MItä olet tehnyt tänään?
Ja mitä aiot vielä tehdä? Minä olen siivonnut, pessyt pyykkiä, kitkin kukkapenkkejä, nypin ruusut, leikkasin ruohon. Nyt alan savustamaan kalaa, keittämään perunoita, illemmalla vielä lämmitetään saunaa, kylvetään ja nautitaan miehen kanssa toisistamme. Mies on rakentanut ulkokiveystä koko päivän. Puuhakas, mukava viikonloppu, entä sinulla?
Kommentit (24)
Heräsin kymmeneltä, join aamukahvit lehden kanssa, juttelin miehelle, kävin suihkussa, petasin sängyn ja olen notkunut koneella. Kohta laitan tiskit koneeseen ja menen katsomaan telkkarista em-kisoja. Voi olla, että pesen pyykkiä ja käyn kaupassa. Juu, kiirettä pitää.
Puuhakas tosiaan ap.
Nukuin pitkään, söin smoothien ja join kahvia. Kudoin miehen huivia, nyt hoitokoiran ja miehen kanssa veljen luo kylään. Sitten ruokaostokset ja kotitöitä.
Siivonnut, suihkussa käynyt 3 kertaa..muuta ei korkean verenpaineen kanssa jaksa.
Söin vasta aamupuuron.
Ja kahvia tietty on tullut hörpittyä.
Almondykakun pala odottaa.
Ei taida oikein huvittaa uloskaan lähteä:
ukkosta hiukan ilmassa...
Ap:n päivä kuulostaa ihanalta.
Minä kävin aamulla salilla, sieltä suoraan kauppaan ruokaostoksille ja ruoanlaittoon vanhalle isälleni, nyt istun bussissa ja olen duuniin menossa. Siellä se ilta sitten meneekin, kotona oon ehkä kahdentoista maissa.
Pessyt pari koneellista pyykkiä ja käynyt kahdessa järvessä uimassa lasten kanssa. Kohta pitäisi alkaa tekemään ruokaa. Illasta ei vielä enempää suunnitelmia, pyykinpesu jatkuu varmaan, syöntiä, lueskelua ja olemista.
No en mitään. Lakanat vaihdoin ja tiskasin altaallisen tiskiä, mutta siinäpä se. Mulla alkoi loma torstaina, jolloin join hiukan liikaa ja siitä lähtien olen pysynyt kotona tekemättä mitään.
Aion olla kotona, nukkua ja katsoa Netflixistä kauhuelokuvia niin kauan kunnes on pakko lähteä kauppaan eli maanantaina varmaan on pakko ryhdistäytyä.
Kohta imuroin vähän ja menen sitten saunaan. Tiskaamisesta on sanottava sen verran, että mulla on kyllä tiskikone, mutta tiskaan käsin aina kun on aikaa, tykkään siitä :-)
Nainut kerran, juonu puolikuppia kahvia ja parannellut krapulaa kaljoilla. Muuten olen roikkunut netissä. Jos tuon naisen saa houkuteltua uusintaan niin siinäpä tekemiset on aika pitkälti. Jotain voisi yrittää syödä kunhan olo sallii. Telkkari ja netti on todennäköiset aktiviteetit.
Olen maalannut tuolla ulkona. Jonkun ajan päästä menen saunaan, saunan päälle juodaan saunakahvit. Ai niin, pyykkiä vois laittaa koneeseen. Sohvalla löhöilyä ja telkun tuijotusta miehen kanssa sitten illalla.
Heräsin 5.00, olin töissä klo 6.45 ja pääsin töistä 14.30. Kävin kaupassa ja nyt makoilen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olen maalannut tuolla ulkona. Jonkun ajan päästä menen saunaan, saunan päälle juodaan saunakahvit. Ai niin, pyykkiä vois laittaa koneeseen. Sohvalla löhöilyä ja telkun tuijotusta miehen kanssa sitten illalla.
Niin ja vaihdan lakanat.
Kävin noukkimassa kuusi litraa hilloja, kun mies ja lapset oli päiväunilla. Ohessa tätä normaalia pyykkiä, tiskiä, ruokaa jne. Nyt lasten kanssa pihalle touhuamaan loppuillaksi. Grillataan, jos ei sada.
Aamulla kävin treenaamassa, kaupan kautta kotiin ruoan laittoon. Vähä aikaa sitte sain meikin illaksi valmiiksi. Tukka pitäisi laittaa vielä ja kattoo vaatteet. Kohta voisi avata siiderin, illemmalla sitten kaverin luokse ja sieltä baariin.
Tehnyt päivällisen. Muun ajan olen istunut sohvalla netissä surffaillen. Vähän perse puutuu ja ehkä kohta lähdenkin kauppaan, niin saa vähän veret kiertämään.
Käynyt kävelyllä ja söin mustikoita metsästä. Ostanut lankaa. Vielä aion tehdä työvuoron.
Itkenyt, syönyt aamupalaa, grillannut ja syönyt sitä grilliruokaa, tiskannut.
Nukuin pitkään. Ajelin nurmikon, tein ruokaa ja kävin salilla. Nyt saunan lämmetessä notkun netissä. Saunan jälkeen otan lasillisen viiniä ja kirjan ja menen kuistille löhöilemään.
Nukuttiin pitkään, harrastettiin ihanaa seksiä, käytiin kaupassa ja siskon luona pikavisiitillä, harrastettiin uudestaan ihanaa seksiä ja sit ollaan vaan oltu.
No en paljon mitään. Tehnyt aamupalan ja lounaan perheelle. Laitellut vähän pyykkiä. Vienyt lapsen synttäreille. Käynyt viereisellä seurantalolla setvimässä yhtä asiaa. Palstaillut. Juonut kahvia.