Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töitä joissa mies voi käyttää pukua jne? (lue koko aloitus)

Vierailija
07.07.2016 |

Olen siis liiketalouden tradenomiopiskelija, ikää päälle 20. Ensimmäinen vuosi takana ja aion erikoistua markkinointiin koska en vain osaa matematiikkaa niin, että voisin laskentatoimeen erikoistua. Minua kiinnostaa myös valtiotieteet, eli yleinen valtio-oppi ja siitä maailmanpolitiikan tutkimus, sekä alue- ja kulttuuritutkimuksessa Pohjois-Amerikan tutkimus. Kauppakorkeaan en usko pääseväni kovin helposti matematiikan vuoksi, ja oikiksen asiat eivät kiinnosta. Eli jos jätetään pois ne perinteiset juristi ja rahoitusala, sekä esim Halosen vartija ym jossa ei ole tavallista pukua vaan sen tapainen työasu, niin missä työtehtävissä/ammateissa pääsisi käyttämään pukua? Mielellään vielä liivin kanssa. Lounaspukua käyttäisin (googlatkaa jos ette tunne käsitettä). Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myynti ja markkinointi. Jos pitää edustaa messuilla yms. tapahtumissa,  ja viedä potentiaalisia asiakkaita lounaille ja illallisille, niin johan tulee puvulle käyttöä. 

Myynti- ja markkinointialaa opiskelenkin.

Ap

Ei muuta kuin myyntihommiin, saat pitää juuri sellaista pukua kuin haluat, hyvät palkat, työsuhdeautot.

Itse toimin Aluemyyntipäällikkönä. Palkkani 7800.-/kk brutto, päivärahat n. 200.-/kk netto. parin vuoden välein vaihtuva n. 40.000.- arvoinen auto jne.

Oletko ekonomi vai tradenomi? Mitä vinkkejä työnhakuun, on takana on vuosi tradeopintoja,työkokemusta pari viikkoa vitamiinien puhelinmyynnistä ja lukioikäisenä jaoin mainoksia?

Ap

Vierailija
62/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyri Kämp -hotelliin töihin!

Tai hienoon miestenvaateliikkeeseen.

Myös Louis Vuittonin ovimies on viimeisen päälle pukeutunut.

Kummatkin mainitsemasi paikat olisivat lähellä minua mutta pitääköhän Kämpissä olla esim restonomi ja LV:lla vartija tmv?

Ap

No soita ja kysy! Varmaan ainakin Kämpissä on monenlaisia tehtäviä, ihan varmasti markkinointipuolellakin.

Toisaalta, joku tyylikonsultin tai upscale miesten vaatturiliikkeen homma voisi olla sulle nappiin, kun selvästi olet miesten muodista kiinnostunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://cdn.styleforum.net/d/d3/350x700px-LL-d364ab22_2.png

Tällaista asua siis tahtoisin käyttää

Ap

Stokkan miestenvaateosastolla tai jossain miesten pukumyymälässä?

No ei Stockalla ainakaan.

Lontoossa 1950-luvulla? Näytelmässä? Perusta brittiläistyylinen teehuone tai B&B .

Vierailija
64/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyri Kämp -hotelliin töihin!

Tai hienoon miestenvaateliikkeeseen.

Myös Louis Vuittonin ovimies on viimeisen päälle pukeutunut.

Kummatkin mainitsemasi paikat olisivat lähellä minua mutta pitääköhän Kämpissä olla esim restonomi ja LV:lla vartija tmv?

Ap

No soita ja kysy! Varmaan ainakin Kämpissä on monenlaisia tehtäviä, ihan varmasti markkinointipuolellakin.

Toisaalta, joku tyylikonsultin tai upscale miesten vaatturiliikkeen homma voisi olla sulle nappiin, kun selvästi olet miesten muodista kiinnostunut!

Olen mielestäni tyylikäs mutta hyvin hillitty ja konservatiivinen pukeutuja. Voisihan se konsultointi olla mielenkiintoista tai vaatturiliikkeessä mutta minulla on peukalo keskellä kämmentä :D ja tyylikonsultti käsitteenä tuo mieleen jonkun homomiehen ja itse olen ihan 100% hetero :D

Ap

Vierailija
65/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Saunalahden hintasaarnaja. Näytät komealta puvussa kun kajautat "Hello. We are Elisa Saunalahti missionaries from Finland. Do you have time to talk about the miracle of Elisa Saunalahti prices?" p.s tämä oli ihan vain hyväntahtoista leikinlaskua :)

Vierailija
67/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Saunalahden hintasaarnaja. Näytät komealta puvussa kun kajautat "Hello. We are Elisa Saunalahti missionaries from Finland. Do you have time to talk about the miracle of Elisa Saunalahti prices?" p.s tämä oli ihan vain hyväntahtoista leikinlaskua :)

Haha, tuo oli hyvä! 😂

Ap

Vierailija
68/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity opintoihisi, ja hae jatkossakin töitä vakuutusyhtöstä, pankeista tms. kyllä niissä myynti- ja markkinointi-ihmisiäkin tarvitaan. Sinne tuollaiset puvut luonnollisimmin sopivat. Toki jos sinulla on pokkaa, voit käyttää tuollaisia pukuja ihan koska vaan. Onhan niitä naisiakin, jotka pukeutuvat aina esim. vintage- tai pin up -henkisesti. Itse asiassa tiedän pari miestä, jotka pukeutuvat aina vintage-henkisiin liivipukuihin, ja ihan tavallisia töitä tekevät, siis sellaisia kuitenkin että voivat käyttää omia vaatteitaan töissä ja työ on suhteelliseen siistiä sisätyötä.

Vierailija
69/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity opintoihisi, ja hae jatkossakin töitä vakuutusyhtöstä, pankeista tms. kyllä niissä myynti- ja markkinointi-ihmisiäkin tarvitaan. Sinne tuollaiset puvut luonnollisimmin sopivat. Toki jos sinulla on pokkaa, voit käyttää tuollaisia pukuja ihan koska vaan. Onhan niitä naisiakin, jotka pukeutuvat aina esim. vintage- tai pin up -henkisesti. Itse asiassa tiedän pari miestä, jotka pukeutuvat aina vintage-henkisiin liivipukuihin, ja ihan tavallisia töitä tekevät, siis sellaisia kuitenkin että voivat käyttää omia vaatteitaan töissä ja työ on suhteelliseen siistiä sisätyötä.

Juu ja haen kyllä. Olisi pokkaa käyttää kun haluan mutta en osaa vielä solmiota solmia eikä ole kauheasti rahaa hankintoihin. Voitko yhtään kertoa millä alalla he, ovat pankki/vakuutusalallako?

Vierailija
70/82 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja haen kyllä. Olisi pokkaa käyttää kun haluan mutta en osaa vielä solmiota solmia eikä ole kauheasti rahaa hankintoihin. Voitko yhtään kertoa millä alalla he, ovat pankki/vakuutusalallako?

Ei ole, toinen on julkishallinnossa ja toinen yhdessä erikoisliikkeessä myyjänä (ei vaateliike).

Vierailija
71/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö herätysliikkeen maallikkosaarnaajilla ole usein puku? Esim. Nokia Mission Markku Koivistolla. Helsingin Saalem seurakunnan vanhimmiston jäsenet käyttävät myös pukua ja eräällä taisi olla vielä hattukin.

Vierailija
72/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokauppias.

Myyntiedustaja.

Myyntityössä puku on ihan normaali asu, muilla aloilla sitä ei käytetä arjessa. Asianajajatkin ovat enemmän semmoista neule porukkaa toimistolla.

Vierailija
73/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisit siis pukeutua kuten tuo herrasmies? Tuo sketsi on ihan surkea mutta ainakin kaverilla on tyyliä.

Vierailija
74/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole valmis valehtelemaan työnhaussa motiivisi työntekoon.

Vierailija
75/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole valmis valehtelemaan työnhaussa motiivisi työntekoon.

Juu olen.

Vierailija
76/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisit siis pukeutua kuten tuo herrasmies? Tuo sketsi on ihan surkea mutta ainakin kaverilla on tyyliä.

Pakko myöntää että on tyylikäs kuin mikä. Juuri tavoittelemani tyyli.

Ap

Vierailija
77/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo?

Vierailija
78/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauturi taitaa olla sulle sopiva ammatti!

Vierailija
79/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo?

En todellakaan ole. Jos et olisi huuteleva jonne tietäisit, että linkkini edustavat miesten klassista pukeutumista, jota ihan heteromiehet ovat noudattaneet, kaikki yritysjohtajat, poliitikot,valkokaulustyöntekujät sun muut. Homojen tyylillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Katso vaikka video Pridestä niin näet miten homot pukeutuvat, ei näin.

Ap

Vierailija
80/82 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauturi taitaa olla sulle sopiva ammatti!

Edelleenkään ei!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi