Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni nainen ja iso mies

Vierailija
07.07.2016 |

Onko muita, joilla mies on huomattavasti pituudeltaan ja painoltaan suurempi? Millaiset erot cm/kg?

Mies 25cm pitempi ja 30kg painavampi ja lihaksia siis.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te panette?

Me ainakin ihan normaalisti. :D Päällä ollessa on jopa helpompi, siis hyvin ylettää pussailemaan samalla. Sohvalla istualtaan on helpompi myös, siis ihan pelkkä pussailukin. Istua siis miehen syliin, isolla pituuserolla toimii loistavasti. Lähärikin onnistuu, joutuu siinä mies vähän ylös nousemaan jos pussailla haluaa.

Huvittava väite on aina ettei yletä pussailemaan. No, se tehdään meillä tosiaan sohvalla tai sängyssä tai sitten mies nostaa syliinsä, yleensä tää kyllä päätyy sitten makkariin, mihin kantaa mut. Meillä siis tuo 70kg painoero, niin hyvin jaksaa kannatella.

Vierailija
22/25 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 160/52, kun aloin seurustella lapseni isän, 190/80+ kanssa. Hänen tarkkaa painoaan en todellakaan muista mutta silloin se ei kai vielä ollut yli 90 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 157 cm.M 192.

Vierailija
24/25 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 28cm pidempi ja 38kg painavampi. Minä olen pieni nainen ja hän raamikas keskimittainen mies. Hän jaksaa kanniskella mua yhdellä kädellä. Hauskinta on se, että mua pidetään hänen nuorena vaimona vaikka oon vanhempi. Mut ilmeisesti pienet naiset ei vanhene niin nopeasti.

Vierailija
25/25 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te panette?

Perussetti on sellainen, että vaimo ratsastaa ensin itselleen pari orkkua, mihin ei paljoa mene aikaa ja sitten joko lähetyssaarnaaja-asennossa tulee vielä pari kertaa tai sit mä painan takaapäin ja taas vaimo tulee vähintään sen pari kertaa ja siinä vaiheessa en enää kestä, vaan meikäkin tulee.

Tuollainen pienikokoinen nainen on kätevä, kun kaikki asennot toimivat, kuten esim. seisaaltaan siten, että kannattelen vaimoa polvitaipeista ja kokeilen, saanko pantua kipsilevyseinän nurin/reiän siihen. Joskus tulee katseltua pareja, joissa eukko on mahdoton ryhävalas, hiukan säälinsekaisin tuntein, että mitenkähän noi oikein panee, jos panevat ollenkaan. Monella matamilla jo pelkkä perse painaa ainakin 85kg, niin ei sellaista juurikaan kukaan kykene keventelemään, jos matami koittaa ratsastaa. Ja lähetyssaarnaaja-asennossa matamin maha kun on melkoinen, niin ei takuulla ukosta vilahtele kuin päälaki hieman, kun se reppana koittaa jyystää siellä laardimakkaroiden keskellä. Montakohan kertaa on akti loppunut kesken sen takia, kun eukko on pieraista pajauttanut niin lujaa, että ukko on lentänyt sängyn jalkopään yli lattialle tai seinään. Minulle on tullut niin kauheita mielikuvia lihavista naisista ja seksistä niiden kanssa, että olen ihan suosiolla jättänyt ne kokonaan väliin ja kuksinut vain hyvärunkoisia naisia ja paino siinä 50kg korvilla.