Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinikausi ja mun maha on kauhean näköinen

Vierailija
07.07.2016 |

Muilla raskaana olleilla maha näköjään on sileä ja ehkä vähän pömppis, mulla ryppyinen ja arpinen repale. Olen katsellut rannalla muita äitejä vertaillen ja pulskatkin näyttävät paremmilta kuin tälläinen laiha ja ryppyinen minä. Poitsu 2,5 vuotta eli ei muutosta enää tulossa? Lihakset on kunnossa mutta roikkuva nahka venynyt ja kurttuinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytä uimapukua.

Vierailija
2/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tuskailin mahaani (en ole edes synnyttänyt ja olen lihava, en laiha). Sitten päätin "luovuttaa" ja ostaa kokouikkarin. Mukavampaa, kun kaikki aika ei mene mahasta huolehtimiseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ulkona on vain 12 plusastetta.

Vierailija
4/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu epäreilulle että mulla nahka ja rinnat rutistui kokonaan ja muilla ei näy jälkeäkään raskaudesta. Sektioarpi jää piiloon alaosan alle. Haluaisin kulkea biksuissa ja oppia hyväksymään itseni mutta se on vaikeaa.

Vierailija
5/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman masun kanssa voi sentään käyttää kokouikkaria, rumia reisiä ei mikään piilota. Uimahalliinkaan kun ei saa mennä uimashortseilla, on meitä naisiakin jotka haluaisivat sellaisia käyttää!

Vierailija
6/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä bikinikausi, täällä koko viikko tullut vettä ja harmaata, lämpötila tuskin viittätoista.

Vierailija
7/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis edes uimapukukausi. Tämä on lähempänä toppatakkikautta.

Vierailija
8/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

appa kirjoitti:

Mutta tuntuu epäreilulle että mulla nahka ja rinnat rutistui kokonaan ja muilla ei näy jälkeäkään raskaudesta. Sektioarpi jää piiloon alaosan alle. Haluaisin kulkea biksuissa ja oppia hyväksymään itseni mutta se on vaikeaa.

Rohkeasti vaan bikinit päälle jos niistä kerta tykkäät, sinusta itsestäsi se vaan on kiinni miten asiaan suhtaudut, sivistyneet ihmiset tietää miksi sun vatsaan arvet on tulleet, rinnoille saat tukea bikineitten yläosalla.

Ei muut kuin bikinit päälle ja rannalle tai mihin sitten olitkin menossa, kyllä se itsetunto siitä kohoaa.

M

Vierailija
9/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään just nyt mutta heinäkuu kuitenkin ja rannalle toivomus päästä loman aikana. Bikinejä koittelin ja petyin peilikuvaan. Rannoilla ei näy koskaan tällaisia mahoja, olen ennenkin vertaillut.

Vierailija
10/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua. Aina on niitä, joilla on asiat paremmin kuin itsellä. Jos tuo nyt oikeasti vaivaa jatkuvasti, niin säästä rahaa ja mene plastiikkakirurgin leikattavaksi. Toki siinäkin on riskinsä, ja leikkauksista jää aina arpi. Mutta turha surkutella sitä, mitä ei voi muuttaa.

Vierailija
11/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

appa kirjoitti:

Ei missään just nyt mutta heinäkuu kuitenkin ja rannalle toivomus päästä loman aikana. Bikinejä koittelin ja petyin peilikuvaan. Rannoilla ei näy koskaan tällaisia mahoja, olen ennenkin vertaillut.

Sen kun laotat ne bikinit päälle ja menet rannalle. Suosittelen myös villapaitaa ja housuja, koska muuten palellut.

Vierailija
12/12 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäpä sitten nämä sateiset ja vilpoisat päivät itsesi ehostamiseen, niin olet sitten taas upeassa kunnossa, kun bikinikausi on säidenkin puolesta toden teolla täällä. Mutta pidä kiirettä, se tapahtuu vielä tämän kesän aikana, luultavasti vielä heinäkuunkin aikana.