Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa

Vierailija
08.07.2016 |

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kommentit (462)

Vierailija
241/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on erittäin karvaita kokemuksia jälleensyntymiseen uskovasta ihmisestä, eräänlaisesta henkioppaasta, joka luikerteli vaikutuspiiriini kun olin vielä lapsi. Hän vaivihkaa hyvin lempeästi ja viisaasti syötti minulle oppejaan. Minulle ei käynyt hyvin kun aloin sen pitkällisen aivopesun seurauksena uskomaan joihinkin niihin juttuihin. Kyllä se oli Jeesus, joka minut pelasti ja antoi kokonaan uuden elämän ja siunauksen elämään. Ne okkultiset opit eivät auttaneet minua mitenkään silloin kun olisin todella apua tarvinnut.

Ihana kuulla. Kaikkea hyvää Sinulle! 

Minut Jeesus pelasti 2,5 vuotta sitten, olen niin kiitollinen.❤️

Miten Jeesus pelasti sinut? Kerro tarinastasi.

Olin koko elämäni uskonut Jumalaan, mutta en ollut varma mikä uskonto on oikea. Sairastuin vaikeaan masennukseen ja ahdistukseen ja olin aivan pohjalla. "Huusin" Jumalaa apuun. 

Pian tämän jälkeen tapahtui puolentoista-kahden viikon aikana selvä johdatus Jumalalta, m.m Hän johdatti minua unien ja Raamatun kautta.

Eräänä päivänä koin uudestisyntymisen. Se hetki oli jotain niin hienoa, että en voin sanoin kuvata sen. 

Sinä hetkenä tiesin kuka Jeesus on ja mitä hän on tehnyt puolestani. Sain pyytää synnit anteeksi ja tiesin että nyt olen todellakin saannut synnit anteeksi.

Minua painoi muutamia asioita elämässäni, ja ajattelin ennen uskoontuloa että Jumala ei voi koskaan antaa anteeksi nämä synnit. 

Uudestisyntymisen jälkeen tein parannuksen ja Raamatun Sana avautui täysin minulle. Nyt elän Herrani varten, Kiitos Jeesus!❤️

Vierailija
242/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lisään vielä että uudestisyntyminen tapahtui 50v iässä.

Jälleensyntymisellä tarkoitetaankin juuri elämässä tämänkaltaista sisäistä uudistumista, sisäisen myllerryksen läpikäymistä ja sitä kautta "uudelleensyntymistä" sovittaen asioita. Siunauksia sinulle loppuelämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on henkiauttaja. Henkiä saa siis kiittää siitä että he auttavat meitä kotoa käsin parhaimmalla mahdollisella tavalla ja tietävät kaiken olennaisen meistä. 🙏

Vierailija
244/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisi mikä on oikeesti totta. Toinen puhuu sitä ja toinen tätä... eikä kukaan ole kuoltuaan palannut kertomaan missä on ja mitä on.

Vierailija
245/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nuorena uskoon mutta petyin seurakuntalaisiin jotka olivatkin aivan muuta mitä oli aluksi uskoteltu. Koin että minä olinkin vaan tarpeellinen antamaan kolehdin sunnuntaitilaisuudessa kaikki muu tekeminen oli toissijaista paitsi se mikä  kirkasti kyseisen seurakunnan imagoa muiden ihmisten silmissä ja että seurakunta saisi lisää maksajia. Ja seurakuntalsiet ovat uskomattoman raadollisia sille joka ei siihen putkeen sopeudu.

Vierailija
246/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kunpa tietäisi mikä on oikeesti totta. Toinen puhuu sitä ja toinen tätä... eikä kukaan ole kuoltuaan palannut kertomaan missä on ja mitä on.

Meediot ovat välittäneet henkien viestejä sekä kertoneet kuoleman jälkeisestä elämästä myös, sen tarkoituksena on ollut tuoda rauhaa sekä turvallisuudentunnetta kuolemanpelkoisille. Tiedon välittämistä on meedioidenkin kautta tehty aina. Jeesus oli käytännössä meedio koska saattoi Jumalan sanaa.

Vierailija
247/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meediot ovat välittäneet henkien viestejä sekä kertoneet kuoleman jälkeisestä elämästä myös, sen tarkoituksena on ollut tuoda rauhaa sekä turvallisuudentunnetta kuolemanpelkoisille. Tiedon välittämistä on meedioidenkin kautta tehty aina. Jeesus oli käytännössä meedio koska saattoi Jumalan sanaa.

Kaikki eivät ymmärrä tätä nykyä näitäkään asioita. Olen todellakin ihmeissäni yleissivistyksen puutteesta, sehän näkyy myöskin käytöstavoissa. Monet kuvittelevat voivansa käyttäytyä miten haluavat.

Vierailija
248/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jeesus on JUMALA = 

Isä, Poika, Pyhä Henki.

YKSI Jumala, kolme persoonaa.

Vierailija
249/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Höpönlöpön nro 233. Helvetti on olemassa ja meillä ei ole mitään henkioppaita. Jos jollakin on joku näkymätön henkiopas, niin se on pimeyden puolelta tuleva demoni. Uudestisyntyneet Jeesukseen uskovat ovat asia erikseen. 

Yksi elämä meillä on, mutta ihmisellä on kuolematon sielu, joka menee joko Jeesuksen kanssa taivaaseen tai sitten helvettiin. Ratkaisu tämän asian suhteen ihmisen täytyy tehdä maan päällä sen yhden ainoan elämänsä aikana.

Eikö tuo mene jo Pyhän Hengen pilkkaamisen puolelle.

Kommenttini näyttääkin vähän oudolta kun vastasin ensimmäisessä kappaleessa vain lyhyillä kielteisillä lauseilla miten asiat eivät ole. En selittänyt sen tarkemmin. Tarkoitin, että Raamatun mukaan meillä ei pidä olla mitään sellaisia henkioppaita, joiden uskotaan olevan kuolleiden ihmisten henkiä ja joita on paljon ihmisillä esim. Grönlannissa (tai Islannissa?). Jätin kertomatta millaista Jumalan hengen mukaista ohjausta ja johdatusta uskovat kokevat. Tein sen tarkoituksella, koska halusin suhtautua asiaan varovasti, ettei joku tekisi sitä syntiä, että pilkkaisi. Kommentistani tuli kokonaisuudessaan huono.

Vierailija
250/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on erittäin karvaita kokemuksia jälleensyntymiseen uskovasta ihmisestä, eräänlaisesta henkioppaasta, joka luikerteli vaikutuspiiriini kun olin vielä lapsi. Hän vaivihkaa hyvin lempeästi ja viisaasti syötti minulle oppejaan. Minulle ei käynyt hyvin kun aloin sen pitkällisen aivopesun seurauksena uskomaan joihinkin niihin juttuihin. Kyllä se oli Jeesus, joka minut pelasti ja antoi kokonaan uuden elämän ja siunauksen elämään. Ne okkultiset opit eivät auttaneet minua mitenkään silloin kun olisin todella apua tarvinnut.

Ihana kuulla. Kaikkea hyvää Sinulle! 

Minut Jeesus pelasti 2,5 vuotta sitten, olen niin kiitollinen.❤️

Miten Jeesus pelasti sinut? Kerro tarinastasi.

<Se on aina hienoa kun joku tulee uskoon. Tosin tämä kertomus ei ole minun, jota pyydettiin kertomaan oma tarinansa. Se onkin pitempi juttu, ehkä kerron lyhyesti myöhemmin.

Vierailija
251/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 250; alkuperäinen kommenttisi oli aivan selkeä ja hyvä. Nämä ketjun henkimaailma - eksyttäjät hyökkäävät koko ajan uskovien/ Raamatun Sanan kimppuun ja ivailevat!

Vierailija
252/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jeesus on henkiauttaja. Henkiä saa siis kiittää siitä että he auttavat meitä kotoa käsin parhaimmalla mahdollisella tavalla ja tietävät kaiken olennaisen meistä. 🙏

Täytyy muistaa, että kaikkia henkiä ei pidä uskoa. Vain ne henget, jotka tunnustavat Jeesuksen Kristuksen, ovat Jumalan tahdon mukaisia. Sen lisäksi on paljon eksyttäviä henkiä, kuten kuolleina ihmisinä esiintyvät vainajahenget, ns. henkioppaat.

Vierailija
253/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei olekaan varsinaisesti omia henkioppaita sillä heillä on muita oppaita, enkelioppaita.

Vierailija
254/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kirjoittaja 250; alkuperäinen kommenttisi oli aivan selkeä ja hyvä. Nämä ketjun henkimaailma - eksyttäjät hyökkäävät koko ajan uskovien/ Raamatun Sanan kimppuun ja ivailevat!

Kulje sinä omaa polkuasi äläkä tule kieltämään kun et kerran tiedä. Henkimaailma on todellinen ja te olette ruvenneet sitä kieltämään. Suurin osa tunnustaa henkimaaiman olemassaolon ja uskoo siihen sillä ajan saatossa on saatu paljon todisteita henkimaailmasta. Moni yksityishenkilö on kertonut tarinoitansa eteenpäin. Teet syntiä kun puhut pahaa, valehtelet monista asioista sekä ihmisistä ja johdat harhaan. Se kostautuu sinulle itsellesi tässä nimenomaisessa elämässäsi. 

Vierailija
255/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täytyy muistaa, että kaikkia henkiä ei pidä uskoa. Vain ne henget, jotka tunnustavat Jeesuksen Kristuksen, ovat Jumalan tahdon mukaisia. Sen lisäksi on paljon eksyttäviä henkiä, kuten kuolleina ihmisinä esiintyvät vainajahenget, ns. henkioppaat.

Tavallaan totta mutta he huijaavat sekä johtavat harhaan tarkoituksella mutta Jumalan ohjeistuksen mukaisesti. Tämä liittyy karmaan. Ihmisen tulee olla hyvä ja nöyrä ihminen. Siinähän saattaa vaikkapa häpäistä itsensä jos alkaa tekemään itsestänsä kaikkivaltiasta ja alkaa itse johtamaan muita harhapoluille eikä välitä ottaa selvää asioista ja tiedä mitä muita syitä. Ihmisen täytyisi ymmärtää oma paikkansa elämässä eikä saisi toimia yhteiskunnassa mitään tai ketään vastaan heikentääksenä muiden elämää yhteiskunnassa. Valheelliset auttajat tulevat kärsimään.

Vierailija
256/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat kärsivät, sehän on loogista ja kuka muka väittää että haluaa tulla kusetetuksi? Ette haluaisi itse mutta kiellätte samalla totuuden muilta. Aivan täysin käsittämättömän röyhkeää paskaa.

Vierailija
257/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia kuten Raamattu opettaa ja pysyä visusti erossa meedioista ja henkioppaista. 

Vierailija
258/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa toimia kuten Raamattu opettaa ja pysyä visusti erossa meedioista ja henkioppaista. 

Opettaako raamattu mielestäsi eriarvoistamaan ihmisiä? Miksi arvostelet? Miksi et hyväksy totuutta kuolemanjälkeisestä elämästä jonne itsekin olet menossa? Miksi johdat harhaan itseäsi sekä vielä muitakin ihmisiä? Mistä tämä viha meedioita tai ennustajia, näkijöitä kohtaan kumpuaa?

Vierailija
259/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Opettaako raamattu mielestäsi eriarvoistamaan ihmisiä? Miksi arvostelet? Miksi et hyväksy totuutta kuolemanjälkeisestä elämästä jonne itsekin olet menossa? Miksi johdat harhaan itseäsi sekä vielä muitakin ihmisiä? Mistä tämä viha meedioita tai ennustajia, näkijöitä kohtaan kumpuaa?

Raamattu varoittaa meedioista, taikauskosta, ennustajista. Ja siitä että demonit ovat näiden takana. Demonit ovat S a a t a n a s t a = hänen " armeijansa".

Ja kyllä, se on uskossa olevan tehtävä varoitaa näistä.

T.eri

Vierailija
260/462 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kulje sinä omaa polkuasi äläkä tule kieltämään kun et kerran tiedä. Henkimaailma on todellinen ja te olette ruvenneet sitä kieltämään. Suurin osa tunnustaa henkimaaiman olemassaolon ja uskoo siihen sillä ajan saatossa on saatu paljon todisteita henkimaailmasta. Moni yksityishenkilö on kertonut tarinoitansa eteenpäin. Teet syntiä kun puhut pahaa, valehtelet monista asioista sekä ihmisistä ja johdat harhaan. Se kostautuu sinulle itsellesi tässä nimenomaisessa elämässäsi. 

En kiellä henkimaailmaa. On kuiteinkin olemassa hyvä henkimaailma ja paha henkimaailma. 

Hyvässä henkimaailmassa on Jumalan Enkelit. Jopa  niihinkään ei saa Raamatun mukaan ottaa yhteyttä. Ovat luotuja olentoja.

Meedio, ennustaja hengissä on kyse pimeän vallan hengistä, demoneista.