Kysy mitä vaan Subwayn työntekijältä!
Tällä hetkellä töissä ja tosi hiljaista, antakaa siis palaa :)
Kommentit (230)
No hei te ketkä itkette niiden valmiiden sämpylöiden perään, kai siltä myyjältä voi kysyä että täyttäisi leivän kasviksilla ja muilla, jotka hänen mielestään sopii siihen leipään?
Terveellisin vaihtoehto jonka voi subista tilata?
Jskdkkd kirjoitti:
Ja meillä on ainakin tuotevalikoima ja alkuperämaat tulostettuna lapulla kassan tuntumassa, se voidaan antaa asiakkaalle tutkittavaksi jos hän näin haluaa
Miksi tämä lappu ei ole selkeästi esillä, ilman että sitä täytyy pyytää?
Thaimaalaisen broilerin tarjoaminen Suomessa on niin törkeää asiakkaan aliarviointia, että lakkaan käymästä Subwayssa vallan. En meinaan ennen tiennyt tätä. Inhottaa näin jälkeenpäin ajatella, millaista ympäristömyrkkyä olen pahimmillaan pistänyt suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko SUBWAY:llä mitään suomalaista tuotetta? Mistä maasta kana ja liha tulee?
Lihat Irlannista ja kanat muistaakseni Thaimaasta
Jos näin on, en osta enää kana-subeja :(
pettynyt123456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä mitään muutakaan. Suomessa tuotetaan broileria yllin kyllin. On todella edesvastuutonta käyttää thaimaalaista pakastemoskaa, kun kotimaastakin on saatavilla.
Onko noloa käyttää alekuponkeja tai cityshopparin tarjouksia, tyyliin kokonainen puolikkaan hinnalla tai kolme subia kahden hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa käyttää alekuponkeja tai cityshopparin tarjouksia, tyyliin kokonainen puolikkaan hinnalla tai kolme subia kahden hinnalla?
Ei tietenkään ole. Kuka noita muka muuten ostaa, ellei ole kuponkeja? En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuntipalkkasi?
10€
Jes, joku jolla pienempi kun mulla (10,71e)....
Jes, joku jolla pienempi kun mulla (15.60€)....
Vierailija kirjoitti:
Miks joutuu joka kerta sanelemaan mitä haluaa täytteiksi vaikka valitsisi listalta jonkun? Välillä ei jaksa mennä subii sen takia kun se tilaaminen on niin monimutkaista vaan sitten mieluummin vaikka hampurilaiselle.
Minäkään en jaksa sitä myyjän kanssa seurustelua. Olisi paljon kätevämpi valita listastasta ja mennä pöytään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuntipalkkasi?
10€
Jes, joku jolla pienempi kun mulla (26,04€)....
Kysäsepäs stockalta mistä maasta tulee ne ihkut kananpalat caesar-salaatteihin sun muihin........................yyyyyyök
Just olin sanomassa että ainakin hok-elannon lafkoissa osa kanasta tulee thaimaasta, toisaalta osa on ihan suomalaista kariniemen kanaa!
Vierailija kirjoitti:
pettynyt123456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä mitään muutakaan. Suomessa tuotetaan broileria yllin kyllin. On todella edesvastuutonta käyttää thaimaalaista pakastemoskaa, kun kotimaastakin on saatavilla.
Tässä ei sinänsä ole mitään erikoista tai uutta, lähes kaikkien ruokapaikkojen, etenkin lounasravintolat, kana on Thaimaasta. Perusteluna sanotaan, että tukusta ei saa esim. suomalaisia kanakuutioita. Perussyy taitaa kuitenkin olla, että suomalainen maksaa enemmän, eivätkä kuluttajat ole viime kädessä valmiita maksamaan ruoastaan yhtään enemäpää
Tekeekö usein mieli subia kun on töissä? Vai onko ennemminkin niin että yököttää eikä maistu yhtään? Käytkö subissa vapaa-ajalla ja arvioitko muiden työntekijöiden toimintaa kun olet asiakkaana?
Mitä vegepihvissä on? Maistuu lihansyöjällekin niin hyvin että haluaisin tehdä kotonakin :D
watwat kirjoitti:
Tuleeks subin kana oikeesti thaikuist??? YÖK ???
Onhan tästäkin ollut juttua lehtiä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuntipalkkasi?
10€
Jes, joku jolla pienempi kun mulla (26,04€)....
Jes joku jolla on pienempi kun mulla.. (248,90€)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä, meidän tehtävään kuuluu kysyä pippuri, oregano, öljy, etikka. Suoma ja valkosipulirouhe on piilossa siinä samassa telineessä, jossa oregano ja pippuri on.
T. Sandwichartist toisessa subissaOkei, joku teidän kolleganne on sanonut että sitä ei enää tukusta saisi, mut hienoa jos saa, pitääpä taas tulla syömään
Ei ole kunnon isoa rouhetta. On ennemminkin jauhetta...
Tarkoitin tässä tapauksessa rouheella sitä jauhetta.
Saako ottaa halutessaan kaikkia eri kastikkeita, vai pitääjö tyytyä yhteen tai kahteen? Pyysin kerran kevymajoneesia, valkosipulikastiketta ja hunajasinappia, ja leiväntekijä (oli vissin joku uusi työntekijä) kysyi vieressä olevalta työntekijältä, että saako asiakkaan leipään laittaa niin montaa eri kastiketta. Sain haluamani kastikkeet, mutta aika niukasti hän niitä laittoi.