Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi uudestactangokuninkaallisparista?

Vierailija
10.07.2016 |

Mun oma mielipide:

Marco Lundberg täysi kymppi tangokuninkaaksi. Paras valinta tän vuoden kuninkaaksi. Ihana ääni ja tosi lempeän ja hymyilevän oloinen. Ihana!

Erika taas.... Ei mitään yhteistä tangojen kanssa. (Tai no ehkä pöksyistä jotkut tangat voi löytyä). Mutta musiikillisesti eikä tyylillisesti ei mun mielestä yhtään tangokuningatarmainen. Taitaa tulla eka tangokuningatar kautta aikojen, josta mä en tuu tykkäämään. Olisi ollut parempi pari sen kuningaskisassa kakkoseksi tulleen kanssa.

Marcon kanssa täydellinen pari olisi ollut Nina Åkerman. Heidän äänen sä ja tyylinsä olisi sointunut paljon paremmin yhteen. Marcon ja Erican yhteislaulu ei sujunut ollenkaan eilisessä tangokisassa. Täysin erityyliset ihmiset. Tomi Markkola ainoana tangoammattilaisena olisi valinnut oikean naisen kuningattareksi, Ninan. Mutta hän olikin ainoa tuomaristosta, joka tajusi asioista jotain.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Olin tosi pettynyt Esa Niemiseen ja Hanna-Riikka Siitoseen, sentään musiikin ammattilaisia! Noora Karma nyt ei muutenkaan tajua mistään mitään ja Helena Lindgren perusteli päätöstään jollain VUODEN takaisella ensivaikutelmastaan ja ennakkoaavistuksesta  - siis mitäh? Se puheenjohtaja taas on aina kuolannut noita nuoria heitukoita, joten sen tiesi, mitä hän äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän