Kuka tumma nainen Selänteen kanssa kuvissa (Seiska torstai 7.7.2016)
Netissä kuvia kun siirtymässä Teatterilta pilkun jälkeen. Onko jollain lehti?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättynyt, että Seiska on uskaltanut julkaista tuon kuvan. Jokohan kiiltokuvapojan kupla alkaa puhjeta...
Mitä tuossa sun mielestä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarina Kivilahden tytär? Se kolhomman näkönen.
Juuri näin. Seurapiirikaunotar Karina Kivilahti. Reps.
Karina Kivilahti on valitettavasti rumimpia naisia mitä tästä maasta löytyy, vielä rumempi kuin Jenni Vartiainen. On siinä Teemulla ollut tekemistä että on tuon kurpan saanut karistettua irti palleistaan...
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/web/public/admin/20…
Juu, Seiskan paperiversiossa sanotaan että se on "seurapiirikaunotar" Karina Kivilahti. Ei ole Teemu tarpeeksi humalassa jotta tuohon haksahtaisi.
Mitä muuta siinä paperiversiossa?
Ihmettelen, että yleensä tuollainen kuva on Teemusta julkaistu. Teemun ryyppyreissuista ei ole tainnut ennen julkaistu mitään. Mikähän on muuttunut?
Teemu on jonkun mimmin kanssa kadulla samaan aikaan tai hengaa samassa seurueessa, ja AV täyttyy kommenteista, niinkun ne ois pitänyt siellä orgioita :D
joku voisi tehdä rikosilmoituksen teemun samppanjasta. joko teemu tai ravintola rikkoi lakia joten hallituksella ei olisi muuta mahdollisuutta kuin höllentää kaikkia alkoholia koskevia lakeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarina Kivialahti ei ole koskaan edes nänhyt seurapiirikaunotarta.
Kaarina on kyllä edustava nainen, ja yllättävän hauska ja rempseä. Olin kerran tilaisuudessa, jossa oli myös tämä seurapiirirouva ja olin yllättynyt positiivisesti.
Minä näin Kaarinan jossain haastattelusssa ja oli tosi mukavan tuntuinen. Ihan yllätyin. Ei tuntunut yhtään kylmältä ja huumorin tajuttomalta, päinvastoin.
Sirpalla peruukki päässä. Ensiksi katoin että on Carina Kivilahti mutta Sirpukkahan siinä.
Ex miss Helsinki toiv ei oo taas musta silmä luvassa.
Kuvassa on Karina. Minkäs hän ulkonäölleen voi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa värjännyt tukkansa?
No eikä ole. Tuo on nuori nainen.
Kyynärpään ihosta päätellen ei ole Sirpaa ainakaan paljon nuorempi.
Mutta ei kyllä taida olla Sirpa.
Jep, kyynärpää paljastaa ettei enää ole nuori vaikka nätti onkin :)
Kauhea, luin, että "ky..pä" paljastaa, ettei ole enää nuori. Siis ihan, että häh, Teemunko?
Se yövuoro..
Seiskassa on selvä vihjaus: "Autoon livahti myös Tiina Nummenmaa".
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että 46-vuotissynttäreitä pitää juhlia riekkumalla baarissa aamuneljään. Ihan keskenkasvuinen koko äijä.
Kerropas miten 46-vuotiaat saavat juhlia? Kotonansa muistellen nuoruutta sherrylasia kohotellen? Kymmenen uutisten jälkeen nukkumaan ja haudan rauhaa odotellen?
Minusta tuo näyttää ihan laulaja-Einiltä :D
Ei oo Kivilahden tyttäret mitään ruusuja ei... Sirpa tuskin on yöuniaan menettänyt.
Jos se on Tiina Nummenmaa, niin silloinhan on kyseessä tää Tiina Häkämies, Pets-tyttäduon toinen puolisko. Pikainen googletus kertoo.
Nummenmaat... vuoroin vieraissa ;-)
Kaarina on kyllä edustava nainen, ja yllättävän hauska ja rempseä. Olin kerran tilaisuudessa, jossa oli myös tämä seurapiirirouva ja olin yllättynyt positiivisesti.