mistä voi johtua ihan pyörryttävä väsymys rv 24?
alkoi ihan yhtäkkiä ja kestänyt jo monta päivää, lisäksi jotenkin " epätodellisen" tuntuinen olo.
Kommentit (9)
Jos anemiaa on niin väsyttää paljon.
Samaa mieltä kuin edelliset: korkea/matala verenpaine tai alhainen hemoglobiini.
ensi viikolla olis joten täytyy yrittää varmaan lepäillä siihen asti. vähän vain hankalaa, kun on 1.5v esikoinen tuossa vipeltämässä.
siis tuntuu täsmälleen sellaiselta, kuin olisi valvonut koko yön, sellainen hieman sekava ja älyttömän väsynyt ja silmätkin tuntuu samanlaisilta (vähän turvonneilta ja sumuisilta) kuin jos olisi koko yön valvonut. En muista kyllä yhtään oliko viime raskaudessa tällaista, silloinkin kyllä hemoglobiini laski tosi alas kerran (89) mutta en yhtään muista oliko silloin tällainen olo.
t: ap
mitä siinä sitten on oireita?
Mulla on paino noussut nyt rv 24 mennessä 3kg ja ainakaan ei ole sokeria ollut neuvolan virtsatesteissä tähän mennessä.
t.: ap
Voi laskea nopeastikin, mulla laski noilla rv:illa jostain 110:stä 80:een parissa viikossa, tosin mulla oli tuolloin isoja nenäverenvuotoja, jotka jouduttivat asiaa.
Ite olin ensimmäiset 4kk ihan väsynyt koko ajan, olisin voinu nukkua kellon ympäri. Ja muuta vikaa ei ollu kun raskaus, ei siis verenpaineet tai sokerit.
voi aiheuttaa väsymystä ja huonoa oloa muutenkin.
Oletko juuri ruokailun jälkeen väsynyt? Onko kenellä tutullasi verensokeri mittaria? mittaa ennen ja jälkeen ruokailun.
Lepää ja juo runsaasti vettä