Selittäkää mulle tämä, tuomitsematta!
Olen siis parisuhteessa elävä nainen, ja ihastuin noin vuosi sitten työkaveriini. No tämä työkaverikin seurustelee ja on avoliitossa, ollut jo 7 vuotta. Itsellä avoliittoa takana vuosi.
No ihastuin tähän työkaveriini, ja omassa parisuhteessa oli katko. Päätin pienessä hiprakassa ottaa mieheen yhteyttä, ja hän tuli tapaamaan minua aamuyöstä töiden jälkeen. Vaihdoimme monet suudelmat jo sinä iltana, ja tunsin ett jumankauta tää mies on ihana!
Tapailimme salaa muutaman kuukausien ajan, aina kun tapasimme aika kulki kuin siivillä ja tunsin olevani elossa. Mies sanoi samaa minulle, että ei ole tuntenut näin aikoihin. Puhui myös usein hyvin avoimesti avopuolisostaan, eikä yhtään halveksuvaan sävyyn tms, kertoi vain että suhde on lähinnä rutiinia nykyisin. Puhuin myös omasta avopuolisostani paljon hänelle, eikä tällaiset keskustelut haitanneet meitä yhtään.
Aikamme tapailtua mies sitten läväytti minulle, että rakastaa minua. Epäröin muutaman päivän, kunnes tajusin, että niin taidan minäkin olla niin rakastunut että oksat pois. Sanoin miehelle, että nyt on sitten päätettävä, jatkaako avopuolisonsa kanssa vai aloittaako suhteen kanssani. Puhuin usein yhteen muutosta ja halusi minun muuttavan omistamaansa asuntoon.
No yhtenä päivänä soitti, ja pyysi tapaamaan. Kertoi, että oli kertonut osan tapahtumistaa avokilleen, ja tämä oli alkanut itkemään. Siinä mies oli tajunnu, että rakastaa tätäkin yhä. No lähdin ovet paukkuen ja samana iltana kerroin kaiken,minkä mies oli jättänyt kertomatta tälle avokille (kuvat viesteistä todisteena) , mutta ei uskonut minua, ei usko tänäkään päivänä.
Edelleen haikailen päivittäin tämän miehen perään, ja hän katselee minuakin pitkään töissä aina kun näämme. Voi kun saisin edes yhden illan, tai loppuelämäni tämän kanssa...
Mutta kertokaa,mikä mielestänne mieheen meni?
Kommentit (37)
Elämässä ja ihmissuhteessa on muutakin kuin seksi. Sitähän se taisi kanssasi ainoastaan olla. Joskus rutiinit voittavat. Eniten tässä kuitenkin ihmettelen naista, joka ottaa petturimiehen takaisin.
Ap on välittömästi puukottamassa selkään, kun asiat eivät mene mielensä mukaan. Huh huh. Juuri tuollaista naista en missään tapauksessa haluaisi elämääni vaikeuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on välittömästi puukottamassa selkään, kun asiat eivät mene mielensä mukaan. Huh huh. Juuri tuollaista naista en missään tapauksessa haluaisi elämääni vaikeuttamaan.
Parempi minun mielestä oli , että nainen tiesi? Muuten tämä minun ja miehenkin juttu olisi varmasti jatkunut pidempään, ellei olisi kiinni jäänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää minulle mistä näitä ihmisiä löytyy, jotka haluavat aloittaa suhteen ihmisen kanssa, joka pettää ensin edellistä kumppaniaan (oli tuo suutelu jo sillä puolella)?! Ettekö te halua ihmistä, jolla on munaa lopettaa ensin edellinen suhteensa. Minusta ap voitit, kun et päätynyt tuollaisen miehen kanssa yhteen, vaikka hormonit hyrräsi kovalla kuten ne aina alussa tekee.
Ja sama toisinkin päin. Mies voitti, kun ei jne.
Tuttua huttua, olen ollut vaimon kanssa yli 15 vuotta ja sinä aikana on ollut useampi sivusuhde, olen myöskin kaikissa näissä vedättänyt naisia juurikin AP:n kertomilla tavoilla, toimii hyvin. En tiedä onko vaimolla ollut sivusuhteita, toivottavasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi minun mielestä oli , että nainen tiesi? Muuten tämä minun ja miehenkin juttu olisi varmasti jatkunut pidempään, ellei olisi kiinni jäänyt. Ap
Missään tapauksessahan kertomisen takana ei ollut oma halusi jatkaa suhdetta miehen kanssa, ja siksi rikkoa miehen parisuhde. Eipä niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua huttua, olen ollut vaimon kanssa yli 15 vuotta ja sinä aikana on ollut useampi sivusuhde, olen myöskin kaikissa näissä vedättänyt naisia juurikin AP:n kertomilla tavoilla, toimii hyvin. En tiedä onko vaimolla ollut sivusuhteita, toivottavasti on.
Good for u. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen siis parisuhteessa elävä nainen, ja ihastuin noin vuosi sitten työkaveriini. No tämä työkaverikin seurustelee ja on avoliitossa, ollut jo 7 vuotta. Itsellä avoliittoa takana vuosi.
Eli ihaatuit työkaveriin samoihin aikoihin kun aloitit avoliiton. Aika porvoolaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rakasti teitä molempia ja sitten piti vaan tehdä päätös ja valita toinen.
Mutta miksi valita se, jonka kanssa elämä on tätä rutiinia ja ketä piti oikeen pettämään lähteä? Ap
Kultapieni, se valehteli sulle silmät suut täyteen, että pääsi sun pöksyihin. Käytti sua hyväkseen, kertoi sitten asiasta puolisolleen, mikä sitten rikkoi heidän parisuhderutiininsa (jos sellaista olikaan) ja nyt hänellä on tuttu turvallinen vaimo, joka yrittää entistä enemmän miellyttää miestään.
Vierailija kirjoitti:
No lähdin ovet paukkuen ja samana iltana kerroin kaiken,minkä mies oli jättänyt kertomatta tälle avokille (kuvat viesteistä todisteena) , mutta ei uskonut minua, ei usko tänäkään päivänä.
...
Mutta kertokaa,mikä mielestänne mieheen meni?
Haistoi AP:ssa myrkyllisen nartun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihaatuit työkaveriin samoihin aikoihin kun aloitit avoliiton. Aika porvoolaista.
Niiin, niinhän ei voi käydä kuin vasta kun on ollut avoliitossa 5 vuotta, 3 kk, 22h ja 50 min.
Joka suhteeseen tulee arki jossain vaiheessa ja yleensähän suhteen alku on ihanaa ja taianomaista, luultavimmin myös tuon miehen ja hänen vaimonsa suhteessa. Ei se välttämättä suhdetta vaihtamalla parane, saa vain kokea sen jännittävän alkuhuuman uudelleen ennen homman arkipäiväistymistä. Siinä saa usein olla vaihtamassa kumppania jos ei yhtään kestä rutiinia.
Luulet varmaan tosiaan, että tämmöinen "ihana pettäjä" olisi pysynyt sulle uskollisena :D
Sillä miehellä ja sen avopuolisolla on kuitenkin pitkä historia takana. He ovat kokeneet paljon yhdessä ja kiintyneet toisiinsa.
Sinun kanssasi hän varmaan koki sen alkuhuuman uudestaan, mutta päätöstä tehdessään tajusi, ettei rakkaus avopuolisoaan kohtaan ole kadonnut minnekään.
Taisit jäädä nyt vain toiseksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiin, niinhän ei voi käydä kuin vasta kun on ollut avoliitossa 5 vuotta, 3 kk, 22h ja 50 min.
Onhan siinä (5 v jne) suhde jo rutinoitunut arkeen, ja saattaa kaivata jotain uutta jännää. Avoliiton alussa pitäisi olla vielä uutta ja ihmeellistä, eikä siinä luulisi olevan tilaa muille. Kertoo tietysti ihmisestä jotain, jos jo siinä vaiheessa vilkuilee muita, vieläpä ihastuu.
Sä olit jännä ja ihana, ja miehellä oli suhteessaan ollut vähän väljähtynyttä. Kanssasi sai kohennettua itsetuntoaan ja kokea olevansa haluttu mies. He ehkä saivat vaimonkin kanssa aikaan oikein puhdistavan riidan ja sen päälle ihanaa sovintoseksiä niin intohimoisesti ettei vuosiin.
Mies ehkä oli itselleenkin vähän valehdellut, että voisi lähteä liitostaan. Kun se kuitenkin tuli konkreettisesti valinnan eteen, niin osoittautui fantasiaksi, ja hän halusikin jäädä. te ette kumminkaan edes tunteneet toisianne, niin paljon että voisi tietää mitä arki kanssasi olisi.
Onhan se asia noinkin... miksi ei olisi voinut minua pettää vaikka exänsä kanssa yms... ap