Kuinka rajusta seksistä pidätte?
Olemme naimisissa oleva töissäkäyviä normaaleja ulospäin. Mutta kotona meidän "kidutushuoneessa sattuu ja tapahtuu", kuitenkin niin ettei kasvoista näkisi esimerkiksi flitsareiden jälkiä. Miten teillä. m 42
Kommentit (27)
Meidän BDSM leikit tiedättekinM50+.
No toinen käsi vitussa ja toinen perseessä, suupallo piti hommata koska narttuni huutaa saadessaan.
Minut se käsittelee niin että sitoo minut, ottaa suihin työntää sormensa perseeseeni, ottaa välillä penisrenkaan ja vetää sen kireälle ja tiputtaa kyrpäni päälle steariinia
Pitää laittaa jotain äänieristystä. Setä siniset kävi ovella kun naapuri valitti metelistä. Tyyny on sen jälkeen ollut käytössä. Vaimentaa ihan hyvin ääntä. Oli aika noloa kertoa miksi sitä ääntä kuuluu.
Kyllä hidas seksi on nautinnollisinta. Slowseksissä hyväillään tasapuolisesti ja niin kauan kuin hyvältä tuntuu ja siirrytään sitten kuin huomaamatta koppuhuipennukseen ja täydelliseen rentouteen ja lepoon. Mitään kaavaa ja aikatulua tai muita tavoitteita tai vaatimuksia ei pidä asettaa. Näin ei koe pettymystä milloinkaan.
Meillä fastsex kestää yhtä kauan kun toisilla slowsex, joka taas tuntuu tylsältä ajanvietteestä. Sitä voi olla ja onkin pitkin päivää ja yllättäen, minä saan pari kertaa ja vaimo monta. Tästä on tietenkin juteltu ja molemmat tykätään erityisesti nähdä kun toinen saa. Parasta maailmassa on nähdä orgasmiin jännittyvät nainen ja sitten se värisevä ja vääntelehtivä tuleminen. Mitä nopeammin tulee sitä paremmalta tuntui. Tässäkin voi oppia mestariksi, kun toisen tuntee. Se ei kestä kuin minuutin ja wau mikä räjäys. Ja sitä haluaa aina vaan lisää.
Itse nautin alistamisesta, mitä nyt mies ei koe sitä ihan omaksi jutukseen. Kyllä se aina yrittää läpsiä ja "ottaa väkisin" kun tietää että tykkään siitä.
Mies puolestaan tykkää ihan "normiseksistä". Hän ei kuulemma kaipaa mitään temppuilua, seksi on aina kivaa ihan sellaisenaan.
Muija tykkää rajusta seksistä, imen ja näykin sen rintoja, sitten kuusysiä muija ottaa kalustani kaiken irti, ja nousee polvilleen. Nussin sen suuhun vetäen tukasta, sitten tulen sen suuhun ja muija nielee kaiken. Lelulaatikosta ottaa piskan, ruoskan, ja kumilätkän. Piiskaan aluksi ja vaihdan ruoskaan, otan kumisen lätkän ja läiskin sillä menemään. Kumilätkä on näköjään suosituin, muija alkaa inistä ja tyrkkään kyrpäni sen märkään vittuun ei mene viittäkään minuuttia kun tulemme yhtäaikaa. Tulee käsky työnnä käsi mun vittuun. Minähän työnnän ja läpsin kumilätkällä samalla, taas muija saa orgasmin. Taitaa olla harvassa tämmöiset nartut. M
Minä pidän naisen hiuksien vetämisestä takaapäin asennossa. Minulla on myös fetissi naisen peppureiän nuolemiseen ja haisteluun, ja työnnän joskus kielenkin sisään, ah! Miten ihana irstasta!
Luulen että oma naiseni samanlainen, mutta ei sitä oikein saa sanotuksi. Kevyttä läpsimistä on ollut mutta luulenpa että haluaisi paljon rajumpaa (lueskelee netistä alistusnovelleja ja ryhmäalistusjuttuja tyyliin "olin lätkäporukan huorana" jne).
Kysymykseni allaolevan kirjoittaneelle: miten tämän nartun mieltymyksiin ja rajuuden tasoon sait selvyyden? Pyysikö suoraan vai kuten omani "voisit joskus olla vähän rajumpi" tyyliin? Onko joskus mennyt yli nartun rajojen jonka seurauksena rajat tuli tietoon?
Nimim kiinnostunut m40+
Vierailija kirjoitti:
Muija tykkää rajusta seksistä, imen ja näykin sen rintoja, sitten kuusysiä muija ottaa kalustani kaiken irti, ja nousee polvilleen. Nussin sen suuhun vetäen tukasta, sitten tulen sen suuhun ja muija nielee kaiken. Lelulaatikosta ottaa piskan, ruoskan, ja kumilätkän. Piiskaan aluksi ja vaihdan ruoskaan, otan kumisen lätkän ja läiskin sillä menemään. Kumilätkä on näköjään suosituin, muija alkaa inistä ja tyrkkään kyrpäni sen märkään vittuun ei mene viittäkään minuuttia kun tulemme yhtäaikaa. Tulee käsky työnnä käsi mun vittuun. Minähän työnnän ja läpsin kumilätkällä samalla, taas muija saa orgasmin. Taitaa olla harvassa tämmöiset nartut. M
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluisin tietää tän....
Siis minkä haluaisit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotenkin epänormaalin pienet kädet, vai miten koko käsi mahtuu sinne? o_0
Miten te miehet, jotka nautitte rajusta seksistä pärjäätte naisen kanssa, joka ei halua yhtä rajua? Mieheni ilmeisesti tykkäisi leikkiraiskata, panna suuhun ja olla muutenkin kovakourainen, työntyä varoittamatta sisään (sattuu aivan käsittämättömän paljon), mutta minä en tykkää ihan niin kovasta.
Annan esim. takaapäin puristaa takapuoltani ja lantiotani niin, että sormenjäljet jää mustelmina näkyviin, annan hänen päättää asennot ja asettaa minut halunsa mukaan, annan vetää hiukan hiuksista, pitää kättään kurkullani/leuallani. Joskus hänen nuollessaan kiimaisesti, sänki repii limakalvoni auki :/
Pelkään ettei mies jaksa loppuikäänsä, kun ei varmaan kuitenkaan saa mitä haluaa? Ehdotuksia kompromisseihin?
HEL-NYC kirjoitti:
Miten te miehet, jotka nautitte rajusta seksistä pärjäätte naisen kanssa, joka ei halua yhtä rajua? Mieheni ilmeisesti tykkäisi leikkiraiskata, panna suuhun ja olla muutenkin kovakourainen, työntyä varoittamatta sisään (sattuu aivan käsittämättömän paljon), mutta minä en tykkää ihan niin kovasta.
Annan esim. takaapäin puristaa takapuoltani ja lantiotani niin, että sormenjäljet jää mustelmina näkyviin, annan hänen päättää asennot ja asettaa minut halunsa mukaan, annan vetää hiukan hiuksista, pitää kättään kurkullani/leuallani. Joskus hänen nuollessaan kiimaisesti, sänki repii limakalvoni auki :/
Pelkään ettei mies jaksa loppuikäänsä, kun ei varmaan kuitenkaan saa mitä haluaa? Ehdotuksia kompromisseihin?
Kyllä se mielikuvitus-leikkimiehesi omaa jo salarakkaan. Muille tiedoksi, hel-nyc on aihe vapaan vuosisadan provo.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Kyllä se mielikuvitus-leikkimiehesi omaa jo salarakkaan. Muille tiedoksi, hel-nyc on aihe vapaan vuosisadan provo.
Olen provo vain sinun mielikuvituksessasi. Etkö väsy huutelemaan sitä?
Miehelläni ei sitä paitsi ole salarakasta. Tietäisin jos olisi. Mutta sinulla ilmeisesti ei ollut mitään kehittävää aiheen tai edes minun esittämän lisäkysymykseni kannalta?
Minä tykkään todella rajuista leikeistä, mies on mun (nartun) isäntä, hän saa kurittaa minua miten haluaa piiskata, läpsiä, näykkiä, kiskoa hiuksista, sitoa. Hän saa ottaa koska vaan mitä haluaa. Kun hän antaa suuhoitoa minulle ja "pakottaa" kestämään monta orkkua perätysten on mun suosikkeja.
N23
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään todella rajuista leikeistä, mies on mun (nartun) isäntä, hän saa kurittaa minua miten haluaa piiskata, läpsiä, näykkiä, kiskoa hiuksista, sitoa. Hän saa ottaa koska vaan mitä haluaa. Kun hän antaa suuhoitoa minulle ja "pakottaa" kestämään monta orkkua perätysten on mun suosikkeja.
N23
Olet juuri minulle mieluinen. Onko sinulla miesystävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Olet juuri minulle mieluinen. Onko sinulla miesystävää?
Kyllä olen varattu, mieheni antaa minulle juuri kuvailemaani seksiä ja kuritusta. Toivoisin tottakai että sitä olisi useammin, täytyy alkaa olla tuhma "narttu" jos sitten saisin.
N23
Ei voi ihan kidutushuoneesta puhua, mutta kohtuullinen murjominen ja läpsiminen kiinnostaa. Toisinaan kuristaminen.