Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan Subwayn työntekijältä!

Subilainen
09.07.2016 |

Tällä hetkellä töissä ja tosi hiljaista, antakaa siis palaa :)

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että kun subi aina halkaistaan, mutta samalla veitsellä on saatettu vetää useampi subi putkeen pesemättä veistä. Itse olen kalalle allerginen eikä olisi kiva saada sellaista subia joka on halkaistu samalla veitsellä kuin esim. tonnikalasubi. Kiinnitättekö tähän huomiota?

Vierailija
42/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Subwayn kana tulee Thaimaasta, lukee niissä pahvilaatikoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen firma Subway on?

Vierailija
44/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko SUBWAY:llä mitään suomalaista tuotetta? Mistä maasta kana ja liha tulee?

Lihat Irlannista ja kanat muistaakseni Thaimaasta

Vierailija
45/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa aina joku suositeltu kastike tiettyyn subiin? Miksei näitä suosituksia näy listalla?

Ei käsittääkseni ole. Suosituksia voi kysyä sandwich artistilta, me aika usein tiedetään neuvoa jos ei ite keksi hyvää :)

Tämä sandwich artist jaksaa aina naurattaa. Ei ole tarkoitus loukata sinua, mutta nimitys on aika korkealentoinen.

Vierailija
46/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teillä ei ole tarjolla gluteenitonta leipävaihtoehtoa?

Vierailija
47/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa aina joku suositeltu kastike tiettyyn subiin? Miksei näitä suosituksia näy listalla?

Ei käsittääkseni ole. Suosituksia voi kysyä sandwich artistilta, me aika usein tiedetään neuvoa jos ei ite keksi hyvää :)

Tämä sandwich artist jaksaa aina naurattaa. Ei ole tarkoitus loukata sinua, mutta nimitys on aika korkealentoinen.

No hei siivoojatkin ovat nykyisin laitoshuoltajia eikä siivoojia. :)))

Vierailija
48/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen työhaastattelu oli?

Helppo, pomo kyseli millainen asiakaspalvelija olen ja ihan perus työhaastiskysymyksiä :)

Vierailija
49/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sontaa se teidän kahvi on? Kerran olen subilta sellaisen aamupala -jutun ostanut joskus  kolme vuotta sitten. Patonki oli hyvää, mutta se kahvi oli jotain ällön näköistäkin.

Vierailija
50/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituimmat ja vähiten suositut subit?

Vierailija
51/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö paljon vegaaniasiakkaita?

Vierailija
52/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Opiskeltko vai vietätkö välivuotta?

Vierailija
53/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuntipalkkasi?

10€

Jes, joku jolla pienempi kun mulla (10,71e)....

Vierailija
54/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko henkilökunnan alennusta subwayltä? Jos saat, niin kuinka paljon? Saatteko syödä ilmaiseksi subwayssä subeja lounaaksi?

Saan, lisäks työhön kuuluu ilmanen subiateria/päivä ihan pitkällä subilla. Välillä viedään vanhoja leipiä kotiin kun lentäis muuten roskikseen.

Vierailija
55/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perustelet lihan olevan laadukkaampaa kuin Mäkissä, kunnet tiedä, mistä tilataan ja ovatko tuotteet kotimaisia?

Vierailija
56/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein tiskissä olevat ruoka-aineet vaihdetaan uusiin, eli heitetään jäljellä olevat pois?

Vaihtelee ruoka-aineittain, mutta tiskistä ei melkein koskaan joudu heittämään mitään roskiin kun ruoka menee niin nopeasti tiskistä myyntiin. Omavalvontaa kyllä tehään, kaikissa mustissa laatikoissa on tarrat joissa päivämäärä ja aika ja sen mukaan valvotaan ettei ruuat ole jaossa liian kauaa :)

Vierailija
57/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitä Key Account Managerejahan riittää pilvin pimein, kuulostaa tärkeämmältä kuin myyntineuvottelija.

Siinä mielessä sandwitch artist on mielestäni harjaanjohtava, että ei kait siinä kamalasti voi olla luova, kun tekee asiakkaan toiveiden mukaisen subin. Mut aivan sama, subit on hyviä ja olis silti, vaikka ne väsäisi "kahvilatyöntekijä". :)

Vierailija
58/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että kun subi aina halkaistaan, mutta samalla veitsellä on saatettu vetää useampi subi putkeen pesemättä veistä. Itse olen kalalle allerginen eikä olisi kiva saada sellaista subia joka on halkaistu samalla veitsellä kuin esim. tonnikalasubi. Kiinnitättekö tähän huomiota?

Kiinnitetään ehdottomasti, en tiiä ootko koskaan seurannut mutta tunasubit katkaistaan eri veitsellä kuin muut subit ja veitsiä vaihdellaan ja pestään useampaan kertaan päivässä. Ei siis huolta :)

Vierailija
59/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks teillä ei ole tarjolla gluteenitonta leipävaihtoehtoa?

En osaa sanoa, kannattaa laittaa palautetta Subwaylle. Tosin täysin gluteenitonta voi olla vaarallista tehdä, kun ruokiin helposti lentää leivänmuruja kun tehdään Subia.

Vierailija
60/230 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Tuo laitoshuoltaja on aika vanha titteli. Itse olen siistijä. Aiempi nimike siisteysalan asiakaspalveluvastaava. Käytännössä sama työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän