Ollaan lähdössä reissuun (miehen sukulaisille), sanoin miehelle, että olen lähdössä ihan vain hänen ja lasten takia
Miehen takia siksi, että mies pääsisi juoksemaan kun kukaan ei ehtisi vahtia lapsia ja lasten takia siksi, että perhe ei olisi hajalla lomareissuilla, (viime vuonna en mennyt mukaan). Niin mies ei kommentoinut mitenkään. Pitäisikö minun esittää iloista lähtijää, vai?
Kommentit (212)
Ajattelit, että teillä kaikilla on mukavampaa kun murjotat ja esität marttyyria koko ajan?
Ei selvästikään pidä. Mutta en nyt ihan ratkiriemukasta lomaa olisi odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon olisi pitänyt kommentoida?
No edes jotain. Keskustella vaan. Nyt en tiedä yhtään, miten mies otti asian. Miltä se hänestä tuntuu.
Ap
Ihme marttyyri, ilmeisesti perhe-elämänne ja menemisenne pyörivät lopun vuotta sinun mieltymystesi mukaan.
Halusit että mies peruisi reissun koska esitit uhria. Voi voi. Ei edes keskustellut asiasta. Feikki hymy päälle vain ja sukuloimaan.
Että onko sillä sitten väliä jos lähden koko reissuun. Ai niin, mutta kun mua tarvitaan vahtimaan niitä lapsia. Onpa tosi kivaa, siis mulle.
ap
Joo ei mua kyllä kiinnosta koko reissu. Ihan vain jotta muilla ois elämä olen lähdösaä mukaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edes jotain. Keskustella vaan. Nyt en tiedä yhtään, miten mies otti asian. Miltä se hänestä tuntuu.
Ap
Varmaan ajatteli että vi*tu mikä muija, aina valittamassa. Eli ihan syystä ei kertonut miltä hänestä tuntuu, toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Että onko sillä sitten väliä jos lähden koko reissuun. Ai niin, mutta kun mua tarvitaan vahtimaan niitä lapsia. Onpa tosi kivaa, siis mulle.
ap
Eikö ne ole sun lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVarmaan ajatteli että vi*tu mikä muija, aina valittamassa. Eli ihan syystä ei kertonut miltä hänestä tuntuu, toisin kuin sinä.
Miten niin syystä, eikö tuo olisi hyvä syy kertoa?
ap
Anteeksi nyt, mutta voi saatanan saatana näitä mänttipäiden kyselyitä ja aloituksia.
Eikö sinua yhtään hävetä, kun provoat, niin tee se edes jonkinmoisella tyylillä, jookos?
Ja anteeksi vielä, kun kirosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEikö ne ole sun lapsia?
On. Inhoan vain pyöriä heidän kanssaaan paikkakunnalla, joka on vasta matkan varrella ja jossa emme voi mennä minnekään.
Ap
Voisiko asian esittää miehelle hieman toisin? Sano, että lähdetään tällä kertaa miehen sukulaisille ja sinä voit vahtia lapsia, koska tiedät miehen haluavan juosta. Mutta seuraavana lomana teette jotain mitä sinä haluat, koska sinäkin väsyt ja tarvitset rentoutumista lasten hoidosta. Totea vielä että kyllähän sinä (mies) varmasti ymmärrät.
Puhu koko ajan rauhallisella matalalla äänellä vaikka mies sanoisi mitä, mutta pysy kannassasi ja pidä asiaa jo päätettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo oli tuollainen. Puistattaa.
Eiköhän se ole kohta ex tämä apkin.
Ne on sun lapsia. "Vahtimaan niitä lapsia". Entä jos otat vähän toisen asenteen esim. mennään lasten kanssa kannustamaan miestä. Sun elämä on just sellanen kun sinä siitä teet. Jos sä ajattelet että tyhmää, niin sitähän se on.
Minäkään en ymmärtänyt tuosta avauksesta, että mitä tuohon olisi pitänyt vastata. Miten miehesikään tietäisi tuolla informaatiolla?
Jätit sanomatta:
- etkö pidä sukulaisista?
- pänniikö miehen juokseminen?
- haluaisitko vapaata lapsista?
- miksi olisi lapsille huono juttu jos ei kaikki koko ajan lomaile yhdessä?
- etkö jostain syystä haluaisi että mies menee?
- haluaisitko olla jossain muualla mieluummin, jos, niin missä?
- kun et mennyt viime vuonna, oliko se siis hyvä juttu vai jotenkin huono?
Et millään voi saada aikaan keskustelua, jos et anna tuon enempää vinkkiä siitä mikä pännii ja mitä haluaisit.