. suoraan kuin jostain huonosta sketsisarjasta. mt-ongelmaisia läskejä..

Vierailija
49/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lämpimästi suositella palvelua. Itse olin siellä itse, 24vuoden sitoutuksien jälkeen. Se minkä itse huomasin, oli se että rehellisyydellä karkotin jonkun verran kumppani ehdokkaita (puolenvuoden asumisero ja ero oli vireillä). Mutta kuitenkin sain omalla rehellisellä profiililla, todella kauniin ja ihanan ihmisen, innostumaan minusta. Se mistä tykkäsin suomi24 puolella, on se että profiilin pystyy kirjoittamaan pitkät tarinat.  Joten pelkän profiilin ansiolla voit saada löydettyä sellaisen kumppanin jolla on samat arvot jne.

Vaikka tuo edeltävä suhde ei ollut se lopullinen oikea suhde, vuoden asuttiin yhdessä jossa huomasi että kaipaan toiselta enemmän osallistumista omakotitalo elämiseen. Ei pelkkä ulkonäkö ja ihana ihminen riitä näköjään minulle. Kohta puoliin tuosta viimeisestä erosta tulee vuosi täyteen. Oletettavasti itsekin menen tuonne suomi24 puolelle uudestaan, kunhan tulee sellainen olo että olen taas valmis uhraamaan aikaa kumppanin etsimiseen.

M-38

Ps. En todellakaan mene tinderin lihatiskille. Harvoin kun baareissa käy niin ja kun jotkut näkevät minut lihana. Toi ahdistaa jo ihan riittävästi, vaikka samalla olen kyllä otettu huomiosta kun olen kuitenkin normi mies.

Vierailija
50/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin pelkkää seksiseuraa,seurustelut ei mun juttu kun kiinnostus lopahtaa alle vuodessa alkuhuuman hävittyä.Mutta näiltä palstoilta harvassa naiset jotka kans hakee pelkkää seksiä,poislukien kaikenmaailman ällöttävät sponssipellet ja ne perinteiset maksulliset.

Olipa sit suomi24,iskuri tai mikä vaan.Taitaa olla peräti neljä kertaa kun netistä oon pukille päässy.Ja usein käy niin että JOS sattuu löytymään seksiä hakeva nainen,ei yleensä saa minkäänlaista vastausta.Tosin varmaan selittyy sillä että naiset saa ihan v...sti viestejä.

Nyt joku kysyy miksen käy baarissa.No siksi kun mua ei kiinnosta kaljalle/mille tahansa alkolle löyhkäävä nainen joka sössöttää ja silmät seisoo päässä ;) Enkä itsekään oikein juo juuri koskaan.

Ja jos sattuu jutuille pääsemään,niin hupsheijakkaa,9 kertaa 10:stä nainen häviää kuin pieru Saharaan parin kolmen viestin jälkeen :D Todettakoon vielä että viestit täysin asiallisia eikä mitään läähätyspaskaa tms.Kuvaakaan ei ehdi ehdottaa kun hävitään yhtäkkiä.

Eilen sattui just ton tyyppinen,nainen vastasi mun ilmoon antoi numeronsa ja viestiteltiin.

Aamulla tuli viesti että ei haluakaan seksiseuraa.Eipä siinä,toivottelin hyvät jatkot.

Tässä vielä jos vähän aikaa katselee löytyykö mitään.Jos ei,niin saa mun puolesta olla nää nettipalstat,hitsataan hanskaan sit ihan suosiolla :-)Muilla miehillä samoja kokemuksia?

Ja nyt ei siis aleta haukkumaan naisia tms :)

Vierailija
51/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samikas kirjoitti:

Itse haluaisin pelkkää seksiseuraa,seurustelut ei mun juttu kun kiinnostus lopahtaa alle vuodessa alkuhuuman hävittyä.Mutta näiltä palstoilta harvassa naiset jotka kans hakee pelkkää seksiä,poislukien kaikenmaailman ällöttävät sponssipellet ja ne perinteiset maksulliset.

Olipa sit suomi24,iskuri tai mikä vaan.Taitaa olla peräti neljä kertaa kun netistä oon pukille päässy.Ja usein käy niin että JOS sattuu löytymään seksiä hakeva nainen,ei yleensä saa minkäänlaista vastausta.Tosin varmaan selittyy sillä että naiset saa ihan v...sti viestejä.

Nyt joku kysyy miksen käy baarissa.No siksi kun mua ei kiinnosta kaljalle/mille tahansa alkolle löyhkäävä nainen joka sössöttää ja silmät seisoo päässä ;) Enkä itsekään oikein juo juuri koskaan.

Ja jos sattuu jutuille pääsemään,niin hupsheijakkaa,9 kertaa 10:stä nainen häviää kuin pieru Saharaan parin kolmen viestin jälkeen :D Todettakoon vielä että viestit täysin asiallisia eikä mitään läähätyspaskaa tms.Kuvaakaan ei ehdi ehdottaa kun hävitään yhtäkkiä.

Eilen sattui just ton tyyppinen,nainen vastasi mun ilmoon antoi numeronsa ja viestiteltiin.

Aamulla tuli viesti että ei haluakaan seksiseuraa.Eipä siinä,toivottelin hyvät jatkot.

Tässä vielä jos vähän aikaa katselee löytyykö mitään.Jos ei,niin saa mun puolesta olla nää nettipalstat,hitsataan hanskaan sit ihan suosiolla :-)Muilla miehillä samoja kokemuksia?

Ja nyt ei siis aleta haukkumaan naisia tms :)

''Ja nyt ei siis aleta haukkumaan naisia tms'' ja limanen hymiö perään. Että kyselenpähän vaan serkun koiran puolesta, että mikäs vässykkä se siellä kirjoittelee samalla tattia vatkaten... Näitä riittää kyllä, perus ihmistyyppi: ensimmäiset vuodet haukutaan naisia maanrakoon ja puhutaan tasoteorioista alfamiestermeineen, sitten tajuttuaan kyseenomaisen toiminnan tuloksettomaksi käännetään kelkka ja aletaan yrittämään p:nsaantia niin kutsutun puolustamisen muodossa eli siirrytään heidän puolelle ja toppuutellaan muita karjuja hyökkäämästä haukuin ja vihaisin sanakäännöksin naisia kohtaan.

Että onnea vaan metsästykseen, vaikka takki kääntyy niin, että edes koit eivät ehdi nakertamaan sitä!

Vierailija
52/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haussa on ollut aina oman ikäisiä naisia 50-60 ei ole löytynyt iin helpompi ulkoiluttaa koiraa ja nauttia saapuvasta keväästä

Vierailija
53/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, taisi Samikkaalla mennä Pirkanmaan vellit ja puurot kurkkuun, kun ''hävisi kuin pieru saharaan'' omien sanojensa mukaan.

Vierailija
54/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuksiani vastaisesti löysin sieltä miehen, ollaan oltu yhdessä 1,5 v. nyt. Molemmilla oli kuvaton ilmoitus. Molemmat olemme ihan ok ulkonäöltämme, yli nelikymppisiä, lapsellisia ja eronneita. Suomi24 vaikuttaa vähän kammolta, mutta sieltä löytää ehkä sitten sellaiset, jotka eivät käytä FB:tä? Oli miten oli, erittäin tyytyväinen olen :)

Vierailija
55/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että jos on hiukankaan minua kiinnostava nainen, niin hänellä riittää kyllä vientiä muutenkin. Seuraus luonnollisesti se, ettei hän pysty sitoutumaan, vaan lähtee alkuhuuman jälkeen etsimään uutta uhria. (useimmiten suhteen ollessa vielä käynnissä) Epärehellisiä siis paljon.

Olen antanut mahdollisuuden myös ei suosituille naisille. Lopputulos silti sama: alkuhuuman jälkeen uuden etsintään. Toki heissä useammin niitä joille en itse vain lämpene. Kemiaa tarvitaan, vaikken alkuhuumaa metsästäkään. Tasainen onnellinen elämä tavoitteena.

Vierailija
56/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotuksiani vastaisesti löysin sieltä miehen, ollaan oltu yhdessä 1,5 v. nyt. Molemmilla oli kuvaton ilmoitus. Molemmat olemme ihan ok ulkonäöltämme, yli nelikymppisiä, lapsellisia ja eronneita. Suomi24 vaikuttaa vähän kammolta, mutta sieltä löytää ehkä sitten sellaiset, jotka eivät käytä FB:tä? Oli miten oli, erittäin tyytyväinen olen :)

Käytä FB:tä?

Vierailija
57/67 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facea...

Vierailija
58/67 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
59/67 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki treffisivut nykyään täyttä skeidaa ja täynnä pelkkiä shoppailijoita etsimässä jatkuvasti parempaa tai muuten vaan pelleilemässä eivätkä koskaan edes aio tavata ketään koska mummo kuoli jne.

Vierailija
60/67 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffissä on viestien määrä rajattu olemattoman pieneksi ja pyritään heti myymään. Ei siis juurikaan ole mitään toimivaa ilmaisversiota.

Jos laitat ilmoitukseen jonku spostiosoitteen niin tili jäädytetää oitis.

Mielestäni varsin surkeaa politiikkaa. Ahneus tulee liian nopeasti. Ei tuolla tavalla saada osallistujia isoja määriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi