Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon mässännyt koko päivän, kannattaako edes lähteä kävelylenkille? :(

Vierailija
07.07.2016 |

Kävin Burger Kingissä, oon syönyt ainakin 200g suklaata ja muutenkin possuillut koko päivän :( Kannattaako tässä mihinkään kävelylle lähteä, etenkin jos käy vaan jonkun 30-45min lenkin?

Tää on aina mun ongelma. Jos en elä koko päivää tosi kurinalaisesti, luovutan enkä viitsi tehdä yhtään mitään kun ei siitä ole mitään hyötyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista logiikkaa, nythän sinun pitäisikin liikkua ja paljon jos haluat että tuo kaikki ruokamäärä ei lihota.

Vierailija
2/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, saat raitista ilmaa ja ähky helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis logiikka on tässä se, että av kyllä tietää, että kannattaa, mutta nyt etsii tekosyitä sille, että ei tarvitsisi lähteä.

Vierailija
4/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ny hirviästi voi haitata, jos pari kertaa vuodessa pitää tollasen mässypäivän. Mut, jos sulle tulee parempi fiilis ja omatunto, nii mee ihimees :'D

Vierailija
5/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, koska joudut kävelemään useita tunteja, että saat tuon edes nollattua. Eli jostain 30min lenkistä ei ole yhtään mihinkään.

Vierailija
6/6 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo lähteä, vaihdoin kamat ja kaikki. Pääsin n. 150 metriä ovelta kun sade alkoi. Niin innokas en ole että lähtisin sateeseen. Huomenna uusi yritys.

Ja tämä mässypäivä on enemmän sääntö kuin poikkeus, siksi sinne kävelylle tosiaankin pitäisi lähteä. Nyt menen saunaan ja kiroan itseäni kun olen tällainen saamaton, itsekuriton läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme