Baariin lähtijöitä Tampereella?
Niin, kaveri peruutti mahataudin takia, joten löytyisikö täältä joku kaveriksi? :)
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Väliä iällä ja sukupuolella?
Ei minulle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Väliä iällä ja sukupuolella?
Eipä juuri. Oikeastaan voisi olla hauskakin olla tietämättä ikää&sukupuolta ja yllättyä... :)
Osaisiko joku suositella kivaa istuskelupaikkaa, josta saisi viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppinen paikka olisi kuva? Viiniähän saa käytännössä ihan jokaisesta paikasta. :)
M70 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppinen paikka olisi kuva? Viiniähän saa käytännössä ihan jokaisesta paikasta. :)
*kuva = kiva
Ap, ootko metsästämässä pimperoa illaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ootko metsästämässä pimperoa illaksi?
Ha ha, tämä ei varmaan ole se kaikkein otollisin paikka tuollaiseen? :D
Homma vaan menee niin, että olin tosiaan kaverin kanssa lähdössä, mutta hän perui saatuaan jonkinlaisen vatsataudin. Itse olin kuitenkin jo niin orientoitunut lähtemään, että jotenkin harmittaa, jos nyt jää kokonaan lähtemättä. Jo senkin vuoksi, että aika (=lue: erittäin) harvoin nykyään tulee käytyä.
M70! Mies ja ikä 70 v! Rollaattorillako meinaat?
Vierailija kirjoitti:
M70! Mies ja ikä 70 v! Rollaattorillako meinaat?
Niin, onhan se yksi tulkinta tuokin. Ei välttämättä oikea, mutta siis yksi mahdollinen kuitenkin. :)
Nostetaas tätä siltä varalta, että kiinnostuneita olisi ilmaantunut. :)
Toivottavasti saat hauskaa seuraa! T: N70
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat hauskaa seuraa! T: N70
Toivotaan niin! :) Sinä et ole kiinnostunut lähtemään?
Tampesteri on vähän kaukana, muuten olisi sopinut hyvin. Laittakaa nyt tiedoksi mihin aiotte mennä, niin jos joku aikoo voi tulla perästä :)
t. mies Jyväskylästä, mietin josko menisin Harriin oluelle kun vaihteeksi on sateeton ilma vai meniskö vain aikaisin nukkumaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Tampesteri on vähän kaukana, muuten olisi sopinut hyvin. Laittakaa nyt tiedoksi mihin aiotte mennä, niin jos joku aikoo voi tulla perästä :)
Harmi. :/
Mutta siis, jos tästä vaikka Telakalle näin alkuun, siellä on joku taidetapahtumalta kuulostava juttu (Savulohirock). Jos on _liian_ taidetta, niin sitten sieltä johonkin muualle.
Mä voisin ehkä harkita... Pitäis vaan saada tuo muksu hoitoon...