Mitä leivonnaisia sinä haluat ja millä hinnalla?
Moikka :)
Päätin lähteä tämän kautta kyselemään tutkimusta varten että jos olisit ostamassa kojusta leivonnaista, niin mitä toivoisit olevan tarjolla (kakkua,pullaa,suolaista,makeaa..)? :) Ja minkälaista hintaa olisit valmis maksamaan esimerkiksi kakkupala + kahvi kombosta?
Kiitos paljon vastauksista!
Kommentit (18)
Mulle maistuu ihan reilu korvapuusti tai ihana juustokakkupala tuoreen kahvin kanssa. Koukeroiset kuppikakut ja marsipaanileivonnaiset kierrän kaukaa. Hintaa on vaikeempi sanoa, mutta ylihintaiset herkut jää helposti ostamatta.
Kuka oot? Mikä tutkimus ja mitä varten? Meinaat alkaa myymään leivoksia kojusta??
Toivoisin että kaikki olisi gluteenitonta, ja että olisi huomioitu kontaminaatiokin eikä väittäisi että on gluteenitonta koska on käytetty gluteenittomia jauhoja. Porkkanakakku, juustokakku, viinereitä... kahvin kanssa 6e.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oot? Mikä tutkimus ja mitä varten? Meinaat alkaa myymään leivoksia kojusta??
Hyvä kysymys, ei todellakaan kannata kertoa mistä leivonnaisista pidät kevyesti.
Joo festarien ajaksi suunnittelen ensimmäistä kertaa elämässäni pop-up kahvilaa ja sitä varten kyselen :) kiitos jo tulleista vastauksista!
Sellainen ihan tuore pyöreä pulla, jossa on kunnolla kardemummaa ja voisilmä, on perusjuttu ja toimii aina. Korvapuusti on tietysti toinen, mutta kuivahtaa monine reunoineen nopeasti ja joillekin tulee kanelista migreenikohtaus.
Kotitekoiset kasvispiirakat (vihis) ois kova sana, samoin muut helpot suolaiset syötävät. Oliivikierteet esimerkiksi. Kasvisruoka on nykyään pop ja säilyvyyskin on parempi pop upia ajatellen. :)
Festareilla on kaikkia hippihörhöjä joten raakakakkuja ja vihersmoothieita ja chiasiemeniä ja avokadoa kaikkeen, eikä kahvia vaan reilun kaupan teetä, 10e yhteensä eikä sitten mitään kertispahvilautasia vaan jotain kaarnapaloja mitkä luonto voi itse hävittää.
Sellaisia, jotka lihottaa vain peffaa, mutta ei ollenkaan massua ja ylävartaloa. Ne voisivat olla nimeltään peffapuustit. Maksaisin maltaita.
Kaneliässä, sulhaspiirakka, riisipasteija, prinsessaleivos(/kakkupala), schwarzwälderkakkutyyppinen leivos eli kuohkea kermainen ja suklainen (inhoan ylimakeita ja liian tiiviitä suklaajuttuja)
Mä en oikeastaan tuollaisissa paikoissa ole ostanut muuta kuin lettuja tai sitten ihan peruspullakahvit. Suolaista jos haluaa, niin joku pizzapala on ok. Eli aika yksinkertaista. Kahvista pari euroa, pullasta pari euroa ja pizzpalasta koosta riippuen 3-5 euroa.
Leivon itse leivonnaiseni, koska vieraista en tiedä, onko kissa kykkinyt taikinakulhossa tai onko taikinaa tehty sormukset sormissa. Kaikkein ällöintä on se, että mennään johonkin lastensynttäreille ja lasten äiti hehkuttaa juuri kun olen haukkaamassa kakkua, että se on sitten mirkun tekemää. Ja räkänokkainen mirkku hihittelee vieressä.
Jos ostan leivonnaisia, ostan ne leipomosta tai kaupasta, koska uskon niiden silloin olevan hygienisempiä.
Jos kuitenkin olisi joku festarikoju ja minulla olisi kauhea nälkä, voisin ostaa kahvin ja munkkirinkilän parilla eurolla. Kerran ostin myös leirikoulukannatuksena kaksi leivosta, jotka olivat jotain lehtitaikinaa+marmeladia+valkoista mömmöä. Syötin ne miehelleni.
Minä haluan kaneliässiä.