Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttikö mies minua tehdäkseen toisen naisen mustasukkaiseksi

Vierailija
07.07.2016 |

Työkaverimies aloitti vonkaamisen. Kehui kauniiksi ja ihanaksi, suloiseksi ja söpöksi. Pari kertaa työreissuilla kokeili kepillä jäätä ja pyysi seksiä. Olin tavallaan imarreltu, mutta olen varattu ja miehen jutut olivat ihan pelimiesoppasta suoraan, joten kuittasin kaikki jutut vitseillä.
Nelisen kk tätä ehti jatkua kun mies vei minut työlounaalle paikkaan, jossa äkkiarvaamatta pöytään istui minulle vieras ja kaunis nainen. Nainen käyttäytyi hyvin mustasukkaisesti. Mies kertoi naiselle, mitä olimme tehneet töissä yhdessä. Nainen kihisi raivosta, mutta kohdisti vihansa minuun pienillä ilkeillä kommenteilla keskustelun aikana. Mies oli aivan kuuro tälle ja haki naiselle ruokaa ja kahvia aivan kuin he olisivat pariskunta. Lounaan jälkeen mies hehkutti minulle naista ja tämän ihanuutta. Kuulemma olivat läheisiä ystäviä.
Vähän tämän jälkeen nainen pyysi minua kahdestaan lounaalle missä kertoi, että hänellä ja miehellä on erikoinen rakkaussuhde, joka on kuitenkin platoninen ja ristikuulusteli mitä olen miehen kanssa puuhaillut. Nainen sanoi ottaneensa mieheen etäisyyttä n. 4 kk aiemmin. Hän oli minua kohtaan hyökkäävä ja hyvin ilkeä. Lisäksi hän kertoi, että mies on naimisissa ja lapsia on 2, kolmas tulossa.
Vähän tämän jälkeen näin miehen ja tämän naisen useasti lounaalla ja muuallakin yhdessä. Mies myös lopetti täysin yhteydenpidon työasioissa ja feidasi kokouksia ja muitakin tapaamisia. Päättelin, että mies käytti minua tehdäkseen tämän naisen mustasukkaiseksi. Tekevätkö miehet tällaista yleensä vain mistä oli kyse? Työt hoituvat kyllä nykyään paremmin kun kollegansa eivät vonkaa. Jäin vain ihmettelemään miehen ja naisen kummaa käytöstä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti.

Vierailija
2/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tee ihmeessä paskavammaisia yleistyksiäsi miehestä, sinustakin voi tehdä sen yleistyksen , että kaikki naiset jatkuvasti on kiinnostuneita varattujen playereiden huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehet yleisesti osaisivat tai viitsisibät pelata tuollaisia pitkäaikaisia pelejä, lukuunottamatta muutamaa harvaa tosi pelimiestä, joille itse peli on päämäärää tärkeämpi.

Veljeni sattui nuorempana olemaan tuollainen piti pelejään kerralla jopa puolen tusinan naisen kanssa, mutta meni ääri harvoin kenenkään kanssa petiin. Tärkeintä oli pelaaminen ja sekin jo riittää, jos tietäisi saavansa.

Vierailija
4/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olit hänelle yhtä potentiaalinen vaihtoehto pettämiseen kuin tämä toinenkin nainen ja nainen luuli olevansa se ainoa. Tyypillinen pelimies.

Vierailija
5/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimies kirjoitti:

En usko. Olit hänelle yhtä potentiaalinen vaihtoehto pettämiseen kuin tämä toinenkin nainen ja nainen luuli olevansa se ainoa. Tyypillinen pelimies.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Miten jatkossa vältän tällaiset siten, että voin olla kuitenkin kaveri työpaikalla kaikkien kanssa? Tai ei kai pelimiehet välitä tai loukkaannu jos ei onnista ja voin tehdä hommia hyvällä mielellä? Vai pitääkö vonkaukseen sanoa tosi pahasti, että loppuu? Ja miten, millaisilla sanoilla? En oikein osaa olla tyly. Voiko pukeutumisella vaikuttaa asiaan? Esim. Ei hameita? En haluaisi enää joutua moisiin tilanteisiin. Oli minulle ihan uutta. T. Ap

Vierailija
6/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tee ihmeessä paskavammaisia yleistyksiäsi miehestä, sinustakin voi tehdä sen yleistyksen , että kaikki naiset jatkuvasti on kiinnostuneita varattujen playereiden huomiosta.

Meillä tavalla kiinnostuneita?

Vierailija
7/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tavalla kiinnostuneita?

Esim APn tavalla.

Vierailija
8/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenpalttinen huomio nostaa naisissa esiin narsistin. Pelimiehet tietävät tämän ja käyttävät hyväkseen. Mistä vetoa, että ap on joko pullea, monen lapsen äiti tai muu yksinkertainen naishylkiö, jota jännämiehet pyörittää kun kuumia misuja ei oo tarjolla. Tarjositko hyvätki kyydit?

Vierailija
9/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin minun kynästäni. Erotuksena, että itse ihastuin mieheen. :( taitaa olla yleistä...