Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä treffeille

Vierailija
27.08.2023 |

Miten voin ikinä pariutua? Pyytäjiä kyllä on ikäluokassa 26-42 pilvin pimein. Joskus suostun, mutta perun viime tipassa.

N42

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-55v on sulle parempi ikähaarukka.

Vierailija
2/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kilttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole heidän kanssaan mitään yhteistä, kun olen niin lapsellinen.

Ap

Vierailija
4/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä voit pikaisesti käydä jonkun 26v isomunaisen kanssa nusauttamassa. Hyvää se molemmille tekee.

Vierailija
5/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jännitti mennä ekoille treffeille yli 40-vuotiaana. Menin kumminkin ja oli ihan kivaa. Sitten nainen ghostasi ja päätin, että treffailu ei ole minua varten. Yksin olen ollut elämäni ja ollaan yksin jatkossakin.

Vierailija
6/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskalla koska naiset vaatii heti seksiä ja minä haluan tutustua ensin pari kuukautta.

Vierailija
7/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rupsahtavat nopeammin ja kuolevat nuorempina kun naiset, joten ei. Keskity sinäkin mummoihin eikä pikkutyttöihin niin saatat joskus jopa saada.

Vierailija
8/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin jännitti mennä ekoille treffeille yli 40-vuotiaana. Menin kumminkin ja oli ihan kivaa. Sitten nainen ghostasi ja päätin, että treffailu ei ole minua varten. Yksin olen ollut elämäni ja ollaan yksin jatkossakin.

Hyvä niin.

Vierailija
9/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä voit pikaisesti käydä jonkun 26v isomunaisen kanssa nusauttamassa. Hyvää se molemmille tekee.

Onko se pariutumista? Ja lähinnä haluaisin pelata pleikkarilla, niin "nusauttaminen" ei kuulosta hyvältä idealta.

Ap

Vierailija
10/19 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin.

Voi olla. Sisimmässäni kai vain halusin edes kerran kokeilla mitä se treffeillä käyminen on ja jos siitä olisi jotain isompaa seurannut niin sitten olisi ollut mukavaa. Nyt on testattu ja ehkä tuollainen rituaaleja noudattava ja numeropeliä muistuttava pariutuminen ei ole minua varten.

Vierailija
11/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä voi tapahtua, joka niin pelottaa? Kannattaa ottaa uutena kokemuksena. Ja sittenhän sen näkee onko treffailu itseä varten ja haluaako tavata lisää ihmisiä. Ihmiset eivät yleensä ole kovin pelottavia.

Vierailija
12/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö etupylly kastu, onko pyypyy kuivunut? Liukkaria mukaan ja pyypyy käyttöön.

Vierailija
13/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä voi tapahtua, joka niin pelottaa? Kannattaa ottaa uutena kokemuksena. Ja sittenhän sen näkee onko treffailu itseä varten ja haluaako tavata lisää ihmisiä. Ihmiset eivät yleensä ole kovin pelottavia.

Jos ei oo mitään puhuttavaa ja istutaan vaan kiusallisesti hiljaa.

Ap

Vierailija
14/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mutta jos ei sitten sovi niitä tapaamisia, ettei toinen pety. Olisi ehkä vääriä tyyppejä ja niitä on liian monta. Kinuavat vaan sek*iä. Kannattaa katsoa joku fiksu, jonka tuntee muualta.

Vierailija
15/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

:D Tämä on hyvä.

Vierailija
16/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ei puhuttavaa, ota suikkuliin. Siinä ei sanoja tarvita.

Vierailija
17/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnitelmissai lähteä Ruotsiin treffeille, aivan sattumalta ja puun takaa tuli tälläinen 'tsäänssi', mietinkin, että laitanko homman stoppiin ennenkuin jatkan enempää, huh.

Vierailija
18/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Tabermannia lainaten voisi kysyä, että kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä?

Eli jos ei koskaan ota riskejä niin riskeeraa koko elämänsä.

Vierailija
19/19 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoita ennen treffejä muutama keskustelunaihe muistiin ja voit ottaa ne käyttöön, jos on hiljaista. Yleensäkin ei kannata vain istua. Kävely esimerkiksi on hyvä tai joku taidenäyttely. Silloin on enemmän puhuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi