Nainen, osaatko kuvitella elämää, jossa et saisi seksiä yhdeltäkään mieheltä?
Katkeroituisitko vai olisitko yhtä onnnellinen kuin nytkin (kun saat koko ajan milloin vain)?
Kommentit (42)
Kyllähän tää ottaa päähän. Mieheltä en seksiä saa ja olen uskollinen aviovaimo.
Sitähän se aina on ollut. Ei miestä, ei seksiä.
N22
Mulle riittää oikein hyvin seksin harrastaminen naisten kanssa.
No olen kyllä miettinyt että olisi helpompaa olla vaan ihan selibaatissa kuin harrrastaa randomseksiä
Osaan. Seksiä viimeksi 26 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
N22
Mä voin nuolla sun peppua jos haluat.
M24
Osaan. Edellisestä kerrasta onkin jo yli 20 vuotta enkä aio harrastaa seksiä tulevaisuudessakaan. En ole katkeroitunut vaan hyvinkin onnellinen. Riippuvuus seksistä on yhtä rajoittavaa kuin riippuvuus alkoholistakin. Mukavampaa elää ilman addiktioita.
24 v neitsyenä naisena kirjoituksesi on vittumainen. En ole koskaan saanut seksiä. En baarista, opiskelijabileistä, töistä, tapahtumista.. en mistään. Kukaan mies ei lähesty. Kyllä mieskin saa aina, rahalla ammattilaiselta. Nainen voi saada yhden yön jutun, mutta se tuntuu ihan samalta kuin seksistä maksaminen eikä ole "saamista".
Miksi ette käyttäisi huoria, olen ehdottanut tätä vaihtoehdoksi pillun puuttesta kärsiville miljoona kertaa. 100e saa jo todella laadukkaan maksullisen. Ei mitään järkeä valittaa, kun kenenkään ei tarvitse kärsiä pillun puutteesta jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Mä voin nuolla sun peppua jos haluat.
M24
No, jos jotain muuta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen osaa tuollaista abstraktia kuvitella. Jokainen nainen istuu kultakaivoksen päällä, vaikka ei sitä itse tajuaisikaan.
No ei nyt sentään liioitella. Vain n. 95 % naisista saa miehiltä seksiä halutessaan.
Rakkauden puute on pahempaa kuin pelkän seksin puute. Sitä ei oikein korvaa mikään.
Voin kuvitella koska elän nytkin sellaista elämää. Olen naimisissa mutta miehestä ei ole mihinkään.
Kuulostaa hyvältä :) En haluakaan seksiä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden puute on pahempaa kuin pelkän seksin puute. Sitä ei oikein korvaa mikään.
Sentakia olenkin hylännyt naiset sillä en pysty rakastamaan niitä naisia joihin minulla on mahdollisuus, olen mielummin yksin.
Meillä 5 muksua ja panisin vaimoani aina ja ihan koko ajan. Vaimo vaan ei ole niin himokas kuin itse olen, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää ottaa päähän. Mieheltä en seksiä saa ja olen uskollinen aviovaimo.
Voit koska tahansa erota
Vooi mikä menetys :D En saa nytkään. Miksi katkeroitua, kun en menetä mitään?
Ei nainen osaa tuollaista abstraktia kuvitella. Jokainen nainen istuu kultakaivoksen päällä, vaikka ei sitä itse tajuaisikaan.