Nainen, osaatko kuvitella elämää, jossa et saisi seksiä yhdeltäkään mieheltä?
Katkeroituisitko vai olisitko yhtä onnnellinen kuin nytkin (kun saat koko ajan milloin vain)?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se aina on ollut. Ei miestä, ei seksiä.
N22Mä voin nuolla sun peppua jos haluat.
M24
No, jos jotain muuta. ;)
Noniin tässä se taas nähtiin. Rehti nuori mies ehdotti suoraan seksiä, mutta ei naiselle kelvannut. Jokainen nainen kyllä saa munaa, jos haluaa.
Pärjäisin ihan hyvin. En halua random-seksiä jonkun tuntemattoman tai puolitutun kanssa (olen kyllä kokeillut pari kertaa, ja se riitti). Parasta on seksi oman rakkaan kanssa, jossa on mieletön tunnelataus molemmin puolin. Jos tätä en voisi saada, voisin ihan hyvin tyytyä haaveisiin ja omiin sormiin. Mitään satunnaissuhteita en halua harrastaa, en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se aina on ollut. Ei miestä, ei seksiä.
N22Mä voin nuolla sun peppua jos haluat.
M24
No, jos jotain muuta. ;)
Noniin tässä se taas nähtiin. Rehti nuori mies ehdotti suoraan seksiä, mutta ei naiselle kelvannut. Jokainen nainen kyllä saa munaa, jos haluaa.
Tarkoitin, että nuolisi jotain muuta kuin peppua.
Vierailija kirjoitti:
24 v neitsyenä naisena kirjoituksesi on vittumainen. En ole koskaan saanut seksiä. En baarista, opiskelijabileistä, töistä, tapahtumista.. en mistään. Kukaan mies ei lähesty. Kyllä mieskin saa aina, rahalla ammattilaiselta. Nainen voi saada yhden yön jutun, mutta se tuntuu ihan samalta kuin seksistä maksaminen eikä ole "saamista".
Yhden yön juttu on sama kuin seksistä maksaminen? Mitä ihmettä :D
Kuulostaa ihan mun normielämältä.
T. Aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden puute on pahempaa kuin pelkän seksin puute. Sitä ei oikein korvaa mikään.
Ai miehet, jotka eivät saa mistään seksiä saavat rakkautta jostakin?
M27
En haluaisi joutua siihen tilanteeseen. Tosi harmi, että monella on parisuhteessakin se tilanne.
Osaan kuvitella. Miksi seksiä olisi jotenkin pakko olla? Sehän on ihan tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää ottaa päähän. Mieheltä en seksiä saa ja olen uskollinen aviovaimo.
Voit koska tahansa erota
Rakastan miestäni ja olemme hyviä ystäviä. ei ole riittävä syy rikkoa perhettä, sitä en tee lapselle. Perheenä toimimme hyvin ja viihdymme yhdssä.
Olen elänyt vuosia sellaista elämää, yhdessä vaiheessa asia oli toisin (eli sain pari kertaa seksiä) ja nyt olen taas samassa pisteessä. Ei vaikuta elämääni.
Eniten olisin kaivannut/kaipaan edelleen läheisyyttä ja välittämistä joltain mieheltä, mutta sekin kaipuu alkaa olla loppu kun olen alkanut hyväksymään yksinäisyyteni.
Ei tarvitse kuvitella, kun tätä on kestänyt jo vuosia. Aviomies ei halua, enkä minä halua pettää häntä. N50
Voin kuvitella. Ei kiinnosta miehet muutenkaan, joten ei ongelmia :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käyttäisi huoria, olen ehdottanut tätä vaihtoehdoksi pillun puuttesta kärsiville miljoona kertaa. 100e saa jo todella laadukkaan maksullisen. Ei mitään järkeä valittaa, kun kenenkään ei tarvitse kärsiä pillun puutteesta jos ei halua.
Satasella saa kerran. Vuodessa esim. 36 500€ panemiseen, melko kallista.
Vierailija kirjoitti:
24 v neitsyenä naisena kirjoituksesi on vittumainen. En ole koskaan saanut seksiä. En baarista, opiskelijabileistä, töistä, tapahtumista.. en mistään. Kukaan mies ei lähesty. Kyllä mieskin saa aina, rahalla ammattilaiselta. Nainen voi saada yhden yön jutun, mutta se tuntuu ihan samalta kuin seksistä maksaminen eikä ole "saamista".
Odotat "palkintona" kultaistuimellasi, että mies lähestyisi KOSKA sinä haluat.
Jep jep
Aika hyvin osaan kuvitella. 15 vuotta ilman seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen osaa tuollaista abstraktia kuvitella. Jokainen nainen istuu kultakaivoksen päällä, vaikka ei sitä itse tajuaisikaan.
No ei nyt sentään liioitella. Vain n. 95 % naisista saa miehiltä seksiä halutessaan.
On ainakin 99% tuo luku.
En harrasta seksiä. En ole koskaan pitänyt siitä. Lopetin kokonaan kuusi vuotta sitten, kun tajusin ettei siinä ole mitään järkeä. Olen saanut lapseni ilman seksin harrastamista. Heillä on ihana isä, joka haaveili perheestä kauan aikaa ja luuli, ettei se olisi hänelle mahdollista. Olemme kiitollisia toisillemme, ja rakastamme toisiamme ei romanttisella ja ei seksuaalisesta tavalla.
En osaa, koska siinä tapauksessa minussa ois oltava jotain vialla. Ja sen vian voin korjata todennäköisesti. En lähtisi syyttelemään miehiä kun eivät anna, vika on minussa.
Vierailija kirjoitti:
En osaa, koska siinä tapauksessa minussa ois oltava jotain vialla. Ja sen vian voin korjata todennäköisesti. En lähtisi syyttelemään miehiä kun eivät anna, vika on minussa.
Toki voi korjata, mutta useat kauneuskirurgiset operaatiot kasvojen alueelle tulevat erittäin kalliiksi.
Tiedän tunteen, samoin täällä. En kyllä tiedä onko miehestä mihinkään, koska miestä ei ole kiinnostanut seksi kanssani yli puoleen vuoteen.