Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä palkkatöitä voi löytää syrjäseudulla?

Vierailija
10.07.2016 |

Ei alkupääomaa käytössä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrynsalmelle haetaan Mollin sivujen mukaan parhaillaan kokkeja ja tarjoilijoita.

Vierailija
22/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas ketju, jossa aloittajalle ei kelpaa mitkään vinkit.... 

Noin keskimäärin Hyrynsalmelle haikalevan vegaanin kannattaisi viljellä itse vihanneksensa (härkäpapua, hernettä, juureksia), kerätä marjoja ja sieniä myös myyntiin ja tehdä talvella keikkaa lomittajana. Auto ja oma-aloitteisuus on välttämättömiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli kerran juttua syrjäseudulta löytyneestä suuresta cannabisviljelmästä. En tiedä oliko kannattavaa, mutta kiinni jäi/jäivät. En suosittelis kokeilemaan. Joku kateellinen maanviljeliä voi ilmiantaa :) Pysy vaan rehellisissä hommissa.

Vierailija
24/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin heti ostaa härkäpapuja!

Vierailija
25/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin heti ostaa härkäpapuja!

Joo, ajattelin tässä yksi päivä, että miksiköhän niitä ei myydä kaupassa kuten tuoreita herneenpalkojakin, kun nehän on tuoreina tosi hyviä. Siis niitähän menee eläinten rehuksikin? Että ei mikään erikoisuus.

Vierailija
26/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsuri, mökkitalkkari, kaivinkonekuski, metsäkonekuski

Tarviiko olla oma kaivinkone/metsäkone?

ei, mutta jonkun verran pitäisi olla ammattitaitoa niiden käyttämiseen-.

Maatalauslomitus, jossa ei olisi eläintenhoitoa ... no vähän vaikeaksi menee varsinkin susirajan takana, kun siellä ei edes viljellä muuta kuin heinää. Ja muutenkin talvisin on vähän huonommin viljelyhommia ja maksuttoman vuosilomittajan voi saada vain eläintiloille.

Etätyötä kannattaa miettiä, mutta haaveeksi se on yleensä jäänyt.

Realistisin vaihtoehto on marjanpoimija, kun käpyjäkin kerätään nykyään niin harvoin. Ei muuta kun kokeilemaan, kuinka pitkään elää sillä, mitä kesän aikana ehtii poimia ja myydä.

Vierailija
27/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se Hyrynsalmen vastaanottokeskus suljettiin? 

28/28 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ansaita pientä lisärahaa tai työllistää itsesi kokopäiväisesti? Sinulla on tietokone ja netti... Vaatimuksena sujuva Englanti.

Etsimme pelitestaajia, eli pelaat pelejä ja raportoit niissä olevista ongelmista ja yms.. Yhden pelin testaamiseen menee noin 1 - 2-5 tuntia ja siitä maksetaan noin 100euroa / kappale.

Testaamisen määrää ei ole rajoitettu! Itse päätät koska teet ja kuinka kauan.

Klikkaa itsesi linkissä olevalle sivulle, ja rekisteröidy testaajaksi.

http://bit.do/gametestingmoney

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän