Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Meikkivoide todella rasvaiselle iholle.

Vierailija
07.07.2016 |

Mattaa ja pitkäkestoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy Dermablend, löytyy apteekeista.

Vierailija
2/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kalmankalpeellekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset meikkivoidetta?

Vierailija
4/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt uudesta Fit me matte + poreless -meikkivoiteesta. Sävy 110 on myös sopivan vaalea (vaalein valittavista sävyistä).

Vierailija
5/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasvoittuva iho ja olen hylännyt voidemaiset meikkipohjat kokonaan pois ja vaihdoin luonnonkosmetiikkaan. Tällä hetkellä on Lily Lolo ja olen tykännyt, pitää ihon paljon paremmin mattapintaisena, mitä nestemäiset ja esim. se Maybellinen Matta Mousse (joka lähti liukumaan iholla, yöks). Kesähelteellä tietenkin vähän kiiltelee iho T-alueelta, mutta ei läheskään niin pahoin, mitä aikaisemmilla meikkivoiteilla ja pohjilla, mitä käytin.

Jos kaupungistasi löytyy esim. kauneushoitola, jossa myyvät luonnonkosmetiikkaa, niin käy ihmeessä paikan päällä kyselemässä ja pyytämässä näytteitä? :)

Vierailija
6/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhemainen mineraalimeikkivoide. Pieniä näytepurkkeja voi tilata ja kokeilla mikä on paras sävy. Alle voi laittaa pohjustusvoiteen lisäksi mineraalipuuteria (vähän vain) ja päälle myös.

Oma ihoni on rauhoittunut iän myötä ja nykyään riittää pelkkä meikkivoide ( siis tuo jauhemainen).

Vierailija
7/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome!

Vierailija
8/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin 24h joku matte. Ainakin omalla sekaiholla TODELLA matta, kuivattava jopa, joten voisin kuvitella sen sopivan juuri rasvoittuvalle iholle. Tää nyt ainakin yks vaihtoehto, jos halvempaa etsii :)

Vierailija
9/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mun rasvaiselle iholle on paras tuote Joe Blascon BB-voide . BB-voiteet ei erityisemmin peitä, mutta tasoittaa ihon sävyä hyvin.

Vierailija
10/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorealin 24h joku matte. Ainakin omalla sekaiholla TODELLA matta, kuivattava jopa, joten voisin kuvitella sen sopivan juuri rasvoittuvalle iholle. Tää nyt ainakin yks vaihtoehto, jos halvempaa etsii :)

Tuosta ei taida olla "kalmankapeelle" sävyä :/ olettaen siis, että kakkonen on ap.

Vierailija
11/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras on Make up foreverin mattameikkivoide. Ja Narsin Velvet matte skin tint (mutta ei niin peittävä).

Ja samoin hyvä on Kat von D:n Lock it- meikkivoide (TODELLA peittävä, mutta soveltuu ihan ok myös rasvoittuvalle iholle).

Dermablendin meikkivoide ei mielestäni hyvää. Meikkivoide ei puuterista huolimatta "asetu" vaan tarttuu ihan joka paikkaan.

Voin sanoa nämä ehdotukset vuosien etsinnän tuloksena hyviksi. Olen nimittäin kolunnut kaikki mahdolliset läpi, mitä olen vain löytänyt.

Ainiin, mielesteni mineraalimeikkivoiteet eivät pidä rasvaisuutta kurissa :/ oman kokemukseni pohjalta.

Vierailija
12/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Double Wear Stay In Place -meikkivoide on paras. Meikkivoide on aika kallis mutta todella riittoisa, peittävä ja pysyy hyvin paikallaan rasvaisella ihollakin.

Meikkivoiteen pysyvyyttä voi parantaa meikkivoiteen päälle suihkutettavalla viimeistelysuihkeella. Esim. Urban Decay -sarjalla (saa Sokoksella) on ihan älyttömän hyvä suihke tähän tarkoitukseen. Itselläni on rasvoittuva iho ja suihkeen käyttö auttaa tosi paljon, meikki pysyy siistinä paljon pidempään.

Myös laadukkaat mineraalimeikkipohjat ovat hyviä rasvoittuvalle iholle. Esim. aiemman kirjoittajankin vinkkaama Lily Lolo, tai sitten Everyday Minerals, Bare Minerals... muitakin hyviä merkkejä on. Kannattaa kuitenkin huomata, että esim. L'Oréalin "mineraalimeikit" eivät ole sama asia. Monilta merkeiltä, esim. Lily Lololta ja Everyday Mineralsilta saa edullisesti pikku näytteitä tilattua, joilla on helppo kokeilla mineraalimeikkipohjan sopivuutta itselle.

Vierailija
13/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja nro 12 jatkaa.. siitä oon samaa mieltä nro 11:n kanssa että mineraalimeikkipohja ei varsinaisesti hillitse rasvoittumista. Mutta ainakaan minulla mineraalimeikin kanssa päivän mittaan lisääntyvä rasvoittuminen ei tee ihosta pahan näköistä, meikki ei kökköönny ja näyttää iltaan saakka hyvältä tai ainakin suht hyvältä.

Vierailija
14/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hullun rasvoittuva iho ja mineraalimeikkipohjat ovat olleet kyllä pelastus. Niillä saa peittävän tai vähemmän peittävän tuloksen sen mukaan, kuinka paljon tuotetta käyttää, eivät jätä sellaisia rumia rajoja joita helposti jää voidemaisista tai nestemäisistä tuotteista, ja pysyvät hyvin paikallaan. Aina siihen asti kunnes meikki alkaa "uida" rasvassa, kuten käy kaikille meikeille jos iho on oikeasti todella rasvainen kuten minulla on. Vielä tässäkin vaiheessa mineraalimeikki kuitenkin näyttää siistiltä ja  ylimääräisen rasvan voi painella talouspaperiin.

Aiemmin käytin Revlonin jotain rasvatonta nestemäistä tuotetta (en muista enää nimeä enkä tiedä myydäänkö tätä enää), joka kyllä tarttui todella tiukasti ihoon ja päästi rasvatkin läpi pahemmin siirtyilemättä. Nyt vanhemmiten, kun kokeilin sitä pitkästä aikaa, huomasin että se korostaa ihon alkavaa ryppyisyyttä. Ihon pinnasta tulee jotenkin elottomamman ja ryppyisemmän näköinen - ehkä siksi että tuote on tosiaan sellaista liisteriä että vaikuttaa jo ihon kimmoisuutta vähentävästi. Jauhemaiset meikit puolestaan hieman tasoittavat ihon pintaa. Suosittelen!

15/17 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään uudempia suosituksia?

En kaipaa paljon peittoa, vaan tuotetta, joka pitäisi ihon mattana.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/17 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benecosin mineraalimeikkipuuteri.

17/17 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Onko kokemuksia LOrealin nude magique BB-voiteesta? Sopiiko rasvaisella iholle?

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan