Tapahtuipa tuossa n. 5 tuntia sitten.
Oli ravintolassa silmäpeliä kauniin daamin kanssa. Tyypillisestihän homma johti siihen, että panemaan oltiin lähdössä ja tällä kertaa osoite oli tapaamani naisen koti. Tämä uusi tuttavuus kävi todella kuumana ja oli niin märkänä, että taisi farkkujen etumuskin kastua.
Mutta, mitä ihmettä, hänelle kun paljastui kullini, alkoi selittely, että ei voi pettää miestänsä jne. Tiedän, kullini on todella iso, säikähtikö todellakin sitä? olisin kyllä tyytynyt ihan käsipeliinkin, mutta homma oli jo karahtanut kiville.
Pääsin kotiin ja himoni olivat luokkaa "saatanalliset", joten kun seisokki oli niin kova, niin otinpa mittaukset, 23 cm ja ympärys 17 cm. Nainen ei nähnyt täyttä seisokkia, mutta toki kullini on puoliseisokissakin liki 20 cm, joten kait tuo siitä jo säikähti, että millaiseksihan tuo oikein kasvaa. Oikein vituttaa, kun aina itketään ison perään, sitten tällainen nainen tulee ja pisti jalat yhteen ggrrrr.
Kommentit (15)
LOPETTAKAA JO. Vittu näitä vammaisia tarinoita kukaan jaksa enää. Tai no, itse en ole koskaan jaksanut.
suklaaherkku kirjoitti:
LOPETTAKAA JO. Vittu näitä vammaisia tarinoita kukaan jaksa enää. Tai no, itse en ole koskaan jaksanut.
Millä lailla vammaisia tarinoita? Senkö vuoksi, jos jollekin on suotu valtava kulli?
Minä en päästäisi tuollaista penistä luotani koskaan pois, voisin jopa maksaa, jos saisin joskus ihan koittaa, miltä tuollainen tuntuu. Omalla poikakaverilla n. 13 cm tappi, niin kyllähän tuollainen kiihottaa. N24
Liian isohan sinulla on. Ei mahtuisi ainakaan minun pilluun ilman että sattuu ja voin kertoa että nautinto olisi todella kaukana.
Vierailija kirjoitti:
suklaaherkku kirjoitti:
Millä lailla vammaisia tarinoita? Senkö vuoksi, jos jollekin on suotu valtava kulli?
Ei, vaan koska nämä tarinat tulevat korvista ulos.
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suklaaherkku kirjoitti:
Ei, vaan koska nämä tarinat tulevat korvista ulos.
No kyllä aloittajan kulli varmasti korvistakin ulos yrittäisi, kun ei mihinkään mahtuisi, mutta voisin yrittää kyllä aueta ap:lle, olisi kyllä kiihoittava kokemus tuollainen namukalu.
Vierailija kirjoitti:
Liian isohan sinulla on. Ei mahtuisi ainakaan minun pilluun ilman että sattuu ja voin kertoa että nautinto olisi todella kaukana.
Niinhän sä luulet, kun et ole koskaan päässyt koittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet, kun et ole koskaan päässyt koittamaan.
tääl ois noin 18cm ja paksuus n 5.5cm oisko sopivampi?
Vierailija kirjoitti:
Oli ravintolassa silmäpeliä kauniin daamin kanssa. Tyypillisestihän homma johti siihen, että panemaan oltiin lähdössä ja tällä kertaa osoite oli tapaamani naisen koti. Tämä uusi tuttavuus kävi todella kuumana ja oli niin märkänä, että taisi farkkujen etumuskin kastua.
Mutta, mitä ihmettä, hänelle kun paljastui kullini, alkoi selittely, että ei voi pettää miestänsä jne. Tiedän, kullini on todella iso, säikähtikö todellakin sitä? olisin kyllä tyytynyt ihan käsipeliinkin, mutta homma oli jo karahtanut kiville.Pääsin kotiin ja himoni olivat luokkaa "saatanalliset", joten kun seisokki oli niin kova, niin otinpa mittaukset, 23 cm ja ympärys 17 cm. Nainen ei nähnyt täyttä seisokkia, mutta toki kullini on puoliseisokissakin liki 20 cm, joten kait tuo siitä jo säikähti, että millaiseksihan tuo oikein kasvaa. Oikein vituttaa, kun aina itketään ison perään, sitten tällainen nainen tulee ja pisti jalat yhteen ggrrrr.
Juu ja sitten heräsin unesta ja 13cm tappi seisoi kovana... vittu mitä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mitä ihmettä, hänelle kun paljastui kullini, alkoi selittely, että ei voi pettää miestänsä jne. Tiedän, kullini on todella iso, säikähtikö todellakin sitä? olisin kyllä tyytynyt ihan käsipeliinkin, mutta homma oli jo karahtanut kiville.Pääsin kotiin ja himoni olivat luokkaa "saatanalliset", joten kun seisokki oli niin kova, niin otinpa mittaukset, 23 cm ja ympärys 17 cm. Nainen ei nähnyt täyttä seisokkia, mutta toki kullini on puoliseisokissakin liki 20 cm, joten kait tuo siitä jo säikähti, että millaiseksihan tuo oikein kasvaa. Oikein vituttaa, kun aina itketään ison perään, sitten tällainen nainen tulee ja pisti jalat yhteen ggrrrr.
Juu ja sitten heräsin unesta ja 13cm tappi seisoi kovana... vittu mitä juttua.
Juu ja mikromuna se taas ärähtää, voi rassukkaa. Onneksi Suomestakin löytyy Miehiä, hieman harvassa, mutta kuitenkin. Itse lähtisin Ap:n patjaksi koska vain. N28
Mulle miehen mittä ei ole kyrvän koko. Parasta seksiä oon saanut just sellaiselta mieheltä jolla on n. 13-senttinen ja sopivan paksu. Hän todella tietää mitä tekee ja nauttii seksistä matkana. Molemnat nautimme toisen nautinnosta ja silloin se on upeaa.
Jos ison kalun haltijalla on myös ne seksitaidot kohdillaan eikä pelkästään iso, niin sitten minäkin voisin kokeilla.
helkkari uskotteko täällä juopuneiden mittoihin? kaikki valehtelee tai suurentelee se on sitä M5 sen puutetta
Mä olisin varmasti yhtä orgasmia tuollaisen kullin työntyessä minuun takaapäin, ehkä vielä joskus osuu kohdalle.
saisko mies imuttaa sua?