Kuinka rajusta seksistä pidätte?
Olemme naimisissa oleva töissäkäyviä normaaleja ulospäin. Mutta kotona meidän "kidutushuoneessa sattuu ja tapahtuu", kuitenkin niin ettei kasvoista näkisi esimerkiksi flitsareiden jälkiä. Miten teillä. m 42
Kommentit (27)
Vaikka itsekin tykkään toki kivusta ja esim. sitomisesta, minua kiehtoo vielä enemmän henkinen alistaminen ja tietynlainen käyttäminen, jota en ole ikävä kyllä päässyt vielä kokemaan.
Haluaisin esim. että mieheni joku päivä, täysin varoittamatta, ottaisi minut syliinsä ja laittaisi peräruiskeen + pukisi vaipat minulle. Toteaisi että lähdetään ulos kävelylle. Anelisin tietty lupaa käydä vessassa tarpeillani, mies vaan ihmettelisi että "senkus käyt, et sä vessaa siihen tarvitse". Helvetin nolona joutuisin tyytymään tilanteeseen, muiden katseiden alla...mies olisi koko ajan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Tai menisimme esim. syömään ravintolaan normaalin oloisesti, mutta kun olisimme tilaamassa, mies sanoisi oman tilauksensa perään "ja rouvalle sitten kanasalaatti", vaikka olisin ollut aikeissa tilata ihan muuta. Koko ruokailun ajan pokkana katselisi minua, puhuisi törkeyksiä viileän oloisesti, mahdollisesti käskyttäisi samalla (esim. "nyt käyt vessassa ja kun palaat, sulla ei ole pikkareita jalassa"). Taas saisin olla posket punaisena ja alistuvaisena, pakotettuna tottelemaan...
Tämäntyyppinen toiminta ei tunnu kiinnostavan miehiä noin yleisesti ottaen, en ole ainakaan koskaan törmännyt sellaiseen tapaukseen joka aidosti saisi kiksejä noista jutuista. Sääli.
Kusin naisen perseeseen, kaverini levitti peräaukkoa ja minä kusin. Sitten kaverini alkoi panna, oli kiihottavaa katsella kun kusi ryöpsähteli aina painaen sisään.minä nain naista suuhun. Kyllähän sieltä paskalientäkin tuli kun kaverini nussi, nainen sai varmaan elämänsä parhaimmat orgasmit, nainen halusi uusintaa lähipäivinä, kyllähän me annettiinkin seuraavakerta oli mun vuoroni.
pervo kirjoitti:
Kusin naisen perseeseen, kaverini levitti peräaukkoa ja minä kusin. Sitten kaverini alkoi panna, oli kiihottavaa katsella kun kusi ryöpsähteli aina painaen sisään.minä nain naista suuhun. Kyllähän sieltä paskalientäkin tuli kun kaverini nussi, nainen sai varmaan elämänsä parhaimmat orgasmit, nainen halusi uusintaa lähipäivinä, kyllähän me annettiinkin seuraavakerta oli mun vuoroni.
Nyt oli sellanen tarina, että kuin suoraan Kalle-lehdestä. Joko satuilet kuin lehtien kirjoittajat, tai sitten omaat todella huonon tarinankerrontatavan.
Tykkään alistetuksi tulemisesta. Rajumpi parempi. Perseen,kasvojen yms. piiskaaminen mustelmille asti.Knife-playkin kiinnostaisi. Sitominen, leikisti raiskaaminen yms. :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään alistetuksi tulemisesta. Rajumpi parempi. Perseen,kasvojen yms. piiskaaminen mustelmille asti.Knife-playkin kiinnostaisi. Sitominen, leikisti raiskaaminen yms. :)
Mitä toi on Knife-play?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itsekin tykkään toki kivusta ja esim. sitomisesta, minua kiehtoo vielä enemmän henkinen alistaminen ja tietynlainen käyttäminen, jota en ole ikävä kyllä päässyt vielä kokemaan.
...
Tämäntyyppinen toiminta ei tunnu kiinnostavan miehiä noin yleisesti ottaen, en ole ainakaan koskaan törmännyt sellaiseen tapaukseen joka aidosti saisi kiksejä noista jutuista. Sääli.
Kyllä minua ainakin kiinostaisi hyvin paljon.
No, kun aikaa joskus on käyttää kunnolla niin kyllä mustelmia, naarmuja ja hiertymiä riittää kummallakin. Minkäs niille voi, molemmat kun tykätään kovemmista leikeistä, eikä edes käytetä apuvälineitä juuri koskaan. Agressiivista ja hullua, niin voisi kai kuvata touhujamme, mutta ihminen on eläin. Ja molemmat tykätään näistä, eikä toisiamme satuteta, niin siis silleen pysyvästi, muuten kyllä.