Onko yleistä, että kurahousujen laitto on näin hankalaa?
Vahdin ja ulkoilutan "kesätyönä" sukulaislasta ja äidin ohjeiden mukaan märällä laitetaan saappaat ja kurahousut, mutta mulla on oikeasti suuria vaikeuksia, kun lapsi vänkää viimeiseen asti vastaan, jää kinaamaan viimeistään jostain henkseleiden kiinnittämisestä tai saapasrenksukoiden laitosta. Muuten on ihan kiltti ja hyväkäytöksinen ja on siis jo aika iso, eli pukemiset pitäisi kyllä sujua. Kerran annoin olla laittamatta, mutta sain moitteet, kun housut vähän likaantui, eli pakkohan ne on sitten saada puetuksi. Mulla on ittellä tosi vähän kokemusta näistä, oli kai mulla lapsena kurahousut, mutta en muista, että niistä olisin kiukutellut.
Kommentit (12)
Jos lapsi pitää nuorta hoitotätiä ikäänkuin kaverinaan ja siksi nolostelee pikkulasten vaatteiden pukemista?
Jospa antaisit lapsen pukea kurahousut itse niin pitkälle kuin mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Jospa antaisit lapsen pukea kurahousut itse niin pitkälle kuin mahdollista?
Joo siis lapsi on käynyt jo vuoden koulua, joten olen tietysti noin ison antanut itse pukea, mutta se meinaa jäädä vähän puolitiehen ja sitten eteisen lattialla kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne todellakaan mitkään herkkupalat ole pukea, mutta lapset tykkää kuraleikeistä!
Totta. Kesällä ne voi olla aika hiostavat.
MiKsi kurahousut pitää pukea? Ei kurahousuja tarvita. Perusvaatteet, tai korkeintaan jotkut ulkohousut. Sitten pihalta kotiin - ja pesulle. Vaatteet koneeseen ja kuivausrumpuun. Käyttäkää järkeä. Pukisitko itse mielelläsi kamalat, hiostavat kurahousut?!
Provo!
Kuka nyt kouluikäsellä henkselikurahousuja pitää? Tämä on niiden kurahousupervojen tuotoksia. Niillä on muuten ihan omat sivustotkin. Eli ei kovin harvinainen fetissi.
Vierailija kirjoitti:
MiKsi kurahousut pitää pukea? Ei kurahousuja tarvita. Perusvaatteet, tai korkeintaan jotkut ulkohousut. Sitten pihalta kotiin - ja pesulle. Vaatteet koneeseen ja kuivausrumpuun. Käyttäkää järkeä. Pukisitko itse mielelläsi kamalat, hiostavat kurahousut?!
Lapsen äiti oli ne käskenyt, joten ei lapsenvahti voi sitä päättää!
Koululaiselle kurahousut kesällä? Juu ei
Vierailija kirjoitti:
No ap:han oli antanut olla laittamatta mutta oli saanut heti moitteet. Kai kuitenkin lapsen vanhempia pitää totella jos haluaa kesätyöpaikkansa pitää?
Vierailija kirjoitti:
Provo!
Kuka nyt kouluikäsellä henkselikurahousuja pitää?
Iltiksessä piti olla kurikset.
Ei ne todellakaan mitkään herkkupalat ole pukea, mutta lapset tykkää kuraleikeistä!