Onko tää totta !??? Synnytyksestä 2 kk ja nyt sitten
Oli outo olo. Mies haki ylimääräisen raskaustestin joka oli jäänyt ja perkele oon paksuna. Ei voi olla?
Kommentit (74)
Meidän porukan ainoa yllätyslapsi ilmoitti tulostasn kun vanhempi oli 8kk.Yhtä rakas kun kaikki muutkin!;) Toivottavasti kaikki menee hyvin,älä ole tuollaisella asenteella.
Äläkä ainakaan kerro kaikille että kauheeta mikä vahinko,vaan iloitse lapsestasi.
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi siihen imetyksen "ehkäisytehoon" luotetaan.. Valtaosa aborteista tehdään tuoreille äideille.
Mulla oli menkat yli vuoden pois imetyksen takia. Vaikea uskoa, että oisin raskaaksi tullut vaikka olisi yritetty.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma miten on niin vaikeaa käyttää sitä ehkäisyä, jos todella ei halua tulla raskaaksi...
Epäreilua miten toiset vaan tulee raskaaksi ihan vaan sattumalta ja toiset yrittää ja yrittää ja kärsii keskenmenot ja pettymykset.
Mut hei, älä huoli, ehkäpä ei se eläkkään niin kuin mullakin kävi.
T. 3 päivää sitten lääkkeellinen keskeytys, kun ei sykkeitä. Itkulle ei vieläkään loppua, kun molemmat vanhemmat ovat lasta niin toivoneet.
Aika erikoista tulla katkeruuttaan tänne purkamaan ja toivomaan toisten lasten kuolemaa. Sairasta. Ei oo muiden helposti raskautuvien vika että sinä et saa lasta.
Me saimme kaksoset tammikuussa 2009 ja saman vuoden joulukuussa syntyi kuopuksemme. Pari ekaa vuotta olivat rankkoja mutta nyt on jo melko helppoa kun kolmikko on kasvanut isoiksi koululaisiksi. Menevät syksyllä samalle ekaluokalle :)
Siinä on puolensa jos lapsilla on hyvin vähän ikäeroa. Esim. lukiossa tarvitsee ostaa suurimmaksi osaksi vain yhdet kirjat kun muksut voivat valita kurssinsa siten että käyvät ne eri jaksoissa. Meillä on hyvä kun yo-juhlatkin (tai ammattiin valmistujaiset) tarvitsee todennäköisesti järkätä vain kerran, samoin konfirmaatio -ja ensikommuuniojuhlat (olemme katolilaisia).
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. En haluu. Meillä on 2v, 2 kk ja kolmas tulossa. Ei oo ees kunnolla pantu mitä nyt varovaisesti kokeiltiin
Sitähän sanotaan, että jotkut naiset tulevat niin herkästi raskaaksi, että riittää kun miehen alushousuja haistelee. Sinä vissiin kuulut niihin naisiin. Toisaalta hieno asia, josta moni nainen antaisi paljon.
Onne amtkaan, onko tämän jälkeen lapsiluku täynnä? Se on melkein kuin kaksosia hoitaisi. Riemua riittää mutta toisaalta ihana sitten kun ovat vähän vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon.. Minulla on veljekset päivälleen yhdentoista kuukauden ikäerolla..sattuu sitä.
Se on niinkuin ennenvanhaan. Jos nukkui samassa sängyssä, tuli lapsia solkenaan. Ainoa ehkäisty oli muuttaa toiseen sänkyyn nukkumaan. Näin sanoi jo edesmennyt sukulaisnainen. Ainainen pelko uudesta raskaudesta kun elämä oli täynnä työtä. Jos mieli elää piti tehdä muutenkin aamusta iltaan työtä. Lapset jäivät isompien lasten hoidettaviksi kun piti heti synnytyksen jälkeen mennä esim. pellolle ja navettaan.
Joten kun nykyään ollaan pelkästään lastenhoitoa varten kotona niin........
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. En haluu. Meillä on 2v, 2 kk ja kolmas tulossa. Ei oo ees kunnolla pantu mitä nyt varovaisesti kokeiltiin
Jatkossa sitten vain persepanoja tuplakondomien kanssa tai lopetatte seksitouhut täysin, jos et halua tulla raskaaksi. Tiedätkin jo, että voit tulla raskaaksi jo varovaisesta kokeilusta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!T.6 vee uhma,4 vee uhma,3 vee uhma ja 1 vee uhma.
Et uhmaa riittää kyllä aina.;) Lapset on siunaus!
Kasvatuksessa puutteita?
Vierailija kirjoitti:
On se kumma miten on niin vaikeaa käyttää sitä ehkäisyä, jos todella ei halua tulla raskaaksi...
Epäreilua miten toiset vaan tulee raskaaksi ihan vaan sattumalta ja toiset yrittää ja yrittää ja kärsii keskenmenot ja pettymykset.
T. 3 päivää sitten lääkkeellinen keskeytys, kun ei sykkeitä. Itkulle ei vieläkään loppua, kun molemmat vanhemmat ovat lasta niin toivoneet.
Ei se ole mitään epäreilua, vaan luonnollista. Ei kaikkien geenit ole niin elinkelpoisia, että ne voisivat jatkua. Ihmisiä on muutenkin noin 90% liikaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uhmaa riittää kyllä aina.;) Lapset on siunaus!Kasvatuksessa puutteita?
Tyhmäkö olet?
Minun isoveljeni on juuri 14 kk minua vanhempi. Lapsuus oli yhtä helvettiä, kun hän rääkkäsi minua ja vanhemmat olivat sokeita.
Myöhemmin sain kyllä lisää sisaruksia, mutta olin aina silmätikkuna.
Jos isoveli kiusasi minua, sekin oli aina minun oma vika.
Hänelle taisi tulla joku trauma, kun puolitoista vuotiaana saanut olla enää perheen pienin.
Vierailija kirjoitti:
Me saimme kaksoset tammikuussa 2009 ja saman vuoden joulukuussa syntyi kuopuksemme. Pari ekaa vuotta olivat rankkoja mutta nyt on jo melko helppoa kun kolmikko on kasvanut isoiksi koululaisiksi. Menevät syksyllä samalle ekaluokalle :)
Siinä on puolensa jos lapsilla on hyvin vähän ikäeroa. Esim. lukiossa tarvitsee ostaa suurimmaksi osaksi vain yhdet kirjat kun muksut voivat valita kurssinsa siten että käyvät ne eri jaksoissa. Meillä on hyvä kun yo-juhlatkin (tai ammattiin valmistujaiset) tarvitsee todennäköisesti järkätä vain kerran, samoin konfirmaatio -ja ensikommuuniojuhlat (olemme katolilaisia).
Ei meidän lukiossa ainakaan ois ollut mahdollista tehdä noin. Samoja kursseja ei järjestetty niin monia, ettäkö 3 ihmistä voisi käydä ne eri aikaan samana vuonna. Ja mitä jos haluavat olla samalla kurssilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uhmaa riittää kyllä aina.;) Lapset on siunaus!Kasvatuksessa puutteita?
Tyhmäkö olet?
En, mut mulla on neljä lasta itselläkin. Joku vika on jos kaikki uhmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et saa lasta ilkeytesi vuoksi
Älä viitsi. Eiköhän lapsettomalle ole aika raskasta törmätä näihin"siis mitä vittuu??? Haraastin ihan vaan vähän seksiä (siis ihan varovasti vaan kokeiltiin) ja nyt oon raskaana, miten voi olla mahdollista???".
.
Ja ap, älä harrasta enempää seksiä ennenkuin sisäistät sen tiedon, että ilman ehkäisyä on aika todennäköistä tulla raskaaksi.Jotkut nyt tulee helposti raskaaksi ja jos sä et ei se muiden raskaus oo sulta mitään pois.
Tuskinpa se helppo raskautuminen, vaan se että jos joku on niin pihalla että oikeasti ihmettelee kun tulee ilman ehkäisyä raskaaksi.
Minulla alkoi esimmäiset kuukautiset tasan 28 päivää synnytyksestä koska imetys ei onnistunut kun maitoa vaan ei tullut. Jälkivuoto kesti vajaat 3 viikkoa niin oli kyllä aika yllätys nuo menkat mutta pakko se vaan oli uskoa kun niin se vaan normaali kierto palautui heti ja jatkui täysin säännöllisenä.
Toisella kerralla maito nousi rintoihin viikko synnytyksen jälkeen ja pystyin edes osaimettämään (maitoa tuli kiian vähän 4kg vauvalle) . Ja ekat menkat alkoi 5 viikkoa synnytyksen jälkeen joten ehkäisyn tarve tuli kyllä selväksi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten raskaus voi tulla sinulle yllätyksenä ap.
Suojaamaton yhdyntä = raskaus on mahdollinen.
Voi suojatustakin yhdynnästä tulla paksuksi. Kondomin ehkäisyteho on parhaimmillaankin vain 98% kun mukaan ei ole laskettu käyttö -ja valmistusvirheitä. 2% voi tuntua pieneltä luvulta kunnes se osuu omalle kohdalle.
Ihanko totta??? Olen aina luullut, että se 2 % nimenomaan sisältää ne käyttö- ja valmistusvirheet! En taida uskaltaa harrastaa seksiä enää koskaan, sillä äitiys ei todellakaan kuulu suunnitelmiin ja hirmonaalinen ehkäisy ei sovi 😳
Itse täytän joka ikinen kerta kondomin vedellä miehen laukeamisen jälkeen tarkistuksen vuoksi. Ikinä en ole tullut raskaaksi. En ymmärrä mitä tuo 2% sitten pitää sisällään?
-ohis
Teillä on selvästi hyvät geenit ja teidät on tarkoitettu vanhemmiksi! Onnea <3 alku ehkä rankkaa, mutta lapsista tulee läheisiä ja lähtevät suht samaan aikaan sitten omilleen. Nyt kerta rykäyksellä vain ja sitten se on siinä! Onnea teille, hyvin se sujuu!
Vierailija kirjoitti:
Teillä on selvästi hyvät geenit ja teidät on tarkoitettu vanhemmiksi! Onnea <3 alku ehkä rankkaa, mutta lapsista tulee läheisiä ja lähtevät suht samaan aikaan sitten omilleen. Nyt kerta rykäyksellä vain ja sitten se on siinä! Onnea teille, hyvin se sujuu!
Tarkoitettu vanhemmiksi jos tulee helposti raskaaksi? Mites kaikki narkit, juopot ja väkivaltaiset jotka sikiää helposti, tarkoitettu vanhemmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi siihen imetyksen "ehkäisytehoon" luotetaan.. Valtaosa aborteista tehdään tuoreille äideille.
Mulla oli menkat yli vuoden pois imetyksen takia. Vaikea uskoa, että oisin raskaaksi tullut vaikka olisi yritetty.
Niin mullakin, mutta kun se ensimmäinen ovulaatio tapahtuu 2 viikkoa ennen ekoja menkkoja...et voi tietää etukäteen milloin.
Mulle lapset noin pienellä ikäerolla olisi ollut katastrofi, siksi ehkäisimme todella tarkasti. Mutta suurin osa ihmisistä näyttää pärjäävän hyvin ja jopa pyrkivän pieneen ikäeroon, joten varmasti tekin, ap.
Jotkut nyt tulee helposti raskaaksi ja jos sä et ei se muiden raskaus oo sulta mitään pois.