Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentava mies!30-vuotias on jo ikäloppu ja kaikki on ohi.

Vierailija
08.07.2016 |

Lapset on tehty,on vakityöt,vanhaa paskaa taloa koitetaan rempata..
Tänäänkin mies heräsi ja oli äreä.Joka paikkaa kolotti ja se oli sen syytä että oli maalannut lattian ja seiniä.
Talon rakennusta ollaan mietitty mutta muten jaksaisin tuollaisen kitisijän kanssa?
Aina samat "ei tule vanhuus yksin" ja "olen jo vanha,en jaksa".." hautapaikkaa tarttis kattella"
Toi mies vetää munkin mielialan niin pohjamutiin.Harrastaisi liikuntaa ja koittasi piristyä.Haluaisin kuitenkin vielä jotain elämältä.Eikö me olla nuoria kuitenkin vielä..
Miten voi olla noin negatiivinen ja tahdoton.
Samaa paskaa aina,ei oo rahaa,ei oo aikaa,ollaan niin vanhoja,ei jaksa,ei huvita..plaah!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ootte! Mikä miestä masentaa? Ei kannata talon rakentamista suunnitella tuohon tilanteeseen. T.50v.

Vierailija
2/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria ootte! Mikä miestä masentaa? Ei kannata talon rakentamista suunnitella tuohon tilanteeseen. T.50v.

No en tiedä mihin sitä suunnittelee kun nyt on jo niin vanha ja raihnas ettei jaksa remppoja tehdä loppuun.

Minulla vielä omat vanhemmat oikeasti tekee kuolemaa niin tuntuu jotenkim todella asiattomalta.

Miehellä tuntuu olevan aina kaikki väärin.Jatkuvaa "kaikilla muillakin on-rikkaat vaimot-uudet autot-varaa remontoida-seksiä joka päivä---" kitinää

Nyt vaan jotenkin rupee riittämään tämä negatiivisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mitä ihmettä? Onko mies ylipainoinen tai sairas? Juoko alkoholia?

Vierailija
4/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa psykedeelejä.

Vierailija
5/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama fiilis, eikä edes ole lapsia eikä taloa.

En jaksa tätä samaa paskaa enää 30+ vuotta.

Mulla tod. näk masennus, ehkä sun miehelläkin vois olla? Pyydä meneen tutkimuksiin.

Vierailija
6/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mitä ihmettä? Onko mies ylipainoinen tai sairas? Juoko alkoholia?

Ei,hoikka ja terve.Ainoa asia minkä keksin on et vähän helkkarin laiska.

Vierailija
7/7 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaan huomannut tehneensä sen vihoviimeisen virheen, eli muksut ja sitä myötä OKT:t etc. Ei sen kummempaa. Minusta tuli samanlainen ymmärrettyäni typeryyteni ja nyt 43-vuotiaana olen totaalisen alistunut kohtalooni. Toisaalta, erohan tässä on tulossa että jos vaikka sitä myötä piristyisi kun ei ole enää akkansa ja muksujena liekanarussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän