Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette tyytyväisiä siihen, että juuri teidän kesälomanne aikana on kylmää ja sateista, minkälaista työtä teette?

Vierailija
07.07.2016 |

Mä siivoan vaatekauppaa. Musta on kiva olla just tämmösillä säillä pois töistä, koska varsinkin tällaisilla keleillä siellä on inhottava siivota, kun likaa ja kuraa on normaalia enemmän. Ja pölyä, koska nyt on myös alennusmyyntiaika ja ihmiset käyvät paljon sovittelemassa vaatteita.

Oon vaan tyytyväinen, jos silloin on kuivaa ja lämmintä kun palaan töihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä. Olen aina tyytyväinen, kun olen lomalla. Ihan sama millainen ilma on :)

Vierailija
2/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla eikä mua haittaa millainen sää tuolla on. En tykkää oleskella auringossa enkä maata uimarannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kioskissa töissä. Mut ei mun ammatilla ole merkitystä. Kaikki ei vain tykkää pilvettömästä hellepäivästä. Kurapäivinä on enemmän siivottavaa, mutta hellepäivinä on tosi tukala olla töissä. Puolensa ja puolensa. Mut ei se lattian pesuun menevä viis minuuttia enemmän sulkemisen jälkeen niin kamalaa oo.

Vierailija
4/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kun minulla on työ, josta olla lomalla. Paljon kivempi näin kun työttömänä ollessa. Sekin on koettu.

Vierailija
5/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisto- ja it-työssä. Työn puolesta ei ole väljä säällä. Mutta kun on viileämpää niin jaksan paremmin tehdä kotiaskareita ja lenkkeillä ja ulkoilla.

Vierailija
6/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija olen. Mutta ei mun ammatilla on yhteyttä siihen, minkälaisesta säästä pidän. Tykkään viileistä, pilvisistä ilmoista aina, niin töissä kuin lomalla. Helteellä on yhtä kurja tehdä töitä kuin lomailla.

Vierailija
7/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päiväkodissa, ja siellä nyt ollaan aina ulkona oli keli mikä tahansa. Nyt on ollut niin kaunis alkukesä ja helteistäkin on nautittu etten ole kaivannut lämpöä lomalleni (joskin sitä viime viikko sunnuntaihin asti vielä olikin).

Vierailija
8/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen freelance ja allerginen aurinkovoiteille ja oma hikikin ärsyttää helposti ihoa, joten viileä ja pilvinen sää sopii mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi