Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan Subwayn työntekijältä!

Subilainen
09.07.2016 |

Tällä hetkellä töissä ja tosi hiljaista, antakaa siis palaa :)

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se oikea tapa tilauksen alussa sanoa haluaako pienen vai ison sämpylän? Onko se "kokonainen" tai "puolikas" vaiko "30-senttinen" tai "15-senttinen"?

Mistä tilausmokasta tunnistaa harvoin subissa käyvän?

Vierailija
142/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lihavien asiakkaiden lempparisubi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä, meidän tehtävään kuuluu kysyä pippuri, oregano, öljy, etikka. Suoma ja valkosipulirouhe on piilossa siinä samassa telineessä, jossa oregano ja pippuri on.

T. Sandwichartist toisessa subissa

Okei, joku teidän kolleganne on sanonut että sitä ei enää tukusta saisi, mut hienoa jos saa, pitääpä taas tulla syömään

Ei ole kunnon isoa rouhetta. On ennemminkin jauhetta...

Vierailija
144/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se oikea tapa tilauksen alussa sanoa haluaako pienen vai ison sämpylän? Onko se "kokonainen" tai "puolikas" vaiko "30-senttinen" tai "15-senttinen"?

Mistä tilausmokasta tunnistaa harvoin subissa käyvän?

Ihan kummin vaan voi sanoa :) Jos asiakas tietää mitä tahtoo niin parasta on sanoa järjestyksessä leivän koko, leivän laatu, täyte, juusto ja saako paahtaa heti kaikki samaan syssyyn.

Varmaan useimmiten harvoin käyvät alkavat tiskistä valitsemaan mitä tahtovat, tyylillä osoittavat eri lihoja että otan tota ja tota :D Mutta se on ihan ok, sillon toki neuvotaan ja jokaisella on joskus ollut eka kerta subissa jolloin ei oikein tiennyt vielä miten toimia :)

-AP

Vierailija
145/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tonnikalamössö valmistetaan? Tuleeko se valmiina mössönä vai teettekö itse? Onko siinä käytetty majoneesia tms?

Vierailija
146/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tonnikalamössö valmistetaan? Tuleeko se valmiina mössönä vai teettekö itse? Onko siinä käytetty majoneesia tms?

Tehään itse, ja käytetään samaa majoneesia mitä kastikkeenakin :)

Vierailija
147/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi subissa on huonompi palvelu kuin pikaruokapaikoissa keskimäärin? Itse saanut todella tympeää palvelua raision myllyn subissa. Turun hämeenkadun subissa nähnyt, miten artist naureskelee läpi palvelutapahtuman kahdelle rouvashenkilölle, jotka asioivat lafkassa ensimmäistä kertaa (eivätkä mielestäni olleet edes pahasti pihalla). Onko minulle sattunut vain huono tuuri, kun muista pikaruokalaketjuista en tällaisia kokemuksia muista.

Vierailija
148/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei Kampin Subwayssa ole päivän subia?

Vierailija
149/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttiko ulkonäkösi ja sukupuolesi työpaikan saamiseen?

Käyttääkö Subway jotakin hajustetta yms, jolla saadaan Subwaylle ominainen tuoksu leviämään pitkänkin matkan päähän?

Vierailija
150/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautatteko kokispullot yms. jotka heitetään roskikseen?

Vierailija
151/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa aina joku suositeltu kastike tiettyyn subiin? Miksei näitä suosituksia näy listalla?

Ei käsittääkseni ole. Suosituksia voi kysyä sandwich artistilta, me aika usein tiedetään neuvoa jos ei ite keksi hyvää :)

Tämä sandwich artist jaksaa aina naurattaa. Ei ole tarkoitus loukata sinua, mutta nimitys on aika korkealentoinen.

No hei siivoojatkin ovat nykyisin laitoshuoltajia eikä siivoojia. :)))

Laitoshuoltaja on kylläkin laitoshuoltajan ammattitutkinnon suorittaneen ammattinimike. Sen nimen tutkinnon suorittanut mielestäni myös täysin ansaitsee, sillä laitoshuoltamistahan se kirjaimellisesti on. Ammattisiivous ei ole enää vain luutun ja rikkakihvelin kanssa pelaamista, vaan pidetään konkreettisesti mm. erilaisten laitosten pinnoista huolta ja avataan välillä vaikka viemäreitä.

Vierailija
152/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
153/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen vaalea tonnikalalla, tuplajuustolla, auralla ja pekonilla.

Vierailija
154/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkät lisukekasvikset sisältävä subi on kalliimpi kuin päivän subi, joka sisältää kasviksien lisäksi myös jotain muuta?

Vierailija
155/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seinällä on niitä valmiita leipiä, niin kysytäänkö silti erikseen mitä leipään laitetaan? en ole käynyt piiiitkään aikaan subissa, mutta on muistikuva että on silti kysytty.  Jos joo niin miksi?

Voisiko joku vaikka vastata tähän jos siltä alapeukuttamiselta kerkeää?  Edelleenkin, olen käynyt muutama vuosi sitten viimeksi joten en tiedä! Ja ihmetyttää, jos pitää luetella kun on ne valmiitkin. 

Vierailija
156/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on niin tyhmiä, että luulevat normaalilla työntekijällä olevan jotain tekemistä tuotteiden hinnoittelun tai keksien koon kanssa xD oikein ärsyttää tuollainen yksinkertaisuus..

Vierailija
157/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on niin tyhmiä, että luulevat normaalilla työntekijällä olevan jotain tekemistä tuotteiden hinnoittelun tai keksien koon kanssa xD oikein ärsyttää tuollainen yksinkertaisuus..

Jep mietin samaa aina :D eiköhän hinnoittelu, tuotteen ominaisuudet ja kaikki markkinointi tule pikkasen ylhäämmältä päin, kuin normi työntekijältä. Miksi työntekijä osaisi vastata miksi joku maksaa niin ja niin paljon. Nokun se sattuu olemaan sille määrätty hinta. Haloo!

Vierailija
158/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi lihojen alkuperämaasta, ite kun olen kuormaa purkanut niin oon vilkassu et kana ja paahtopaisti tulee Thaimaasta:)

T. Se toinen sandwich artist

Tämä on mielestäni todella oksettavaa. Miksei tätä tietoa ole mitenkään selkeästi esillä myymälöissä, jotta noita osaisi kuluttaja välttää? Itselläni on ollut kyllä tieto, että nuo lihat tulevat jostain kaukomailta ja tästä syystä en asioikaan subwayssa ollenkaan.

Vierailija
159/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin valitaan leipä itse, eli mihinkään täytteeseen ei ole "valmista" leipää.

Ja meillä ei ole koskaan ollut sinä aikana kun töissä olen ollut sitä valkosipulirouhetta, 3-vuotta samassa Subissa.

Keksien koko riippuu täysin paistoajasta. Jos paistaa uunin näyttämän ajan, niin ovat pienempiä ja paksumpia, mutta jos pitää minuutinpari pidempään niin ovat leveempiä. Itselläni ei kuitenkaan usein ole aikaa jäädä keksejä vahtimaan, joten otan ne ulos silloin kun uuni piippaa (palavat siis todella nopeasti jos ovat sitten liian kauan, samoin kuten leivät)

Vierailija
160/230 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on ainakin tuotevalikoima ja alkuperämaat tulostettuna lapulla kassan tuntumassa, se voidaan antaa asiakkaalle tutkittavaksi jos hän näin haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi