Mitä ruokaa teit tänään?
Kommentit (28)
Broileriwrappeja. Oli kyllä kaupan tortilloja niihin, mutta ihan itse maustoin ja grillasin broilerin ja silpuin muut täytteet. Teinit tykkäsivät kovasti.
En vielä mitää, "brunssattiin" eli nukuttiin pitkään ja syötiin iso, hidas aamiainen.
Illaksi paistan reilun kilon kinkun, lisäksi pottuja, parsaa, salaattia, sokeriherneenpalkoja, paprikaa ja mitä nyt sattuu huvittamaan napsia.
Huomenna kinkun jämistä jotain hauskaa, mahdollisesti paistetun riisin sekaan papujen ja herneiden kanssa, juustosattumia.
En ole tehnyt, lämmitellyt vain tähteitä. Illalla tehdään eineshöttöä, makkaraa ja hapankaalia luultavasti, ehkä tölkkipapuja myös.
Annabel uusiaperunoita, pekoniin käärittyä broilerin sisäfilettä, Vesta silliä ja Creme Bonjour yrttivalkosipulikastiketta.
Just syötiin. Keitin uusia perunoita ja grillasin siikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt, lämmitellyt vain tähteitä. Illalla tehdään eineshöttöä, makkaraa ja hapankaalia luultavasti, ehkä tölkkipapuja myös.
Makkara, hapankaali ja pavut ei ole eineshöttöä vaan ihana ruoka! *kuolaa* :)
Ostin valmiin kanasalaatin. Sinkkuvkl niin en varmaati kokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Annabel uusiaperunoita, pekoniin käärittyä broilerin sisäfilettä, Vesta silliä ja Creme Bonjour yrttivalkosipulikastiketta.
Mitä on broilerin sisäfile?
Uusia perunoita on kiehumassa ja uunissa yrttikastikkeiset kalaleikkeet pakastealtaasta ihan ite hain. Kananmunia meinasin vielä paistaa lisukkeeksi. Perunoihin voita päälle ja avot! Ostin mansikoitakin Prisman pihalta, omalla pihalla vielä raakoja, ja muutenkin talvi vei suurimman osan taimista, meinaan iltapalaksi tehdä mansikkarahkaa, enkä sitä rahkaakaan tee itse, vaan ostin kermaa ja purkkirahkaa kaupasta, ei meillä oo edes lehmää...
Vierailija kirjoitti:
Selviätkö koko päivän pelkällä kanasalaatilla?
Kikherne-porkkana-tomaattimurskamössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on broilerin sisäfile?
Enpä tiedä, mutta niin siinä paketin päällä luki. Olivat sellaisia melko kapeita fileitä.
En ole vielä tehnyt. Ei ole nälkä. Viimeksi aamiainen ja pari tuntia sitten pari annosta kermakahvia. Ketoosissa on kivaa kun ei ole nälkä! Jospa sitä saunan jälkeen grillailis vaikka halloumia ja kanaa ja söis niiden kanssa jotain salaattia öljykastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviätkö koko päivän pelkällä kanasalaatilla?
Aamulla mikropuuro, päivällä pari leipää, välipalaksi jäätelö. Päivällinen kanasalaatti. Illalla varmaan leipää.
Lounaaksi lämmitin itse tehtyä kasvissosekeittoa ja äsken tein pizzaa valmispohjia hyödyntäen. 🍕
Grillattiin kanaa, punasipulia, valkosipulia ja paprikaa.Lisäksi varhaisperunoita, voikastiketta ja fetasalaattia.
Pakastefalafeleja, paistettua tomaattia ja soijajugurtti-sinappikastiketta, 2-vuotiaan lempiruoka.
Lohikeitto ja nyt illalla tehtiin tortilloja.
Broilerikastiketta, jossa kookosmaitoa ja kasviksia, sekä inkivääriä. Basmatiriisin kanssa. Yövyoroon olen menossa, niin haen varmaan jotain höttöä syömiseksi sinne.
En ole tehnyt vielä mitään. Tekisi mieli wokkia, mutta ei ole nuudeleita. Ehkä teen linssikeittoa ja laitan osan pakkaseen. On mulla tuolla varmaan yksi annos hernekeittoa jäljellä, mutta ei tee mieli syödä sitä.