Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: pystyykö miehesi pitämään sinut "orgasmin partaalla"?

Vierailija
07.07.2016 |

Oma mieheni on mestari tässä. Hän huomaa, koska alan saada orgasmia ja lopettaa panemisen välittömästi. Sitten hän jatkaa sitä 1-3 työntöä kerrallaan ja lopettaa juuri ennen sitä "kynnystä", ja sitten taas jatkaa. Hän tekee tätä välillä monta minuuttia, kunnes "antaa luvan" laueta. Aluksi tämä ärsytti, koska orgasmi on ollut aiemmissa suhteissa hankala saada, mutta nykyään osaan nauttia siitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuolemalla lähes orgasmiinasti, sitten kun mieheni sallii orgasmin hän työntää kätensä vittuuni ja lipaisee klittaa silloin tulen ja voimakkaasti.

Vierailija
2/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei suhteen alkuaikoina tahtonut millään saada orgasmia yhdynnässä vaikka kuinka hellimme. Sitten kokeilimme (luin jostakin neuvon) , että nuolin hänet ihan orgasmin partaalle, lopetin ja jatkoin taas hetken päästä ja "kiusasin" häntä nautinnolla. Se oli ihanaa ja kiihottavaa ja tehosi. Kun sitten menin kovana sisään, tuli orgasmi sisälläkin ollessa. Nykyään hän saa orkun jo ensin kielellä ja sitten toisen kun menen sisään ja työntelen vaihtelevalla rytmillä. Joskus saa jopa kolmannenkin, mutta se on harvinaista, vaikka jatkaisimme kauemmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei suhteen alkuaikoina tahtonut millään saada orgasmia yhdynnässä vaikka kuinka hellimme. Sitten kokeilimme (luin jostakin neuvon) , että nuolin hänet ihan orgasmin partaalle, lopetin ja jatkoin taas hetken päästä ja "kiusasin" häntä nautinnolla. Se oli ihanaa ja kiihottavaa ja tehosi. Kun sitten menin kovana sisään, tuli orgasmi sisälläkin ollessa. Nykyään hän saa orkun jo ensin kielellä ja sitten toisen kun menen sisään ja työntelen vaihtelevalla rytmillä. Joskus saa jopa kolmannenkin, mutta se on harvinaista, vaikka jatkaisimme kauemmankin.

Minä opin tuon vahingossa nuorena. Halusin saada toisen kunnolla kiimaan ennen naintia, näi olin nuorena lukenut että pitää tehdä. Heti ekalla kerralla tyttöystäväni laukesi kovaa. En silloin tiennyt, että ei ollut saanut ja piti itseään kylmänä. Tuosta viisastuneena tein tuota aina.

Vierailija
5/16 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse halua tuota, mutta pystyy kyllä pitämään ihan huipulla pitkäänkin.

Vierailija
6/16 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua? Olen piinannut vaimoa satoja kertoja niin pitkälle, että pillu syö sormia jo epätoivoisesti. Kun siinä epätoivon ja hulluuden rajamailla antaa orkun vihdoin tulla niin lähtee aivan lapasista. Oma vaimoni rakastaa sitä siitä päätellen että antaa tämän aina tapahtua. Niin rakastan minäkin koska epätoivoinen haluava pillu ja nainen on parasta mitä tiedän.

Vierailija
7/16 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen silloin tällöin etenkin viikonloppuaamuisin jos satutaan sille tuulelle, että nuolen/sormetan vaimon useita kertoja lähelle orkkua. Pidän hetken taukoa ja jatkan taas, ei liian monta kertaa mutta muutaman. Jossain vaiheessa sanon, etten ole varma haluanko päästää hänet laukeamiseen asti, ehkä katsotaan uudestaan illalla. Jos päätän etten anna hänen tulla, lopetan nautinnon antamisen hitaasti ja jäämme pussailemaan ja lepäilemään vaimon vielä kiemurrellessa panetuksen tuskassaan. Vaimo ei tästä aina tykkää, saattaa jopa olla aivan oikeasti ärsyyntynyt, mutta illan tullen hän sitten kuitenkin kiehnää vierellä ja jos päädytään uudestaan hommiin, pikkarit onkin aivan märkänä ja sitten ei muuta kuin uudestaan kiusaamaan, pitäen häntä taas jännityksessä heltiääkö orkku tälläkään kertaa.

Suosittelen pitkittämään naisen nautintoa, ei liikaa piinaa heti vaan ajan mittaan totuttaen hänet siihen että hyvää kannattaa odottaa! Kannattaa yhdessä sopia, että oma apu on sitten ehdottomasti kielletty.

Vierailija
8/16 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tekee tota mulle usein. Nuolee ja/tai sormettaa ihan orkun partaalle ja pitää siinä. Mä kiemurtelen yleensä selälläni ja haluun niin laueta, mut taas sit haluankin, että se piinaava kihelmöinti ja kuumotus jatkuu. En osaa siinä puolitajuissani koskaan päättää kumpaa haluun enemmän ja hän nauttii selkeesti mun piinaamisesta, vähentää vaatteita ja näen miten hänellä seisoo. Tulee malttamattomana siihen ylle ja muutamalla kovalla työnnöllä panee niin, että tulee mun sisään ja samalla mä saan sen huikeen pidätellyn orkun. Lauetaan yhtä aikaa, mikä on kaikista ihaninta.

Joskus teen niin poikaystävälle, että annan vaikka panna vähän aikaa takaapäin keittiössä, pikapanotyylillä, mut sit lähden muina naisina muualle. Mies jää siihen huohotteleen, jos ei ehdi laueta ja kulkee sit kämpässä stondiksen kanssa mun perässä. Lopulta kaadutaan lattialle tai johonkin random paikkaan viimeistelemään nautinto. Mies käy tosi tosi kuumana siinä kohtaa, kun vähän kiusaan ja mullekkin tulee aina raju orgasmi<3

Vierailija
9/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tuollaisen jälkeen kaikki on ohi, mutta nopeasti tulleen orgasmin jälkeen voin saada vielä muutaman lisää ja se tuntuu paljon paremmalta kuin rajalla roikkuminen. Lisäksi se ensimmäinen on sitä kovempi mitä nopeammin tulen. Yllättävä tehokas suuseksi ja samalla sormi niin huhhuh ja olen koko päivän ihan eri ihminen.

Vierailija
10/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suorastaan rääkännyt naista pitämällä siinä orkun partaalla. Saa sitten niin voimakkaita että hyvä jos pysyy hereillä niiden jälkeen. Monesti on kyllä nukahtanut. Alussa oli ihan ihmeissään sittä miten hyvä olen oraalissa. Kerroin että pitäähän sitä näyttää mallia kun haluan hyvää oraalia. Olen muuten saanut.

Vierailija
11/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää vähän kinkymmästä, naisen voi sitoa sängylle kädet ja jalat päätyihin kiinni. Silmäside ja korvatulpat on hyödyksi. On siinä sitten tarjolla kiusattavaksi eikä voi muuta kuin ottaa vastaan mitä hänelle antaa - tai on antamatta. Nautinnollista kevyttä nuolemista, joka hidastuu ja kevenee koko ajan niin että orkku on koko ajan melkein tulossa mutta ei vaan tule. Välillä saatan vain painaa kieltä klittaa vasten mutta en liikuta ollenkaan, sitten taas vähän liikettä joka pysähtyy orkun lähetessä. Parhaimmillaan tämä tekee naisen aivan sekopääksi ja häntä voi piinata niin kauan kuin huvittaa. Sitten jossain vaiheessa naiselle peitto päälle, huoneesta valo pois ja ovi kiinni, sääntönä että jos huoneesta kuuluu hiiskauskin ei orkkuun ole mitään mahdollisuutta, mutta jos hän odottelee siellä hiljaa kiltisti seuraavaa kiusaussessiota, orkku on harkinnassa mutta ei tietenkään mitenkään varma.

Vierailija
12/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pystyykö miehesi"? Mites olisi jos kysyisit että pystytkö itse pitämään itsesi siinä? Tai vastaavasti toisin päin, pystytkö pitämään miehesi orgasmin partaalla? Ärsyttää tämä asenne, että se on miehen velvollisuus, ja miehen pystymisen tai taitojen mitta, miten ja milloin nainen saa orkut.

Vierailija
13/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä on hauskaa ja kiihottavaa pitää aivan purskahduksen kynnyksellä suulla ja sormilla. Joka kerta hän anelee makuullaan että saisi kääntyä tai pyytää mua makuulle jos oon kyykyssä hänen edessä. Hän yrittää koskettaa kankena seisovaa kulliaan mutta kiellän häntä. Samalla annan sille mahdollisimman vähän kosketusta. Mies voihkii ja puhisee ja sitten kun annan luvan hyökkää kimppuuni. Sanoo että melkein ottaa kipeää kun laukeaa ja itekin tuun. Sykkeet ja tärinä voi kestää minuutteja. Ollaan kummatkin ihan muissa maailmoissa.

Vierailija
14/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä on hauskaa ja kiihottavaa pitää aivan purskahduksen kynnyksellä suulla ja sormilla. Joka kerta hän anelee makuullaan että saisi kääntyä tai pyytää mua makuulle jos oon kyykyssä hänen edessä. Hän yrittää koskettaa kankena seisovaa kulliaan mutta kiellän häntä. Samalla annan sille mahdollisimman vähän kosketusta. Mies voihkii ja puhisee ja sitten kun annan luvan hyökkää kimppuuni. Sanoo että melkein ottaa kipeää kun laukeaa ja itekin tuun. Sykkeet ja tärinä voi kestää minuutteja. Ollaan kummatkin ihan muissa maailmoissa.

Tossa kiihottavinta musta on ne touharit. Tietää et mies on tosi lähellä ja sitä pystyy härnäämään niin et melki koko ajan tulee tippaa mut ei vielä saa kunnolla.....

Vierailija
15/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy sekä työnnöin että nuolessa ja hyväillessä käsin. Tykätään edgettää niin, että mieskin käy monta kertaa rajalla ennen kuin saa orgasminsa. Kokee ihanat väristykset monta kertaa.

Vierailija
16/16 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti, mutta aina kun se onnistuu huippu tuntuu lopuksi kovemmalta ja kokonaisvaltaisemmalta. Suloista kidutusta ♥ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme