Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä masokismi johtuu?

Vierailija
08.07.2016 |

Olisiko niin, että ihmistä on varhaislapsuudessa (vauvana) käsitelty kovakouraisesti väsyneenä tai turhautuneena, ja masokisti nauttii siksi saadessaan välillä kovakouraista käsittelyä? Olen siis itse masokisti, siksi mietin tätä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen juolahti täysin ilman perusteita ja tieteellistä pohjaa, että voisi mahdollisesti ehkä johtua ylikompensoivasta kivunhallinnasta. Keho tuottaa kipua lievittäviä hormoneja ja ehkä joidenkin keho tuottaa niitä enemmän, mistä seuraa suurempi hyvänolontunne.

Vierailija
2/3 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen juolahti täysin ilman perusteita ja tieteellistä pohjaa, että voisi mahdollisesti ehkä johtua ylikompensoivasta kivunhallinnasta. Keho tuottaa kipua lievittäviä hormoneja ja ehkä joidenkin keho tuottaa niitä enemmän, mistä seuraa suurempi hyvänolontunne.

Mielenkiintoinen teoria! Minä (ap, masokisti) en ehtinyt esikoiseni synnytyksessä saada minkäänlaista kivunlievitystä, kun kätilöt vaan väittivät, ettei synnytys voi olla vielä kunnolla käynnissä, kun olin niin tyyni. Pian mentiinkin jo kiireellä pyörätuolilla synnytyssaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi