Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nestemääräykset lentokoneessa?

Vierailija
09.07.2016 |

Eli kun pakkaa käsimatkatavaroihin nesteet, pitääkö ne olla juuri litran vetoisessa minigrip pussissa? Saako tuotteet olla avattuja, esim hajuvesi, hammastahna ym? Ja saako pussiin laittaa niin paljon, kuin siihen mahtuu?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja kyllä joko heittää ne pikkupurkit roskiin tai vie löytötavaroihin.

Vie löytötavaroihin.

T. Siivooja

Tämä

t. Toinen siivooja

Vierailija
22/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni siirtää normitököttinsä pieneen pulloon/purnukkaan, jossa ei etikettiä tai "väärä" sisältö.

Näin ollen "sallitussa litran minigripissä" voi olla lähes mitä tahansa, myös myrkyllistä, kaasuuntuvaa, syövyttävää tms. ainetta. Turvallisuuden kannalta nämä rajoitukset ovat siis höpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla pelkkä pakastepusdi, jota ei saa suljettua muuta kuin solmimalla?

Ei.

Vierailija
24/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nämä siis turvatarkadtuksessa ottaa esille ja laittaa siihen laatikkoon jossa läpivalaistaan tavarat?

Yleensä turvatarkastuksessa kysytään onko nesteitä. Eli sujuvampaa on oma-aloitteisesti kaivella ne valmiiksi siihen laatikkoon johon tyhjennät myös tarkut la laitat vyösi.

Vierailija
25/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussin pitää olla uudelleen suljettava (kuten minigrip) eli solmittava pakastepussi ei kelpaa.

Minulle on tärkeää että pystyn käyttämään matkoillakin kosteusvoidetta ja shampoota ym. jotka olen hyviksi havainnut, en luota siihen että samoja löytyy helposti kohdemaasta.

Olen ostanut Ikeasta useamman 4X100ml purkkipakkauksen, noista sitten otan tarvittavan määrän mukaan ja täytän omalla sampoolla/hoitoaineella/kosteusvoiteella jne. hammastahnaksi olen ostanut minituubeja.

Jos on ruumalaukku mukana ei ongelmia ole koska voi ottaa vaikka ihan isotkin purkit mukaan. Mutta viikonloppulomilla on vain pieni laukku mukana, ja joskus on aika haasteellista saada kaikki em. +meikit ym. sullottua siihen pieneen pussiin, onneksi miehen muovipussiin yleensä mahtuu osa jos omasta loppuu tila.

Itse suosin matkoilla käsidesin sijasta Savet liinoja (niitä jotka desinfioivat) näitä en sullo muovipussiin vaan pidän laukussa/taskussa jne. Kalliimmaksihan nuo tulevat mitä käsidesi, mutta parempi maksaa kun olla sairaana... Samoin silmämeikin puhdistan sellaisilla pyöreillä "kosteuslapuilla" jotka myydään pienessä purkissa, säästän vanhan purkin ja ota matkalle mukaan osan uuden purkin lapuista tuossa vanhassa purkissa.

Vierailija
26/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erikoisruokavalio, niin lääkärin todistus mukaan, niin saa viedä aika säkillisen nesteitä (riippuu tosin tarkastajasta kuinka paljon syynätään). Jos on paljon reseptilääkkeitä, joihin sisältyy myös lääkevoiteita, niin sinne voi ehkä sulloa myös jotain muita voiteita, mulla ainakaan ei ole lääkkeitä ikinä käyty läpi, kun ne on omassa muövipussissa reseptien kanssa. Jos on avanne, niin silloin ainakin saa myös pienet sakset läpi. Riittävän sairas, kun on niin lentokoneen matkustamoon saa vietyä mitä vaan...

Vierailija
27/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kynsisakset saa ottaa käsimatkatararoihin kuka vaan.

Vierailija
28/28 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko huulipuna nesteisiin? Puuteri, luomiväri? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi