Miehet, kumpi on parempi (kiinnostuksen herättäminen)
Olen kiinnostunut miehestä, jota tapaan usein töiden merkeissä. Olen sinkku, hän on sinkku. Onko parempi, että hän:
A) ajattelee, että olen sinkku enkä tapaile ketään eikä minulla ole mitään meneillään, olen yksinäni kotona ja näen kavereita, mutta miestä ei ole mailla halmeilla
B) tietää, että vientiä kyllä on, saan kivoja viestejä miehiltä ja treffipyyntöjä, mutta en ole kuitenkaan ihastunut ja etsin sitä oikeaa
Kumpi on siis parempi miehen kiinnostuksen kannalta? Tiedän, että hän tulee kysymään minulta/porukasta joku kysyy tätä lähiaikoina. Olen kahden vaiheilla siitä, että mitä pitäisi vastata. Kumpi on sinulle mies enemmän turn off? Viekö A metsästysvietin vai onko B horo? Tms.
Kommentit (30)
Ei suinkaan tarkoita, minulla on paljon kavereita ja tykkään urheilla yms. Olen kuitenkin enemmän sellainen henkilö, joka viettää paljon aikaa kotona ja mielellään myös kumppanin kanssa. Eli en ole mikäön viipottajanainen.
Ei minua ainakaan kiinnosta nainen, joka ei saa muita miehiä. Eihän nainen silloin ole mikäön "catch"
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan kiinnosta nainen, joka ei saa muita miehiä. Eihän nainen silloin ole mikäön "catch"
Miksi ulkoistat ajattelusi muille miehille?
Itse ainakin jos pidän naista haluttavana niin muiden mielipiteillä ei ole minkäänlaista merkitystä.
Vaihtoehto A. En todellakaan alkaisi "kilpailemaan" kenenkään kanssa. Mielenkiintoni loppuisi mahdollisesti kiinnostavaan naiseen, jos kuulisin että hän viestittelee ym. muiden miesten kanssa. Saisi jatkaa viestittelyä muiden kanssa. Enhän itsekään viestittele ym. muille naisille jos olen kiinnostunut jostain tietystä naisesta. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ulkoistat ajattelusi muille miehille?
Itse ainakin jos pidän naista haluttavana niin muiden mielipiteillä ei ole minkäänlaista merkitystä.
En yllättyisi jos #24 olisikin nainen. On hyvin yleistä ettei nainen suostu hyväksymään että miehet ajattelevat toisin kuin hän. Jotkut miehet tekee tietysti samaa, luulee että naiset ajattelevat kuten mies itse.
Kiinnostava ketju. Minulla on ollut tässä viime päivinä vähän samoja mietteitä, kun treffikutsuja satelee, mutta yksi kiinnostaa enemmän kuin muut.
B) On parempi. Tunnen useita miehiä, jotka ovat olleet kiinnostuneita naisesta kilpailun takia.
Kyllä tällä foorumilla hulluja näköjään liikkuu ja typeriä typerine kyselyineen 😅
"kun vain yksinäni elämääni viettelen?" -- Tarkoittaako tämä sitä että sinulla ei ole mitään muuta sosiaalista elämää kuin mahdollinen miesystävä? Ja tarkoittaako tämä sitä että odotat miesehdokkaankin tiputtavan elämästään kaiken muun kuin parisuhdekumppanin? Tuo voi kyllä olla todella nopeasti todella iso turn-off.
Mutta mies joka haluaa "kilpailla" muiden miesten kanssa huomiostasi, on myös todennäköisemmin mies joka lähtee vielä kilpailemaan seuraavankin naisen huomiosta.