Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa
Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.
Kommentit (462)
Vierailija wrote:
Dolores Gannon on yksi tunnetuista regressioterapeutista, ja hän on erikoistunut syvähypnoosiin ja sielunmatkoihin. Hän on kirjoittanut useita kirjoja ja tehnyt työtä auttaakseen ihmisiä muistamaan menneitä elämiään ja tutkimaan kuoleman jälkeistä elämää.
Gannonin työssä hän käyttää regressioterapiaa, jossa hän auttaa asiakkaitaan pääsemään syvälle alitajuntaansa, jossa uskotaan olevan muistoja menneistä elämistä ja kokemuksista. Joissakin tapauksissa hän on auttanut ihmisiä kertomaan kokemuksistaan kuoleman jälkeen.
Cannonin mukaan hänen asiakkaansa kuvailivat monenlaisia menneitä elämiä eri aikakausilta ja eri paikoista. He saattoivat kertoa eläneensä eri rooleissa, kuten kuninkaana, orjana, sotilaana, parantajana ja niin edelleen. Cannonin mukaan nämä menneet elämät vaikuttivat usein hänen asiakkaidensa nykyiseen elämään ja henkiseen kasvuun.
Kun kyse oli kuoleman jälkeisestä elämästä, Cannonin asia
Kaiken tuollaisen kiehtovan takana on pimeyden henkivallat, joista Raamattu varoittaa. Tuossa avataan sielu pahoille voimille, jotka maalaavat ihmisen mieleen kauniita kuvia vain ja ainoastaan vetääkseen ihmisen kadotukseen ja pimeyteen. Se on näiden perimmäinen lähtökohta, merkitys ja tavoite.
Tuo Cannon on eksyttäjä. Raamatullinen Jeesus on ainoa tie pelastukseen!
Minulla on erittäin karvaita kokemuksia jälleensyntymiseen uskovasta ihmisestä, eräänlaisesta henkioppaasta, joka luikerteli vaikutuspiiriini kun olin vielä lapsi. Hän vaivihkaa hyvin lempeästi ja viisaasti syötti minulle oppejaan. Minulle ei käynyt hyvin kun aloin sen pitkällisen aivopesun seurauksena uskomaan joihinkin niihin juttuihin. Kyllä se oli Jeesus, joka minut pelasti ja antoi kokonaan uuden elämän ja siunauksen elämään. Ne okkultiset opit eivät auttaneet minua mitenkään silloin kun olisin todella apua tarvinnut.
Vierailija wrote:
Minulla on erittäin karvaita kokemuksia jälleensyntymiseen uskovasta ihmisestä, eräänlaisesta henkioppaasta, joka luikerteli vaikutuspiiriini kun olin vielä lapsi. Hän vaivihkaa hyvin lempeästi ja viisaasti syötti minulle oppejaan. Minulle ei käynyt hyvin kun aloin sen pitkällisen aivopesun seurauksena uskomaan joihinkin niihin juttuihin. Kyllä se oli Jeesus, joka minut pelasti ja antoi kokonaan uuden elämän ja siunauksen elämään. Ne okkultiset opit eivät auttaneet minua mitenkään silloin kun olisin todella apua tarvinnut.
Ihana kuulla. Kaikkea hyvää Sinulle!
Minut Jeesus pelasti 2,5 vuotta sitten, olen niin kiitollinen.❤️
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä voin puolestani sanoa ihan 100 % varmuudella, että yhtään meediotakaan ei ole olemassa.
Sinä johdat ihmisiä faktoillasi totuuteen. Olet hyvä ihminen.
Korjasin vastaamaan totuutta.
Sinun totuutesi ei ole oikea totuus. Tiedän paremmin ja niin tietää moni muukin.
Mistä tiedät että tiedät paremmin ja oikean totuuden? Jos se sinun meediosi onkin "meedio" ja kuolleitten sijaan saa yhteyden demonihenkiin jotka esiintyvät ko kuolleina?
Et oikeasti voi varmaksi tietää.
Siitä, että minulla on sentään perustason ymmärrys fysiikasta, kemiasta ja biologiasta. Eli kyllä, voin, ja tie
Siis MITÄ???
Hyvä ketju pilattu jeesushörhöjen horinoilla
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kiitos ❤️ Kaikkea hyvää sinullekin!
Vierailija wrote:
Näin se vaan on, että "Jeesus on se kulmakivi, jonka rakentajat hylkäsivät". Hän on päähenkilö, johon kaikki kulminoituu.
Vierailija wrote:
Voidaan puhua myös meedioista. Mistäs jatketaan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten Jeesus pelasti sinut? Kerro tarinastasi.
Eli siis totta on se että kun ihminen kuolee hänen sielunsa irtautuu kehosta ja siirtyy henkimaailman puolelle. Ei ole olemassa helvettiä tai muutakaan kadotusta vaan palaamme sinne mistä olemme lähtöisin. Vanha tuttu asia. Lisäksi meillä on vain yksi ihmiselämä, emme myöskään synny eläimen kehoon tai kasvin tai kivenkään hengeksi. Emme kummittele kuolemamme jälkeen paha-aikeisesti mutta henget ovat huumorintajuisia ja ihmisiä on kiva kiusoitella ja antaa heille kokemuksia henkimaailman olemassaolosta. Oppaamme ovat kanssamme koko ajan joten emme ole koskaan yksin, aina valvottuina.
Höpönlöpön nro 233. Helvetti on olemassa ja meillä ei ole mitään henkioppaita. Jos jollakin on joku näkymätön henkiopas, niin se on pimeyden puolelta tuleva demoni. Uudestisyntyneet Jeesukseen uskovat ovat asia erikseen.
Yksi elämä meillä on, mutta ihmisellä on kuolematon sielu, joka menee joko Jeesuksen kanssa taivaaseen tai sitten helvettiin. Ratkaisu tämän asian suhteen ihmisen täytyy tehdä maan päällä sen yhden ainoan elämänsä aikana.
Vierailija wrote:
Tuo Cannon on eksyttäjä. Raamatullinen Jeesus on ainoa tie pelastukseen!
Plot twist: Raamattu on eksytystä, jonka takana on paholainen, joka esiintyy Jumalana. Laiteettu muutama kiva kohta sinne joukkoon, jota ihmisiä on helpompi eksyttää.
Vierailija wrote:
Höpönlöpön nro 233. Helvetti on olemassa ja meillä ei ole mitään henkioppaita. Jos jollakin on joku näkymätön henkiopas, niin se on pimeyden puolelta tuleva demoni. Uudestisyntyneet Jeesukseen uskovat ovat asia erikseen.
Yksi elämä meillä on, mutta ihmisellä on kuolematon sielu, joka menee joko Jeesuksen kanssa taivaaseen tai sitten helvettiin. Ratkaisu tämän asian suhteen ihmisen täytyy tehdä maan päällä sen yhden ainoan elämänsä aikana.
Sinä se tiedät hämmentävän selvästi mitä Jumala on kenellekin suunnitellut. Itse olen uskossa, mutta en koskaan kehtaisi moista kenellekään väittää enkä olla ketään kadotukseen tuomitsemassa.
En minä pieni ihminen todellakaan tiedä mitä kaikkea Jumalla on suunnitelmassaan ja mitä on sekä hävitetty pois Raamatusta että kirjattu myöhemmin puhtaasti ihmisen motiiveista.
Jumala ei ole tyhmä eikä huijattavissa, hän näkee ihmisen vilpittömän pyrkimyksen hyvään ja yritykseen olla Hänen toiveensa kaltainen. Minä rukoilen usein johdatusta, mutta en tiedä saanko siitä aina kiinni tai ovatko päätökseni oikeita, mutta Luoja näkee yritykeni ja luotan Hänen armoonsa. Minä en tiedä onko esim jälleensyntymä Jumalan ohjaama kadotus eksyneille sieluille vai miten se menee, jätän nämä kaikki Herran haltuun, kirjaimellisesti.
Hyväksykää totuus sillä muuten teitä ei voi auttaa ymmärtämään.
- henkiopas
Vierailija wrote:
- henkiopas
Mikä totuus? Mitä tarkoitat totuudella?
Vierailija wrote:
Eikö tuo mene jo Pyhän Hengen pilkkaamisen puolelle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- henkiopas
Mikä totuus? Mitä tarkoitat totuudella?
Älä esitä tyhmää, totuus kaikesta helvetin elämästä. Oikeastaan te tiedättekin sen jo.
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
Löytyy Tuomaan evankeliumista. Se sisältää "avaimia" Raamatun ymmärtämiseen. Nämä ovat ne salatut sanat, jotka elävä Jeesus puhui ja Didymos Juudas Tuomas tallensi. Ja hän sanoi, ”Kuka vaan löytää näiden sanojen merkityksen, hän ei tule tuntemaan kuolemaa.”
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa. Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen: 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
Ja Herra ilmestyi hänelle Mamren tammistossa, jossa hän istui telttamajansa ovella päivän ollessa palavimmillaan. Kun hän nosti silmänsä ja katseli, niin katso, kolme miestä seisoi hänen edessänsä; nähdessään heidät hän riensi heitä vastaan majan ovelta ja kumartui maahan ja sanoi: "Herrani, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, älä mene palvelijasi ohitse.Sallikaa tuoda vähän vettä pestäksenne jalkanne ja levätkää puun siimeksessä.Minä tuon palasen leipää virkistääksenne itseänne, ennenkuin jatkatte matkaanne, sillä kaiketi sitä varten olette poikenneet palvelijanne luo." He sanoivat: "Tee, niinkuin olet puhunut".
Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!" Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut". Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas". Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: 'minä näin sinut viikunapuun alla', sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat." Ja hän sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?
Älkää unhottako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan.
Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
Dolores Gannon on yksi tunnetuista regressioterapeutista, ja hän on erikoistunut syvähypnoosiin ja sielunmatkoihin. Hän on kirjoittanut useita kirjoja ja tehnyt työtä auttaakseen ihmisiä muistamaan menneitä elämiään ja tutkimaan kuoleman jälkeistä elämää.
Gannonin työssä hän käyttää regressioterapiaa, jossa hän auttaa asiakkaitaan pääsemään syvälle alitajuntaansa, jossa uskotaan olevan muistoja menneistä elämistä ja kokemuksista. Joissakin tapauksissa hän on auttanut ihmisiä kertomaan kokemuksistaan kuoleman jälkeen.
Cannonin mukaan hänen asiakkaansa kuvailivat monenlaisia menneitä elämiä eri aikakausilta ja eri paikoista. He saattoivat kertoa eläneensä eri rooleissa, kuten kuninkaana, orjana, sotilaana, parantajana ja niin edelleen. Cannonin mukaan nämä menneet elämät vaikuttivat usein hänen asiakkaidensa nykyiseen elämään ja henkiseen kasvuun.
Kun kyse oli kuoleman jälkeisestä elämästä, Cannonin asiakkaat kertoivat erilaisista kokemuksista. Monet kuvasivat siirtymistä toiseen ulottuvuuteen tai maailmaan kuoleman jälkeen. Jotkut kertoivat kohtaavansa rakkaansa tai oppaan, jotka auttoivat heitä siirtymään tuonpuoleiseen. Toiset kertoivat oppineensa tärkeitä elämän opetuksia kuoleman jälkeen ennen uuteen ruumiiseen inkarnoitumista.