Nytkö se Av-mamma laittoi maitotölkkiinsä jotain työpaikalla?
Mennyt hermot, kun työkaverit käyttää maitoa kahvimaitona. Täälläkin asiasta avautui.
Kommentit (84)
Mietin ihan samaa kun luin uutisen :D
Mitäs läksivät, nii. Kikkelis kokkelis, nii.
ei hitto :D no jos on kerta tuollaiset oireet tullut ja jos syynä olisi varastettu kahvimaito, niin todellinen opetus. ei hitto, olisipa kivaa tietää, onko tää jokin hullu sattuma vai mikä on totuus.
Minäkin mietin samaa. Laksatiivia maitotölkkiin vai miten se nyt oli.. 😄
Ehkä, mutta todennäköisesti vaan vanhentunutta maitoa. Sitä on meilläkin töissä usein tarjolla ja kesällä erityisesti
Ahhahah, mä olin unohtanut ton jutun!!!
Poliisi tutkii, eli onkohan viitteitä siitä, että se merkintä on tölkissä ollut? Kuka saa sakot, pilaantuneen maidon tuoja vai maitovaras?
Seurassamme on laksatiivi myrkyttäjä:)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta todennäköisesti vaan vanhentunutta maitoa. Sitä on meilläkin töissä usein tarjolla ja kesällä erityisesti
Vanhentunut maito menee kokkareiksi kun sitä laittaa kahviin, ei sitä kukaan vahingossa juo. Tuskinpa kukaan olisi sitä ilmoittanut poliisillekaan. Kyl täs on taustalla jotain muuta.
En pysty lopettaan nauramista. Voi jestas.
Petyn kamalasti jos joku onkin vaan leiponut vahingossa jotain noro-pullia. :)
Vierailija kirjoitti:
Mennyt hermot, kun työkaverit käyttää maitoa kahvimaitona. Täälläkin asiasta avautui.
Ai niin, hihihi, jos se laitto nyt sitä laksatiivia sinne purkkiin. :D
Siltä vähän vaikuttaa,että maitovarkaisiin kyllästynyt mamma toteutti suunnitelmansa.
"
Postin turvallisuuspäällikkö Heikki Horn ei uskalla arvella, mistä oireilu johtuu.
– Odotamme testien tuloksia."
Sen mäkin haluaisin tietää,mikä palstalaisten ehdottamista aineista päätyi maidon joukkoon!
Hitto, jos tässä on kyse sinänsä harmittomasta "myrkytyksestä", niin olen kyllä ihan täysillä myrkyttäjän puolella! Siitäs saivat, itsekkäät ja ahneet maitovarkaat. Mutta miten mahtaa poliisi ja mahdollisesti oikeuslaitos suhtautua tällaiseen tapaukseen? Jäämme odottamaan lisätietoja.
Toivottavasti me muut mammat ei saada syytettä. Osallisia avunantoon.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkii, eli onkohan viitteitä siitä, että se merkintä on tölkissä ollut? Kuka saa sakot, pilaantuneen maidon tuoja vai maitovaras?
Kyllä sanktiot tulevat myrkyttäjälle. Edes maitovarkaan näpistäjää ei saa tietoisesti myrkyttää.
Reps :D