Imetän 1v7kk ikäistä. Haluatko kysyä jotain?
Vastailen, kun ehdin😊
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta :"D MIKSI VITUSSA KUVITTELETTE IHMISTEN HALUAVAN AINA SAATANA KYSELLÄ KAIKKEA PASKAA TEILTÄ ARVON IHMISILTÄ? :"D Myötähäpeäääää, ah myötähäpeäääää... hei muuten, minä menen nyt suihkuun, haluatteko kysyä jotain? :))) :"DD
No ei muakaan tämä aihe pahemmin kiinnosta, kun itse imetin vain 5kk, mutta miten sulla menee näin tunteisiin ? :D
Vierailija kirjoitti:
Imetätkö (taaperoa) julkisesti?
En imetä. Ei ole tarpeen, kun syö ihan normi ruokaakin ja juo muutakin kuin äidinmaitoa. Jos alkaa julkisella paikalla kaivella tissejä niin yleensä riittää kun sanon, "ei nyt". Jos ei riitä niin annan jotain muuta syötävää ( jos on mukana) tai sitten saa odottaa, että päästään johonkin rauhaan imettämään.
Pienten vauvojen julkisen ihmetyksen ymmärrän jos se pyritään tekemään huomiota herättämättä ja rinnat on peitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta :"D MIKSI VITUSSA KUVITTELETTE IHMISTEN HALUAVAN AINA SAATANA KYSELLÄ KAIKKEA PASKAA TEILTÄ ARVON IHMISILTÄ? :"D Myötähäpeäääää, ah myötähäpeäääää... hei muuten, minä menen nyt suihkuun, haluatteko kysyä jotain? :))) :"DD
En tiedä.. En kuvitellutkaan että aloitukseni kiinnostaisi kovinkaan suurta joukkoa.. Mutta ehkäpä kaipasinkin vaan juttukaveria ja vertaistukea 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla isot hinkit? Voitko kuvailla niitä ?
Ihan tavalliset
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei muakaan tämä aihe pahemmin kiinnosta, kun itse imetin vain 5kk, mutta miten sulla menee näin tunteisiin ? :D
Hyvä kun kysyit.
Siksi, että täällä on aivan jatkuvasti näitä "kysyttävää? :) haluatko kysyä jotain? :)" -ketjuja ja ei jumalauta voi olla noin vajaata porukkaa :D Kuvitelkaa nyt nämä oman elämänsä sankarit live-elämään kysymään, että haluaako joku kystä jotain, kun oman elämänsä sankari teki taas jotain niin helvetin hienoa että kaikkia kiinnostaa. Uskallan vakuuttaa, että moni kysyisi, onko sankarilla kakki ok, kun olettaa ihmisten haluavan KYSELLÄ häneltä jotain :DD
Vierailija kirjoitti:
Minä imetän myös ja laspi on yli 2v. Ei kysyttävää:)
Hei! Sinulta yli 2 vuotiaan imettäjä, haluaisin kysyä:
Imetätkö vielä öisin?
Kuinka usein imetät ylipäätään?
Onko lapsesi ollut yökylässä missään mummoilla esim? Jos on niin miten on reagoinut eroon äidistä?
Tietysti kaikki on niin yksilöllistä, mutta kiinnostaisi silti tietää😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi sua ressukkaa. Onko paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa lapsi herää yöllä?
En ole ap, mutta mulla ei lapset ole tuossa vaiheessa enää syöneet yöllä, yöimetys on loppunut ennen vuoden ikää tai vähän sen jälkeen.
Meillä yöimetykset loppui 10 kk mutta uniongelmat vasta kun imetys loppui kokonaan.
Kuule kun ne ei ole yhteydessä usein ollenkaan. Minulla vanhin vieroittui 10 kk iässä, koska maito loppui. Hän nukkui niin levottomasti 2-vuotiaaksi, että unikouluakin tarvittiin. Saattoi herätä jopa 5 kertaa yössä itkemään vielä 1,5-vuotiaana. Toinen lapsi taas sai rintaa reilun 1,5 v. ikäiseksi ja on aina ollut melko hyvä nukkumaan yöllä (päiväunille meno olikin toinen tarina). Kolmas lapsi sai rintaa 1v. 9 kk ikäiseksi ja on hänkin ollut hyväuninen. Nyt jo 5v. Tämä nuorin taas heräilee monta kertaa yössä ja tarvitsee tosi säännöllisen päivärytmin. Kun oltiin kesäkuussa viikko reissussa, valvoi ja torkkui aamuyölle. Olin ihan puhki, koska sain itse nukuttua ehkä 3-4 tuntia joka yö. Ikää on pikkuneidillä 1,5 vuotta ja rinnasta vieroitettiin 1 v. 2 kk iässä, kun lähti hoitoon.
Kuule, kun minun lapsella oli. Öisin 45 min välein olisi halunnut tissin suuhun. Kiitos alentuvasta kommentista. Kysyin, koska asia kiinnosti minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kysyit.
Siksi, että täällä on aivan jatkuvasti näitä "kysyttävää? :) haluatko kysyä jotain? :)" -ketjuja ja ei jumalauta voi olla noin vajaata porukkaa :D Kuvitelkaa nyt nämä oman elämänsä sankarit live-elämään kysymään, että haluaako joku kystä jotain, kun oman elämänsä sankari teki taas jotain niin helvetin hienoa että kaikkia kiinnostaa. Uskallan vakuuttaa, että moni kysyisi, onko sankarilla kakki ok, kun olettaa ihmisten haluavan KYSELLÄ häneltä jotain :DD
Sinä teet ihmisistä tuomitsevia päätelmiä yhden viestin perusteella. Et tunne minua, joten et voi tietää vaikuttimiani avaukseni taustalla. Olen Ap ja halusin vain herättää keskustelua aiheesta. Mukavaa, että tänne alkoi kirjoitella myös muita pitempään imettäneitä, jotta myös minä voin kysyä heiltä jotain 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kummalle se imetys on tärkeämpää, sulle vai lapselle?
Lapselle tuntuu olevan todella tärkeää😊
Mutta tottakai myös minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä imetän myös ja laspi on yli 2v. Ei kysyttävää:)
Hei! Sinulta yli 2 vuotiaan imettäjä, haluaisin kysyä:
Imetätkö vielä öisin?
Kuinka usein imetät ylipäätään?
Onko lapsesi ollut yökylässä missään mummoilla esim? Jos on niin miten on reagoinut eroon äidistä?
Tietysti kaikki on niin yksilöllistä, mutta kiinnostaisi silti tietää😊
Ap
Onko linjoilla muita n. 2 vuotiaiden imettäjiä? Voisitteko vastata yllä oleviin kysymyksiin?
Ap
Imetätkö (taaperoa) julkisesti?