Naiset - kiinnostaako miehessä enemmän peppu vai rintalihakset?
Kommentit (32)
Ei näin, ihan epäreilu kysymys. Ei noista voi valita. Niin ja niska, hartiat ja reidet, uuhh...
Vierailija kirjoitti:
Näistä vaihtoehdoista rintalihakset. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi heteronaisia kiinnostaisi miesten perseet. Homoilta sen toki ymmärrän, koska heillä siihen on syynsä ja miehiltäkin naisten persekiinnostuksen, mikäli on anaalijutuista tykkäävä mies muutenkin.
Siis mitä helvetin tekemistä peppulihaksilla ja ANAALILLA on tekemistä keskenään?? Ei mitään.
Miehille juoksutrikoopakko, silloin pystyy arvioimaan helposti sekä kalun koon että pepun.
Komeasti pullottava etumus ja tiukka peppu - oijoi!
Niska ja reidet. Takalistosta sen verran, että riittää, ettei lantio ole leveä ja luo liian naisellista tai pötköä vaikutelmaa. Toki rintalihakset ovat kivat, mutta sääli että nykymiehet kynivät karvat pois.
Isot käsivarret on mulle SE juttu miehessä. 💕
Lihaksikas rinta, ihanat käsivarret ja tiukat reidet - aah....
Sopivasti lihaksikas ja jäntevä komistus on mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne on tässä nyt ihan sivuseikka.
Peppu, ja minkäkokoinen SE. En halua mikromunaista miestä enää ikinä.
Peppu. Mut mitä vikaa pienessä pippelissä? Kyllä mulle ainakin kelpasi ja hyvin toimi, jos osaa käyttää niin ei sen koolla ole merkitystä. Tarvitsee olla aika iso messuhalli jos ei tunnu.
Rintalihakset ei kiinnosta ollenkaan, eikä vatsalihakset, eikä hauikset. Hyvä peppu on plussaa (tai kunhan ei ainakaan ihan hirveästi roikkuisi). Enemmän kiinnostaa sopivan karvaiset käsivarret ja niska. Jalat ei saisi olla ihan tikkulaihat kanankoivet.
Mikä ihmeen peppu? Etumus se on.
Ei miehen pepussa ole mitään katsomista.