Minäpä sain tytön! kolmen pojan jälkeen. Tämä on ollut kyllä maailman ihaninta
Poikia toivoinkin alkuun, ja kun kolmatta odotettiin, toinen poika toivoi pikkuveljeä ja saatiinkin sitten vielä kolmas poika! se oli hienoa, että kävi näin.
Mutta itseltäni uupui vielä yksi vauva. Ja alettiinkin onneksi odottamaan neljättä lasta.
Olin varma, että no poikahan sieltä tulee taas, mikäs muukaan :D
En edes uskaltanut haaveilla tytöstä! Tyttö olisi kruunannut meidän ihanan elämän täysin!
Raskaus oli hyvin erilainen ja massu pienempi, minua pelotti kun rakenneultra päivä koitti, onko kaikki hyvin?
No oli aivan loistavasti, siro tyttöhän sielä kölli :)
Joka päivä olen niin onnellinen ja kiitollinen tuosta kauniista ihanasta tytöstä, joka on vielä niin tyttömäinen.
Sain minäkin omiin juttuihini kaverin. Kun pojat on todellisia poikia, isänsä jutut kiinnostaa kovasti.
Kommentit (26)
Onnea! :) Mun tytär on mun rakas ystävä nyt kun on kasvanut naiseksi. Ulkoisesti ja sisäisesti kaunein ihminen jonka tunnen <3
Onnea :)
Meillä on myös kolme poikaa ja yksi tyttö. Tyttö on niin tyttömäinen kun vaan voi olla ja meillä on paljon yhteistä. Joudun varomaan etten hemmottele sitä piloille.
Minun pitää myös välillä rajoittaa itseäni, kun tyttö tietysti saa kaiken uutena, pojilla on voinut paljon kierrättää asioita pikkuveljille. Tulee paljon tyttöä kehuttua kauniiksi, mutta en halua kuitenkaan kasvattaa hänestä mitään diivaa, joka luulee olevansa muita parempi.
Huomaan myös, että monesti meinaan tytön kanssa ottaa enemmän kahdenkeskistä aikaa, mutta havahdun siihen tottakai, ja annan sitä pojillekkin.
Mutta se vaan helpommin menee niin kun esim. minä hoidan perheen vaateostokset, niin ei pojat halua shoppailemaan :D vaan tyttö haluaa kyllä. Ap
Vai oikein kunnon poikia ja nätti tyttö! No mutta onnea!
Mitä jos tyttö ei oliskaan ollu siro? olisitko pettynyt? Oot ap nolo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tyttö ei oliskaan ollu siro? olisitko pettynyt? Oot ap nolo.
Mitähän sä selität... kerroin olevani huolissani raskaana mahan pienestä koosta, kun ajattelin poikaa odottavani.
Ultraaja sanoi siron tytön kasvavan massussa, minkä takia maha on pienempi kuin isoja poikia odottaessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti neljä lasta
Tekisin ainakin toiset neljä lisää, jos voittaisin lotossa. Palkkaisin 24/7 käytettävissä olevanlastenhoitajan, joka auttaisi tiukanpaikan tullen, jotta perhe voisi hyvin.
Mutta kun itse hoidamme miehen kanssa, voimavaramme riittävät hyvin ainoastaan näihin neljään. Ap
Provo. Ensin vauva on ihana ja nyt tyttö haluaa shoppailemaan...
Katkerana miniänä inhottaa tuollaiset ihmiset. Omaa anoppia kun kuuntelee, niin voisi kuvitella hänellä olevan vain yksi lapsi, tyttö. On kuitenkin myös kolmen vanhemman pojan äiti, kenenkään pojan tai pojan perheen elämä ei kiinnosta. Tyttären lapset ovat ihaninta ja fiksuinta mitä voi olla...
Mutta onnea tytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Niin...? Yleensä vauvat kasvavat?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti neljä lasta
Mieluummin neljä suomalaista lasta kuin jonkun kehitysmaalaisen kakanvärisiä elättejä.
Toisinkin olisi voinut käydä. Ei meillä tyttöä kiinnosta pätkääkään mitkään "tyttöjen jutut". Mieluummin lähtee isänsä kanssa veneilemään ja kalaan kuin vaateostoksille. Vaatteiksi käy isoveljen vanhat vaatteet. Ei niin väliä kunhan on jotain päällä.
No daa... minäkin sain 11 vuotta sitten tytön kolmen pojan jälkeen. Olin pettynyt. Ja erittäin harmistununut sitä, että suku hehkutti tyttöä. No, kyllähän se tyttökin siinä meni. Kun se oli pieni, sillä tuli leikittyä nukkeleikkiä (= pyntättyä). Mutta poikatytöksi tuo itsensä mieltää nykyään, haluaa pitää vaan urheiluvaatteita yms. ei meillä mitään yhteistä sen kanssa ole. Jossain vaiheessa tuo totesi ääneen, että minä pidän enemmän pojista. Myönsin, että näin on, mutta huomautin, että iskä pitää enemmän hänestä. Kas kun ainahan se vastakkainen sukupuoli enemmän kiinnostaa :D
Ei neljässä lapsessa ole mitään ihmeellistä kunhan vanhemmat itse jaksaa ne hoitaa ja on varaa elättää. Tämä siis sille joka kauhisteli lasten määrää.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa tuo totesi ääneen, että minä pidän enemmän pojista. Myönsin, että näin on, mutta huomautin, että iskä pitää enemmän hänestä.
Onpa ihanaa äidin- ja isänrakkautta. Vielä kehtaatte lapsillenne ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Sain minäkin omiin juttuihini kaverin. Kun pojat on todellisia poikia, isänsä jutut kiinnostaa kovasti.
Mitä on ne naisten jutut mitkä ei todellisia poikia kiinnosta?
Mä olisin jo oman teinityttöni monesti ollut vaihtamassa poikaan. Myöskin kolme poika ja yksi tyttö, järjestys eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...? Yleensä vauvat kasvavat?
Juuri näin, tyttö(vauvani/lapseni) on vasta 1,5v mutta hän jo ymmärtää kun puhun vaatekauppaan lähtemisestä, innoissaan menee kengät laittamaan jalkaansa ja kaupassa viihtyy hyvin, toisin kuin pojat, sielä onnessaan hiplailee vaatteita ja on niin iloinen kun saa jonkin vaatteen itselleen. Ap
Onneksi olkoon koko teidän perheelle! :) Ja antoisaa vauva-arkea!