Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päälle Ruisrockiin?

Vierailija
07.07.2016 |

Päivälämmöt +20 paikkeilla, mutta illalla ja yöllä lämpö laskee alle 15 asteen. Ei sada. On tämä vaikeeta.

Käviskö mekko päivällä, lisään sukkikset illalla ja takki illaksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on kyllä vaikeeta, en osaa auttaa valitettavasti.

Vierailija
2/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, lyhyt huppari, jonka alle biksujen yläosa sekä kertakäyttöinen sadeviitta, jalkaan kumpparit tai feikkicrocksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.on hiton tyhmä ja yksinkertainen

Vierailija
4/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit, lyhyt huppari, jonka alle biksujen yläosa sekä kertakäyttöinen sadeviitta, jalkaan kumpparit tai feikkicrocksit.

No huh huh... Leggareita en omista ja ne eicät ole housujen korvike. Huppari ok, biksujen yläosaa en käytä vaatteena. Kumisaappaita ja crockseja en omista. Joten kiitos vinkeistä, ei oikein osunut mulle.

Vierailija
5/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.on hiton tyhmä ja yksinkertainen

Ai, miksi näin?

Vierailija
6/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin hieman kiinnostaa, ollaan tosin huomenna vaan pari tuntia.

Vierailija
7/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mekko TAI hame/shortsit + toppi

- pitkähihainen paita (laukkuun)

- sukkahousut tai legginssit (laukkuun)

- huivi (voi käyttää päähineenä, istuinalustana tai kietoa harteille jos tulee kylmä)

- hyvät kengät

Vierailija
8/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko/hame on joidenkin miesten mielestä merkki siitä että olet helppo ja haluat seksuaalista kanssakäymistä.

Housut ei ainakaan anna mitään vihjailuja kenellekään, ja lisäksi monien (normaalien kunnollisten miesten) mielestä tiukat pitkät housut on seksikkäämmät kuin esimerkiksi löysä mekko, joka paljastaa vähän sääriä, mutta ei peppua.....

Vierailija
9/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut, ei mitään hameita tai shortseja, ellet halua väkisin näyttää paljasta pintaa.

Vierailija
10/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mekko TAI hame/shortsit + toppi

- pitkähihainen paita (laukkuun)

- sukkahousut tai legginssit (laukkuun)

- huivi (voi käyttää päähineenä, istuinalustana tai kietoa harteille jos tulee kylmä)

- hyvät kengät

Kiitos, tämä kuulostaa hyvältä. Toi huivi on ehdoton. Kiitti, ap.

Vierailija
11/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut, ei mitään hameita tai shortseja, ellet halua väkisin näyttää paljasta pintaa.

Yli 20 luvattu lauantaina ja auringonpaistetta. Kiva olla kireissä farkuissa sannalla...

Vierailija
12/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni päälle

Vierailija
13/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko/hame on joidenkin miesten mielestä merkki siitä että olet helppo ja haluat seksuaalista kanssakäymistä.

Housut ei ainakaan anna mitään vihjailuja kenellekään, ja lisäksi monien (normaalien kunnollisten miesten) mielestä tiukat pitkät housut on seksikkäämmät kuin esimerkiksi löysä mekko, joka paljastaa vähän sääriä, mutta ei peppua.....

No itse en koe tarvetta oll erityisen sexy. Joten mekko päivällä viileä ja illalla sukkisten kanssa saa lämpöä lisää. Tiukat housut parinkymmenen asteen auringonpaahteessa kuulostaa aika tukalalta.

Vierailija
14/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvät kengät on ehdottomat. Toki koroistakin voi olla apua jos on lyhyt ja haluaa paremmat näkymäy ihmismeren takaa.

Itse asiassa legginssit olisi kyllä ihan hyvä vaihtoehto, saa nopeasti seistenkin jalkaan toisin kuin jotkut sukkikset.

Vierailija
15/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ajattelee noin, niin vika on kyllä ajattelijassa eikä minun asussani. Käytän hameita ja mekkoja vuoden ympäri, eikä se KOSKAAN ole merkki siitä, että olen helppo tai haluan seksuaalista kanssakäymistä. Maahan ulottuvaan kaapuunko pitäisi pukeutua, ettei kukaan kuvittele väärin? Ja eikö niitä väärinkäsityksiä voi muka selvittää puhumalla, esimerkiksi sanoa iskemään tuleville miehille että "ei, en ole kiinnostunut seurastasi missään mielessä"?

Vierailija
16/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas nuo jotkut kommentit..Jokaisen naisen tulisi olla feministi. "Feminismi on radikaali ajatus siitä että naiset ovat ihmisiä". Jokainen nainen joka alentaa omaa sukupuoltaan, on paitsi tyhmä niin alentaa samalla itsensä. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Vierailija
17/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ihan tajua, miksi kyselet täällä mitä puet päälle, jos kerran tiedät sen mekon laittavasi. Laita vaan. Yleensä yläasteiässä ymmärretään myös, että illalla voi tulla kyllä eli jotain pitkähihaista mukaan.

Pidä hauskaa.

Vierailija
18/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas nuo jotkut kommentit..Jokaisen naisen tulisi olla feministi. "Feminismi on radikaali ajatus siitä että naiset ovat ihmisiä". Jokainen nainen joka alentaa omaa sukupuoltaan, on paitsi tyhmä niin alentaa samalla itsensä. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Miten kukaan täällä on alentanut sukupuoltaan? Onko mekkoon pukeutuminen "sukupuolen alentamista"?

Vierailija
19/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ihan tajua, miksi kyselet täällä mitä puet päälle, jos kerran tiedät sen mekon laittavasi. Laita vaan. Yleensä yläasteiässä ymmärretään myös, että illalla voi tulla kyllä eli jotain pitkähihaista mukaan.

Pidä hauskaa.

Ei ap ole mitään sanonut laittavansa, vaan muut kirjoittajat, esimerkiksi minä.

t: mekkoihminen, ei ap

Vierailija
20/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset