Menee hermot miehen siskoon!!
Miehen sisko soitti eilen ja ilmoitti tulevansa käymään (välimatkaa +100 km). No mies ja minä oltiin, että ei siinä mitään, tervetuloa vaan.
Tuli illasta lastensa kanssa ja parkkeerasi meidän kohtuu pieneen asuntoon, koska tekee pesäeroa miehestään. Ei ilmottottanu ollenkaan tarvitsevansa yöpaikkaa ja selvisi tuo miesasiakin vasta. Mies soittelee auton perään, kun ei pääse töihin. Sisko majailee meidän sohvalla ja kämppä on täynnä pentujen roinaa. Käytävään raahas rattaat, joita ei siellä saisi edes pitää paloturvallisuussyistä.
Taapero repii kaikkea, minkä irti saa eikä äiti välitä. MUN pitää hypätä miehen siskon pennun perässä ja kattoa, ettei se tuhoa mitään enempää. Taapero on toistaiseksi repiny lehtiä ja työntäny palasia suuhun ja alkutöikseen meinannu tukehtua muovipussiin. Pentu alkaa itkeä hirveästi, jos siltä ottaa jotain pois. Esikoista ei saisi missään nimessä kieltää, kun "tapan luovuuden". Nuorempi huutaa välillä kuin pistetty sika. Miehen sisko valittaa, kun meillä ei ole vessassa tai missään muuallakaan riittävästi tilaa vaihtaa vaippaa niin tekee sen keittiön tasolla. Ei löydetä jääkaapista mitään, kun sisko on käynny siellä "järjestelemässä" omat tavaransa.
Mies sanoo, että sitä pitää ymmärtää, kun sillä on niin vaikeeta. Ei ole mitään hajua, miten pitkään tuo meinaa olla täällä. Minä en ole niin läheisissä väleissä sen kanssa. Mieskään ei tunnu tietävän. Menis v**** s****** hotelliin!!
Kommentit (23)
Kokolailla typeriä akkojen vastauksia täällä. Onko kanojen aivot noin pieniä?
Jos mun miehen sisko tulis vastaavassa tilanteessa meille, niin koittaisin ennemmin helpottaa hajalla olevan ihmisen elämää ja hoitaa lapsia ja tehdä ruokaa yms. ja antaa siskon hetken hengähtää. Koita vähän edes asettua toisen asemaan. Toki jos vierailu venyy yli viikkoon, voisi jos alkaa sanoa, että tiedäthän, että tämä ei voi olla pysyvä tilanne näin ja sit auttaa ettimään omaa kämppää tai neuvottelemaan paluusta kotiin. Mutta 1,5 päivän jälkeen pitäisi vielä kyllä vähän enemmän olla hermoja jäljellä!
Korjaat vaan itsellesi tärkeät jutut johonkin jemmaan ja sovit siskon kanssa pelisäännöistä, miten teillä eletään, jos toivot hänen olevan jossain asiassa huomioonottavampi.