Kysy mitä vaan Subwayn työntekijältä!
Tällä hetkellä töissä ja tosi hiljaista, antakaa siis palaa :)
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks teillä ei ole tarjolla gluteenitonta leipävaihtoehtoa?
En osaa sanoa, kannattaa laittaa palautetta Subwaylle. Tosin täysin gluteenitonta voi olla vaarallista tehdä, kun ruokiin helposti lentää leivänmuruja kun tehdään Subia.
Laitoinkin joskus, mut vastaus oli, että ei ole kysyntää. Kuvittelisin että kontaminaatioriski olisi jotenkin hallittavissa jos tahtoa löytyisi.
Miksi Varkaudessa ei ole Subwayta vaikka sen naapurikunnassa Joroisissa on Subway vaikka Joroisissa asuu huomattavasti vähemmän porukkaa kuin Varkaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että kun subi aina halkaistaan, mutta samalla veitsellä on saatettu vetää useampi subi putkeen pesemättä veistä. Itse olen kalalle allerginen eikä olisi kiva saada sellaista subia joka on halkaistu samalla veitsellä kuin esim. tonnikalasubi. Kiinnitättekö tähän huomiota?
Kiinnitetään ehdottomasti, en tiiä ootko koskaan seurannut mutta tunasubit katkaistaan eri veitsellä kuin muut subit ja veitsiä vaihdellaan ja pestään useampaan kertaan päivässä. Ei siis huolta :)
Tuskin ne tunat on kuitenkaan subin sisällä, kun se halkaistaan! Äly hoi!
Nimenomaan tarkoitin juuri sitä täytetyn subin halkaisua (kokonainen puolitetaan).
Mutta sandwich artistille; kiitos kovasti vastauksesta, asia on vaivannut, en vain ole saanut suuta auki Subissa. :)
Miksi pursotatte sitä täytettä niin paljon niihin patonkeihin. Vähärasvainen subi ja niin msan per..usteellisesti sitä kastiketta.
Sitä täytettähän on aina liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pursotatte sitä täytettä niin paljon niihin patonkeihin. Vähärasvainen subi ja niin msan per..usteellisesti sitä kastiketta.
Aina voi avata suunsa ja sanoa että kastiketta vaan yksi raita tms :D Kastikkeenkin määrä on vakio, kolme raitaa. Kyllä me kuunnellaan asiakkaan toivetta aina! :)
Miksi valkosipulirouhetta ei enää saa?
Saa sitä, meidän tehtävään kuuluu kysyä pippuri, oregano, öljy, etikka. Suoma ja valkosipulirouhe on piilossa siinä samassa telineessä, jossa oregano ja pippuri on.
T. Sandwichartist toisessa subissa
Joku kysyi lihojen alkuperämaasta, ite kun olen kuormaa purkanut niin oon vilkassu et kana ja paahtopaisti tulee Thaimaasta:)
T. Se toinen sandwich artist
Subilainen kirjoitti:
Mitä mieltä olet maailman polittisesta vakaudesta tällä hetkellä? Ja pitäisikö Naton ja Venäjän pyrkiä diskuteeraaman? Ja mitkä on sinun teesit energiatalouden pitkäaikaselle kehitykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että kun subi aina halkaistaan, mutta samalla veitsellä on saatettu vetää useampi subi putkeen pesemättä veistä. Itse olen kalalle allerginen eikä olisi kiva saada sellaista subia joka on halkaistu samalla veitsellä kuin esim. tonnikalasubi. Kiinnitättekö tähän huomiota?
Kiinnitetään ehdottomasti, en tiiä ootko koskaan seurannut mutta tunasubit katkaistaan eri veitsellä kuin muut subit ja veitsiä vaihdellaan ja pestään useampaan kertaan päivässä. Ei siis huolta :)
Nimenomaan tarkoitin juuri sitä täytetyn subin halkaisua (kokonainen puolitetaan).
Mutta sandwich artistille; kiitos kovasti vastauksesta, asia on vaivannut, en vain ole saanut suuta auki Subissa. :)
Se on puolittamista, ei halkaisemista. Kun sämpylä halkaistaan, se tarkoittaa eri asiaa. Ensin halkaistaan ja valmis subi puolitetaan.
Onko kivaa pitää semosta hienoo lippaa päässä? :D
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä, meidän tehtävään kuuluu kysyä pippuri, oregano, öljy, etikka. Suoma ja valkosipulirouhe on piilossa siinä samassa telineessä, jossa oregano ja pippuri on.
T. Sandwichartist toisessa subissa
Okei, joku teidän kolleganne on sanonut että sitä ei enää tukusta saisi, mut hienoa jos saa, pitääpä taas tulla syömään
Subilainen kirjoitti:
Ai saaks teillä töissä siis tekstailla palstalle? Meil ei saa edes käyttää puhelinta kuin tauoilla. Oon töissä toisessa pikaruokapaikassa.
Vierailija kirjoitti:
En oo ap vaan toinen subityöntekijä mut vastaan silti. Ei se on ihan kauhea! Se valuu otsalle ja leipiä tehdessä pitää aina nostaa sitä. Muutenkin alkaa sattumaan päähän muutaman tunnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Subilainen kirjoitti:
Ai saaks teillä töissä siis tekstailla palstalle? Meil ei saa edes käyttää puhelinta kuin tauoilla. Oon töissä toisessa pikaruokapaikassa.
En oo ap vaan toinen subityöntekijä mut vastaan tähänkin silti. Meillä ei töissä ikimaailmassa sais olla kännyllä. Jos on hiljaista, voi pestä viemärin tai pyyhkiä pintoja tai suoristaa sipsipusseja.
Vierailija kirjoitti:
Sitä täytettähän on aina liian vähän.
Lihaako? Vai kasviksia?
Kasviksia voi aina pyytää lisää maksutta, samoin kastikkeita. Tuplaliha maksaa 30cm subiin 2€ lisää ka 15cm subiin 1€ lisää.
T. Subityöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ap vaan toinen subityöntekijä mut vastaan silti. Ei se on ihan kauhea! Se valuu otsalle ja leipiä tehdessä pitää aina nostaa sitä. Muutenkin alkaa sattumaan päähän muutaman tunnin jälkeen.
Kysyn sulta kun ap ei vastaa.... Miten teillä suhtaudutaan omiin puhelimiin työajalla? Saako roikkua vauvapalstalla työajalla? Otetaanko käsineet pois, kun räplätään kännyä?